Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Mitä pidätte toisissa naisissa kauniina viehättävänä yms?

Vierailija
16.10.2018 |

Mitä miesten klassisesti suosimia kauneusihanteita et allekirjoita? Mitä ns. ”virheitä” ”annat anteeksi”?

Nyt ei siis kiinnosta miesten mielipiteet sitten yhtään.

Itse ihailen itsevarmoja naisia jotka eivät ylikorosta seksuaalisuuttaan eivätkä ota itseään liian vakavasti. Pidän taiteellisen näköisistä naisista. Ikä tai elopaino ei vaikuta asiaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh tosi kiinnostava aihe taas.

Vierailija
2/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh tosi kiinnostava aihe taas.

Huoh tosi kiinnostava vastaus taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisten ulkonäköä ei voi antaa anteeksi?

Vierailija
4/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset, siro vartalo, kiltteys ja lempeys, kauniit silmät, kohteliaisuus, tatuoinnit, persoonallisuus mutta ei liikaa ja tyylikkäästi. Oho, taisin kuvailla itseni!

Vierailija
5/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen pimppi

Vierailija
6/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisten ulkonäköä ei voi antaa anteeksi?

Se oli lainausmerkeissä eikä siis tarkoitettu kirjaimellisesti. Tarkoittaa sitä, että joku yleisesti negatiivisena pidetty piirre ei itseä haittaa. Ihan arjessa käytetty kielikuva.

Vierailija
7/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä, paksuja, hyväkuntoisia hiuksia.

Hyviä rintoja...pyöreät, pehmeät c/d kupit.

Mallinsääriä. Sellaisia pitkiä rotusääriä.

Vierailija
8/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkiä, paksuja, hyväkuntoisia hiuksia.

Hyviä rintoja...pyöreät, pehmeät c/d kupit.

Mallinsääriä. Sellaisia pitkiä rotusääriä.

Oletko mies?

Vierailija
9/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kai naisena tykkää samoista asioista kun jotkut miehetkin, kyllä sen kauniin ihmisen tunnistaa kun on silmät ja myöntää itselleen että tuo nainen on kaunis, vaikka se olisi kauniimpi kuin itse. Olen huomannut että naiset tuppaa haukkumaan etenkin niitä naisia jotka ovat yleisillä standardeilla kauniita. Etenkin jos on rintavampi ja urheilullinen. Jotenkin se nähdään uhkana itselle varmaankin.

Itseä viehättää tyylikäs pukeutuminen, sellainen mihin on jaksettu nähdä vaivaa ja ajatusta, vaikka olisikin ns. normaali lookki, kun se on tehty huolitellusti. Eli ei ole hampsuinen ja kulahtanut kokonaisuus.

Tykkään myös että naisella on muotoja. Ei haittaa jos on ylipainoakin, kunhan on jotain pehmeyttä ja sellasta rehevyyttä, tervettä hehkua. Ehkä normaalipaino /+ 10-20 kg ylimääräistä. Mutta oikeastaan ismpikin saattaa olla kaunis jos on nätit kasvot ja aurinkoinen olemus + siisti tyyli. Eikä sellainen anteeksi että olen olemassa- olemus.

Tykkään isoista rinnoista. Ne ovat mielestäni naiselliset, mutta niiden pitää olla sopusuhtaiset muuhun vartaloon nähden :) ! Saa olla hiuspidennykset, tekoripset ja mitälie, vaikka silikonit tai ihan luomu nainen, kummallakaan ei ole väliä. Kokonaisuus ratkaisee ja se itseluottamus.

Jos yksi tietty tyyppi pitäisi mainita, niin tykkään ehkä sellaisesta pehmeästä kurvikkaasta "sihteerilook" naisesta :D tai sellaisesta tyylikkäästä marilyn monroe/pin up kellohame + tatuoinnit -tyyppisistä naisista.

Luokittelen itseni heteroksi, joka on bi-utelias :)

Vierailija
10/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty erittelemään mikä viehättää. Sen tiedän, että ylipaino ja lihavuus ei.

Se on vain se jokin, salaperäinen mystinen juttu jota ei osaa eikä voi hahmottaa.

Vierailija
11/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit (itse kun olen lähes tissitön: aa-kuppiin on tyytyminen)

Vierailija
12/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret lempeät silmät.

Vierailija
13/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on joku selkeä oma tyyli, niin se ihastuttaa. Itse kun pukeudun mahdollisimman simppelisti ja tusinatyylillä. Nauravainen nainen, ja jos nauru on vielä sellainen persoonallinen, niin se on viehättävää.

Vierailija
14/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito, iloinen hymy, joka ulottuu silmiin saakka.

Vierailija
15/15 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen hymy, kauniit "lempeät" silmät, miellyttävä ääni. Ikänsä mukainen vaatetus. Ei tupakoi. Ei isoja tatuointeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän