Miten sut saisi "pyörryksiin" treffeillä? Unelmatreffit?
Lähden minusta (erittäin) kiinnostuneen miehen kanssa viikonloppumatkalle. Hän haluaa suunnitella kaiken. Asumme työn puolesta eri maissa ja tapaamme yhdessä Euroopan kaupungeista. Olen minäkin kiinnostunut, mutta en mitenkään "swept off of my feet".
Mietin tuossa, että mitä hän aikoo keksiä. Olen siis vain varannut lennot itselleni ja hän järjesteää kaiken muun. Mua ei ole koskaan viety sillä tavalla mihinkään, eikä kukaan aiempi miesystävä tai treffikumppani ole nähnyt juurikaan vaivaa.
Miten sut saisi "pyörryksiin" jos tapaisin miehen vaikka juuri jossain Euroopan kaupunkikohteessa? :)
Kommentit (25)
Ihan sama, jos oikeasti on kipinää ilmassa. Silloin käy vaikka lihikset Heinolan torilla. Mutta jos ei kipinää ole, niin sitä ei osteri-iltamat muuta. Huono juttu itselleni.
Vierailija kirjoitti:
KFC:hen syömään, keissi kaljaa kaupasta hotellihuoneeseen ja aikuisviihdekanavat pyörimään. Pikaiset varvit, kaljoittelua ja baarikaapin tyhjennys.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, jos oikeasti on kipinää ilmassa. Silloin käy vaikka lihikset Heinolan torilla. Mutta jos ei kipinää ole, niin sitä ei osteri-iltamat muuta. Huono juttu itselleni.
Olen samaa mieltä. Olen itse törmännyt tapauksiin, jotka suuttuvat, kun en lämpene, vaikka he kuinka olisivat valmiita minun hyväkseni asioita tekemään. Ja sanovat, että vaatisin jotenkin liikaa tai mahdottomia, kun mikään ei riitä tai kelpaa. Heille ei tunnu uppoavan kaaliin se, että rakkauteni ei ole ostettavissa sitten mitenkään. Jos kemiaa ei ole, sitä ei ole, sitä ei luxusreissuilla houkuttelemalla yhtäkkiä ilmesty. Parhaat treffit olisi sitä paitsi lettujen paistaminen trangialla tai risukeittimellä takapihalla tai muuten leikkiä survivalistia mukavan lähellä kotia.
Mun nykyisen ihastuksen kanssa haluaisin vaelluslenkille, eväät mukana. Sen jälkeen kotiin saunomaan. Ja illalla viiniä ja simppeliä syötävää, vaikka salaattia ja kinkkupiirakkaa. Ei tule tuota ikinä järjestämään, vaikka tietää toiveeni. Mutta saa sitä unelmoida.
Tähän taas pätee huutokauppakeisarin sanonta "Sulla oli varmaan tavaralle joku hinta?"