Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sut saisi "pyörryksiin" treffeillä? Unelmatreffit?

Vierailija
16.10.2018 |

Lähden minusta (erittäin) kiinnostuneen miehen kanssa viikonloppumatkalle. Hän haluaa suunnitella kaiken. Asumme työn puolesta eri maissa ja tapaamme yhdessä Euroopan kaupungeista. Olen minäkin kiinnostunut, mutta en mitenkään "swept off of my feet".

Mietin tuossa, että mitä hän aikoo keksiä. Olen siis vain varannut lennot itselleni ja hän järjesteää kaiken muun. Mua ei ole koskaan viety sillä tavalla mihinkään, eikä kukaan aiempi miesystävä tai treffikumppani ole nähnyt juurikaan vaivaa.

Miten sut saisi "pyörryksiin" jos tapaisin miehen vaikka juuri jossain Euroopan kaupunkikohteessa? :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten vs naisten treffitoiveissa on kyllä isot erot.

Naisten toiveissa korostuu suorittaminen - ja raha. Mies ostaa naiselle luksusta, tai toisissa tarinoissa näkee vaivaa järjestäkseen unelmapuitteet. Aika usein treffit ovat alkuillasta jossain sosiaalisessa ympäristössä, missä on muita ihmisiä.
Miesten toiveissa korostuu halu olla kahdestaan. Ei muuta. Miestä kiinnostaa nainen, se ihminen, ei tämän tulot tai suorituskyky treffien järjestäjänä.

Eli p'llu? Ei mulla muuta.

Tähän taas pätee huutokauppakeisarin sanonta "Sulla oli varmaan tavaralle joku hinta?"

Vierailija
22/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, jos oikeasti on kipinää ilmassa. Silloin käy vaikka lihikset Heinolan torilla. Mutta jos ei kipinää ole, niin sitä ei osteri-iltamat muuta. Huono juttu itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KFC:hen syömään, keissi kaljaa kaupasta hotellihuoneeseen ja aikuisviihdekanavat pyörimään. Pikaiset varvit, kaljoittelua ja baarikaapin tyhjennys.

Vierailija
24/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, jos oikeasti on kipinää ilmassa. Silloin käy vaikka lihikset Heinolan torilla. Mutta jos ei kipinää ole, niin sitä ei osteri-iltamat muuta. Huono juttu itselleni.

Olen samaa mieltä. Olen itse törmännyt tapauksiin, jotka suuttuvat, kun en lämpene, vaikka he kuinka olisivat valmiita minun hyväkseni asioita tekemään. Ja sanovat, että vaatisin jotenkin liikaa tai mahdottomia, kun mikään ei riitä tai kelpaa. Heille ei tunnu uppoavan kaaliin se, että rakkauteni ei ole ostettavissa sitten mitenkään. Jos kemiaa ei ole, sitä ei ole, sitä ei luxusreissuilla houkuttelemalla yhtäkkiä ilmesty. Parhaat treffit olisi sitä paitsi lettujen paistaminen trangialla tai risukeittimellä takapihalla tai muuten leikkiä survivalistia mukavan lähellä kotia.

Vierailija
25/25 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyisen ihastuksen kanssa haluaisin vaelluslenkille, eväät mukana. Sen jälkeen kotiin saunomaan. Ja illalla viiniä ja simppeliä syötävää, vaikka salaattia ja kinkkupiirakkaa. Ei tule tuota ikinä järjestämään, vaikka tietää toiveeni. Mutta saa sitä unelmoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme