Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko kävelet koiran kanssa keskimäärin päivässä?

Vierailija
16.10.2018 |

Olen pitänyt nyt viikon ajan sporttrackeria päällä aina koiran kanssa lenkillä. Keskimäärin päivän aikana kävelemme noin 5km. Aamulla 1.3km, päivällä 3-4km ja illalla 0.5km. Aikaa menee noin 20min, tunti ja 10min. Ajallisesti alle 2h.

Toisaalta tuntuu yllättävältä että kävelen noin paljon työpäivän lisäksi kilometrillisesti. Toisaalta taas olen miettinyt että onko tuo määrä ajallisesti keskikokoiselle spanielille tarpeeksi.

Minkä rotuisia koiria teillä on ja oletteko selvittäneet paljonko liikutte niiden kanssa keskimäärin arkipäivänä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 8-15 km päivässä. Kolme lenkkiä, 14 kg koira,

Vierailija
22/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi lenkki päivässä, noin 8-10km.

Bordercollie

2 alapeukkua. Mistä syystä?

bordercollien omistaja

Yksi lenkki päivässä on liian vähän, riippumatta kilsoista. Mieluummin useammin ja lyhyempiä. Toki viestisi ei kerro, saako koira muuten ulkoilua esim. omassa pihassa.

Ei kerrokaan, koska sitä ei kysytty. Otsikossa kysyttiin paljonko kävelen koirani kanssa=) Yksi kunnon lenkki päivässä riittää oikein hyvin.

Koira on muuten töissä melkein aina mukana, harrastetaan lisäksi hakua ja jälkeä. Molempia treenataan useamman kerran viikossa. Tuon kanssa liikunta pelkästään on ihan sivuseikka, se tarvitsee töitä aivoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-7km päivässä, pieni rotu.

Vierailija
24/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bordercollie

bordercollien omistaja

Yksi lenkki päivässä on liian vähän, riippumatta kilsoista. Mieluummin useammin ja lyhyempiä. Toki viestisi ei kerro, saako koira muuten ulkoilua esim. omassa pihassa.

Ei kerrokaan, koska sitä ei kysytty. Otsikossa kysyttiin paljonko kävelen koirani kanssa=) Yksi kunnon lenkki päivässä riittää oikein hyvin.

Koira on muuten töissä melkein aina mukana, harrastetaan lisäksi hakua ja jälkeä. Molempia treenataan useamman kerran viikossa. Tuon kanssa liikunta pelkästään on ihan sivuseikka, se tarvitsee töitä aivoille.

No näin mä vähän arvelinkin. Ahdistavat alapeukutkin olisit halutessasi voinut välttää selventämällä asiaa av-raadille jo ensiviestissä. 😉

Vierailija
25/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bordercollie

bordercollien omistaja

No näin mä vähän arvelinkin. Ahdistavat alapeukutkin olisit halutessasi voinut välttää selventämällä asiaa av-raadille jo ensiviestissä. 😉

Mä halusin kokeilla lähteekö joku laukalle heti =) Ikävästi tehty, myönnän.

Koska monella tyyli on lytätä heti,  tehdä pikaisia oletuksia.

Toki on päiviä kun me ei tehdä pihapissatusten lisäksi mitään eikä koira silti hypi seinille. Aivan loistava otus=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän