Miten iskeä työkaveri pikkujouluissa?
Töissä toisella osastolla.. tutustumisen pitäisi olla luontevaa. Tapaus on tosi ujo, katsoo maahan vaikkakin tosi hyvännäköinen..tatuoitu ja pitkä. Tiedetään työkuvoiden myötä jo toistemme nimet jne.pari sanaa vaihdettu mutta ei muuta. Yhteiset pikku joulut lienevät ainoa järkevä tilaisuus jutella miehen kanssa ja kysyä vaikka jonnekin.. kiinnostusta on vaikea tietää etukäteen. Parin drinkin jälkeen luulisi ujonkin rohkaistuvan?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti pimeää käytävää, niin käsi muniin directo. Suoraa toimintaa miehet osaavat arvostaa.
Nimim. Miehensä pikkujouluista hankkinut
Kerran yksi emäntä yritti omaa miestäni tällä tavoin, kyllä hetken kuluttua kanssa tiesi yrittäneensä.
Oikeastihan jos joku kävisi naisen alapäätä kourasemaan ensikontaktiksi, niin eittämättä se tuomittaisiin ilman muttia. Mutta huolestuttavaa, että ihan oikeasti jotkut naiset taitaa olla sitä mieltä, että miehiä voi vähän kopeloida sieltä ja kourasta tuolta, koska ovat miehiä. Ja kaikki miehethän automaattisesti haluavat, että joku tuntematon käy kourimaan... not.
Eikös pikkujouluissa loppuillasta toimi ihan vaan "läheks meille?".
Vierailija kirjoitti:
En ehkä sanoisi että pikkujoulut nyt on se paikka (saati sitten että työkaverit olisivat hyvä juttu), mutta jos et kerta sinne toiselle osastolle pääse tyyppiä moikkaamaan tai ”törmäämään vahingossa” työpaikkanne ovella/hissillä/jne, niin kaipa sitä voi jotain pikkujouluissakin turista.
Törmätty on vahingossa kyllä ja moikataan ja hän katsoo päin pitkään. Mutta superujo (varmaan introvertti), katselee usein tosiaan vaan maahan, liikkuu yksin ja ravaa tupakalla (introvertti?). Hieman ehkä kyllästynyt työhönsä, jos ollut pitkään jo..? Sinänsä ei ole mitään pahaa, koska ei olla tämän kanssa edes samassa tiimissä ja ei se jos juttu ei luista tms. niin ei tarvitse jatkaa höpöttelyä sit pidemmälle ja voi poistua jos ei keskustelu suju. Mites meet toisen työpisteelle notkumaan ja kyselemään niitä näitä kesken työpäivän?Olen käynyt vaan silloin kun on ollut työasia, niin on ollut syykin mennä pakeille :). Huumoria heitettiin puolin ja toisin kyllä, ei siinä ja huomasin että häntä ujostutti kanssa (teki näppäilyvirheen ja nauroi tälle itse). Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti pimeää käytävää, niin käsi muniin directo. Suoraa toimintaa miehet osaavat arvostaa.
Tykkäisitkö ite, jos mies vaan tarraisisi rintoihisi tai työntäisi kätensä haarojesi väliin. En usko...
Pikkujoulufiiliksissä saattaisin tykätäkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran yksi emäntä yritti omaa miestäni tällä tavoin, kyllä hetken kuluttua kanssa tiesi yrittäneensä.
Joillakin tulee niin nopsaan, ei varmaan tullut isompaa sotkua?
Vierailija kirjoitti:
#metoot on vissiin jäänyt huomioimatta, vai onko tässä kyseessä täysin eri asia kun ahdisteltu on mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisitkö ite, jos mies vaan tarraisisi rintoihisi tai työntäisi kätensä haarojesi väliin. En usko...
Pikkujoulufiiliksissä saattaisin tykätäkin..
Desperadoooo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella tyylikästä. Moni mies, ellei ole todella naisen puutteessa, ei todellakaan arvosta.
Itse miehenä todellakin tykkäisin ja onhan lehdissäkin kirjoitettu monta kertaa että miehet tykkää kun nainen on aloitteellinen.
Käsittämätöntä että jotkut naiset luulevat vieläkin miesten kiinnostuvan enemmän niistä naisista jotka ovat passiivisia eivätkä osoita mitenkään olevansa miehestä kiinnostunut!
Sulla taitaakin olla paljon kokemusta "passiivisista" naisista, kumma juttu. Käsittämätöntä, jos joku kuvittelee, että passiivisuus ja suora muniin tarraaminen on ne ainoat vaihtoehdot tässä.
Jos nainen ei oma-aloitteisesti mene puhumaan miehelle niin silloin nainen on passiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella tyylikästä. Moni mies, ellei ole todella naisen puutteessa, ei todellakaan arvosta.
Itse miehenä todellakin tykkäisin ja onhan lehdissäkin kirjoitettu monta kertaa että miehet tykkää kun nainen on aloitteellinen.
Käsittämätöntä että jotkut naiset luulevat vieläkin miesten kiinnostuvan enemmän niistä naisista jotka ovat passiivisia eivätkä osoita mitenkään olevansa miehestä kiinnostunut!
Sulla taitaakin olla paljon kokemusta "passiivisista" naisista, kumma juttu. Käsittämätöntä, jos joku kuvittelee, että passiivisuus ja suora muniin tarraaminen on ne ainoat vaihtoehdot tässä.
Jos nainen ei oma-aloitteisesti mene puhumaan miehelle niin silloin nainen on passiivinen.
Joo, ja kerrotko vielä mitä se tähän mulk*n tarttumiseen liittyy? Hivenen eri lähestymistapa. Itse suosisin puhetta ennen kenenkään genitaaleihin tarraamista, en ole sen kaltaisen aloitteellisuuden tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja kerrotko vielä mitä se tähän mulk*n tarttumiseen liittyy? Hivenen eri lähestymistapa. Itse suosisin puhetta ennen kenenkään genitaaleihin tarraamista, en ole sen kaltaisen aloitteellisuuden tarpeessa.
Liittyy siten että tuskinpa kaikki täällä tyrmäsivät pelkästään haarovälin kourimisen vaan osa taitaa olla ihan yleisesti sitä mieltä että nainen on epätoivoinen jos tekee itse aloitteen.
Ja se taas kuulostaa lähinnä tekosyyltä, kun oikeasti kyse on siitä että passiiviset naiset eivät halua että muut naiset alkaisivat tekemään aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy siten että tuskinpa kaikki täällä tyrmäsivät pelkästään haarovälin kourimisen vaan osa taitaa olla ihan yleisesti sitä mieltä että nainen on epätoivoinen jos tekee itse aloitteen.
Ja se taas kuulostaa lähinnä tekosyyltä, kun oikeasti kyse on siitä että passiiviset naiset eivät halua että muut naiset alkaisivat tekemään aloitteita.
Ei todellakaan ole epätoivoista, jos nainen tekee aloitteen, siitä ei ollut kyse lainkaan. Ainut häivähdys epätoivoa tulee siitä faktasta, että kyseessä on työkaveri, koska se on vähän riskipeliä. Aloitteellisuudessa muuten ei ole mitään väärää tietenkään, toki se lähestymistapa kannattaa harkita.
Ala rohkeasti juttelemaan, mitään ihmeellistä ei kannata yrittää. Itse join illan mittaan melko reippaasti eikä muistikuvat ole ihan 5/5, mutta siitä se omalla kohdalla lähti. Juttu alkoi sujumaan ja loppuillasta juttelimme oikeastaan vain keskenämme ja istuimme nurkkapöydässä kylki kyljessä. Lähdettiin sitten baarien sulkeuduttua samaa matkaa bussipysäkeille ja lopulta bussimatkalla kotiin päädyimme suutelemaan.
Terveisin pikkujoulusäätönsä kanssa asuva
Näin miehenä voisin lämmetä, jos joku sopiva nainen esim. vieressä seisoessa "ohimennen" hipaisee housuni etumusta. Ei ihan niin törkeää, kuin suoraan kiinnikäyminen, mutta antaa ymmärtää mistä on kyse. Miehenä voisin kuvitelma hipaisevani naisen rintaa hieman samoin, kevyesti ja sievästi.
Kiitoksia vinkeistä, mutta ajattelin ihan aluksi jos juttelisi, ilman että tarraa ihmiseen heti kiinni :D
Ap
1. Juo kunnolla pohjiksi, että pahimmat estot karisevat. 2. Pelaa silmäpeliä alkuillasta semmoisella vähän liian kauan toljottavalla juopuneen naisen katseella kandidaatin kanssa. 3. Hae miestä tanssimaan hitaita siideristä vähän sammaltavalla äänellä ja happaman hajuisella hengityksellä. 4. Hinkkaa itseäsi miestä vasten tanssilattialla ja puristele munista samalla kun selväpäisemmät kollegat seurailevat vierestä toimintaasi hyvin valaistulla tanssilattialla. Kuiski tai örähtele miehen korvaan rivoja juttuja. Näillä ohjeilla menestyksesi on taattu nyt ja seuraavissakin pikkujouluissa.
Pesismailalla, tai jollain muulla astalolla. Toimii sekä pikkujouluaikaan, että muulloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voisin lämmetä, jos joku sopiva nainen esim. vieressä seisoessa "ohimennen" hipaisee housuni etumusta. Ei ihan niin törkeää, kuin suoraan kiinnikäyminen, mutta antaa ymmärtää mistä on kyse. Miehenä voisin kuvitelma hipaisevani naisen rintaa hieman samoin, kevyesti ja sievästi.
Näin miehenä en kyllä lämpenisi tuollaisesta lähestymisestä. Jos haluaa fyysisesti tuoda itseään lähelle niin kosketus käteen, yllättävä halaus tai käsi selän taakse ilman ahdistavaa "kaappaamista". Siitä sitten näkee miten toinen reagoi. Pikkujouluissa voi aina sitten peräytyä jos ei saakaan vastakaikua. Suoraan haaruksiin kiinni käymistä ei voi pistää pienen hiprakan piikkiin.
Näen, ettei hän tule olemaan mukana noissa pikkujouluissa. Ei voi mitään.
Mä mietin samaa! Olen aika varma, että kiinnostuksen kohteeni tulee pikkujouluihin. Jos kaikki menee ihan mönkään, niin ei haittaa hirveästi koska ollaan eri toimipisteissä ja mun työsuhde loppuu ensi vuoden alussa. Tiedän, ettei ole varattu (eikä eronnutkaan), mutta on minua 6-8 vuotta vanhempi.
En ehkä sanoisi että pikkujoulut nyt on se paikka (saati sitten että työkaverit olisivat hyvä juttu), mutta jos et kerta sinne toiselle osastolle pääse tyyppiä moikkaamaan tai ”törmäämään vahingossa” työpaikkanne ovella/hissillä/jne, niin kaipa sitä voi jotain pikkujouluissakin turista.