Lapsi oli kaverilla yökylässä ja joutui nukkumaan olkkarin sohvalla.
Siis lapsi laitettiin olkkarin sohvalle yksin, kaveri nukkui omassa huoneessaan ovi kiinni. Mun lasta oli pelottanut siellä pimeässä vieraassa olkkarissa. Miksei voitu tehdä siskonpetiä sinne kaverin huoneeseen? Eikös se nyt yleensä niin mene, kun yökyläillään lasten kesken?
Kommentit (10)
Ei ole mitään yleensä, jokainen päättää itse. Jos toinen lapsi ei osaa nukkua niin että huoneessa on joku muu.
Täh? Yökyläilyn tarkoituskin on vähän niin kuin nukkua yhdessä. Siis suomalaisittain, nukkua. Ja alakouluikäisittäin "nukkua" koska sitä sipinää ja kihinää pitää jatkaa vähän senkin jälkeen kun on sanottu että nyt nukutaan. Vähän niin kuin pitääkin. Onhan se yökyläily jännää.
Meillä ainakin on levitetty olohuone täyteen patjoja ja tuolimajaa ja aikuiset pysyy poissa jaloista.
Meillä ne joutuvat nukkumaan lattialla!
Isompina ne nukkuu putkan lattialla.
Onpa tyhmää :( meillä on yläkerran aulassa 160cm leveäksi levitettävä vuodesohva jossa lapset kavereineen nukkuu kun tulevat yökylään, vieressä myös telkka jota katsovat yömyöhään ja hihittelevät.
Varmaa pedari isä laittoi lapsen yksin sohvalle, älä enää päästä lastasi heille. Kyselet vähän kauttarantain onko mittään tapahtunut.
No niillä ei varmaankaan ollut edes yhtä patjaa. Ei kaikilla ole, ei minullakaan. Mä annan yleensä oman sänkyni yökylätarkoitukseen, mutta mua onkin vain yksi siellä parisängyssä.
Voivoi kun ihan pelotti. Ehkä heidän perheessä on tällaiset tavat ja niitä noudatetaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ne joutuvat nukkumaan lattialla!
Niin meilläkin. Lapsella on parvisänky jonne ei mukavasti kahdestaan mahdu nukkumaan joten lapsen lattialle laitetaan patja kaverille sitten.
Joku olisi joskus itseasiassa halunnut nukkua sohvalla mutten antanut lupaa sillä meillä on vessa olkkarin vieressä ja kulku myös omaan makuuhuoneeseen olohuoneen kautta, joten olisin itse joutunut hiipimään ohi iltatoimillani kun en kuitenkaan samaan aikaan lasten kanssa mene nukkumaan.
Mikä sitä pelotti?