Miksi mies haluaa julkaista nopeasti yhteiskuvan facessa?
Kommentit (30)
Joku näistä:
1. Mies on innoissaan sinusta ja suhteestanne ja haluaa kertoa onnestaan maailmalle (=facebookissa).
2. Mies haluaa osoittaa exälleen, että on "siirtynyt eteenpäin" (vaikka ei välttämättä olekaan).
3. Mies varaa sinut itselleen julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Joku näistä:
1. Mies on innoissaan sinusta ja suhteestanne ja haluaa kertoa onnestaan maailmalle (=facebookissa).
2. Mies haluaa osoittaa exälleen, että on "siirtynyt eteenpäin" (vaikka ei välttämättä olekaan).
3. Mies varaa sinut itselleen julkisesti.
Mitä tuo varaaminen tarkoittaa? Sitä, että muut miehet pysyy kaukana tästä naisesta? Tuohan on ilmaista mainosta naiselle, koska on haluttua seuraa.
No ehkä tässä oikea syy on se et haluaa esitelle maailmalle ja tutuille että on nyt löytäny ihanan ihmisen. Saattaa toki myös eksällekin haluta näyttää että elämä on nyt hyvää ja ettei hän ole yksin ja katkera ja että hänelläkin hyvin pyyhkii, mut tuskin tää on se pääsyy. Mutta siis miksi se häiritsis jos eksälle nyt haluaiski näyttää että näin kauniin naisen on saanu? Eikös sen pitäs vaa olla hyvä sulle :D vai mietitkö jotain outoa skenaariota että mieen mielestä eksä pitää saada mustasukkaseks koska hän tykkää vielä eksästä vai mitä ihmettä? kuulostaa vähän ylianalysoinnilta mikä ei oo oikeen tervettä. Jos noin paljon epäilet syitä miks mies halus kuvan julkasta niin pian nii kysy siltä! ja sano et susta oli vähän aikasta sille tms. niin ihmettelit. Problem solved.
Itellä yleenäs ollu toisinpäin ettei miehet julkase kirveelläkään mitään suhteeseen liittyvää tai kuvia minusta sivuilleen. Mutta oon huomannu ettei se ole tapanakaan monella, useimmat miehet haluu pitää nää asiat vaan itsellä ja ihan lähipiirin tiedossa, siis kuvat ja sellaset. Yleensä parisuhde postaukset on naisten tekemiä johon ukot on merkitty mukaan ja ne näkyy sit äijän seinällä :D Oma mieskin on sellai, ettei se yhteiskuvista välitä mut se syy on siinä ettei hän muutenkaa tykkää olla kuvissa tai ota itestää kuvia jne. eli ei vaan tykkää tulla kuvatuksi. Sen takia ei myöskää kuvaa minua erityisesti. Muuten kyllä esittelee kavereille ja uusille ihmisille ja kertoo kyllä kysyttäessä että on parisuhteessa ja julkisesti saa hellyyttä osoittaa eli ei koita peitellä mitenkään. Tää siis noille jotka mietti et mies piilottelee jos ei ota kuvia naisensakaa tai naisestaan ja esittele niitä somessa... ei se vaa oo kaikkien juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ei sittne julkaise kuvaa millään...
mikä siinäkin on? Haluavat piilotella tyttöystäväänsä?
Ehkä on kivaa yhä saada huomiota muiltakin? Oma syyni olla laittamatta yhteiskuvia someen oli kuitenkin se, että pelkäsin koko ajan että entäs jos eroammekin ihan pian, ja sitten nolottaa poistella yhteiskuvia. Ja olimme kuitenkin melkein kuusi vuotta yhdessä... Joitakuita taas ei näytä nolottavan yhtään, vaan heidän seinäänsä selaamalla löytää edelleen pusukuvia kaikkien vuosien aikana vaihtuneiden kumppaneiden kanssa, mikä taas itsestäni on jo vähän kummallista.
Mä en mielelläni julkaisisi mitään yhteiskuvia ja olin vähän nihkeä tämän kuvan kanssa, johon mies halusi merkata mut.
Totta puhuakseni en ole enää kovin varma, haluanko tuosta miehestä mitään ja nyt hieman kaduttaa, että annoin hänen ottaa tuon kuvan.
ap
Eli sinua ahdistaa tuo julkistaminen kun et ole varma suhteesta ja mies luultavasti ajattelee että tässä se nyt on minun tyttöystäväni
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ei sittne julkaise kuvaa millään...
mikä siinäkin on? Haluavat piilotella tyttöystäväänsä?
Jotkut miehet eivät välitä somehömpötyksistä, kuten ex-mieheni. Esim. nyt seurustelee sellaisen mallinäköisen kaunottaren kanssa, mutta ei ole laittanut yhtään kuvaa hänestä facebookiin, kuten ei laittanut minustakaan vaikka yhdessä oltiin 13 vuotta. Ei vaan kuulu hänen tapohinsa.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinua ahdistaa tuo julkistaminen kun et ole varma suhteesta ja mies luultavasti ajattelee että tässä se nyt on minun tyttöystäväni
Niin varmaankin.
Itse en suostuisi mihinkään yhteiskuvaan tai sellaisen julkistamiseen somessa. On ihan kynnyskysymys, mun naama ei nettiin kuulu.