Kaveri teki oharit
Meidän piti kaverin kanssa mennä lounaalle. Ei mennkkää kun kaveri perui.
No eipä tarvitse olla tuollaisen lähettäjän kanssa enää missään tekemisissä
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin varmasti lukee vauvapalstaa ja on päätellyt, että ahaa, Emilialla on nyt vähän vauhdikkaampi jakso taas menossa, ehkä parempi jättää lounaat (ja yhteinen tulevaisuus) väliin.
Mikä helkkarin Emilia.
Kaveri on lapseton eikä tule koskaan sellaista saaman kun ei kenellekkään miehelle ole kelvannut eikä tule kelpaamaankaan. Mitä tuollainen ihminen tekisi vauva.fi palstalla
Se on sinun oikea nimesi. Ei kukaan usko tuota sun keksimääsi henkilöllisyyttä.
Jos nyt et ole vielä tähän mennessä huomannut, niin täällä palstailee aika paljon lapsettomia ihmisiä. Ehket muista sitäkään, että kun aloitit "Petrana" esiintymisen, "Petrallakaan" ei ollut lapsia eikä hän ollut raskaana.
Voi luoja kun oot tyhymä
Pitää vissiin soittaa poliisille että ajokortissa ja passissa on väärä nimi. Vauva.fi palstalla kun tiedettiin että mun nimi on Emilia eikä Petra ja vanhemmatkin on aina sanonut mua Petraksi.
Lasta suuniteltiin silloinkun palstalle tulin. En tosin tiennyt olevani raskaana.
Juu juu, ja olet myös teatteritaiteiden maisteri, vaikka kirjoitatkin kuin apukoululainen ja olet suunnilleen yhtä analyyttinen kuin kivenmurikka. Netissä kuka tahansa voi väittää mitä tahansa, mutta ei se tarkoita sitä, että se olisi pakko uskoa.
Kirjoitustyylisi ja ulosantisi on sen verran tunnistettavaa, että aika helposti pääsee jäljillesi, kun vähän googlailee.
Sun kaltaiset kateelliset Pjaskat on niin säälittäviä
Ei sinussa ole mitään kadehdittavaa.
ohis
On mussa kadehdittava.
Taidat itse olla kateellinen muille.
Ai siitä että Mankelit loisia äoäitiyslomilla ja jakavat takapuoltaan jokaiselle vastaantulijalle kun oma mies ei enää suostu
Luulen, että haluaisit oman perheen. Siitä tässä taitaa olla kyse. Kuulua äitien joukkoon. Siksi aina uudet ja uudet blogit, joissa ollaan raskaana tai juuri saatu vauva.
Kyllä täällä vauva-av:lla saa olla ihan sellainen, kuin oikeasti on, ei tarvitse olla raskaana tai vauvaa tai edes äiti ollenkaan.
Mä en halua perhettä ja lapsi ei kuulunut suunnitelmiin mutta mies, äitinsä ja mummonsa niin kovasti jälki kasvua halusi niin mikä ettei. Mä en todellakaan rupea kuulumaan mihinkään äitien joukkoon. Äitykät saa pitää kerhonsa ja juttunsa ihan rauhassa minä en puutu enkä liity niihin mitenkään. Tään on ainut ja ensimäinen blogini koskaan. Minähän olen juuri sellainen täällä kuin olen ja siitä saa paskaa niskaan.
Siis entistä sekavammaksi menee. Ette olleet edes yhdessä, mutta suunnittelitte yhteistä lasta.
Jos et rupea äitien joukkoon, niin miksi kirjoittelet äitiysjuttuja tänne? Onhan sitä hevos ja raviaiheisia nettipalstojakin.
Juuri näin.
Mä en kirjoittele tänne mitään äitiyteen liittyviä aloituksia. Teidän kiintymyysvanhemmuus ems jutuille eon kiva nauraa. Hevos ja raviaiheisilla palstoilla ei me oikeasti osaavat kirjoitella. Meillä on verkostomme ja hoidamme niiden kautta ongelmat jos niitä ilmaantuu. Palstoilta korkeintaan luetaan ja naureskellaan kuinka huippukuskesja jaksetaan päivästä, viikosta, kuukaudesta, vuodesta aina vuosikymmeniin kadehtia ja haukkua.
Silti tuntuu, että elämäsi ei ole kivaa, vaikka onkin muka kivaa nauraa muiden kommenteille.
Ei mun elämä olekkaan kivaa. Elämän pieniä iloja tuo se että nauraa teidän kommenteille.
On se varmaan hyvä tapa saada aika kulumaan päivässä, kun kirjoittelee tänne. Mietipä jos oisit syntynyt silloin, kun ei ollut nettiä. Miten oisit mt-ongelmaisena kohdannut silloin yhtään ketään missään?
Mun aika kuluu 99% jossakin muualla kuin netissä. Nyt ei vaan huvita tehdä mitään töihin liittyvää (illaksi on pakko mennä töihin). Mulla ei ole mt-ongelmia. toivon todella että kukaan ei pitäisi minuun mitään yhteyttä ja saisin olla täysin rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuisen siskohan oli vain harrastenäyttelijä vapaa-ajallaan harrastusteatterissa.
Niin oli. Hän oli harrastelijanäyttelijä, mutta ei ollut valmistunut näyttelijäksi, kuten tämä mielikuvitushahmo.
Eikä edes halunnut ammattinäyttelijäksi.
Luulen, että nyt tämä näyttelijä-aihe on pinnalla ap:n elämässä, koska pari näyttelijää juuri kuoli. Musamamman elämä-vaiheessa pari julkkis-muusikkoa oli juuri kuollut. Ja musamamman muusikkomies jopa esiintyi toisen vainajan muistokonsertissa. Voisin hyvin kuvitella, että tämän palstan Tapani Perttu -aloitukset voisivat olla Petran.
Rypäleviini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä Petra osaa edes yhdyssanoja vaan silti on maisteriksi päässyt. Aikamoinen saavutus.
Jännää miten Petra ignoorasi tämän kommentin.
No niin palatakseni alkuperäiseen aiheeseen, eli kaverin "ohareihin". Olikohan takana jokin syy? Kysyitkö? Jos kyseinen kaveri on tehnyt jatkuvasti oharit, ymmärrän ärsytyksen mutta jos kyse on vain muutamasta kerrasta, reaktiosi on kyllä lapsellinen.
Ei kertonyt syytä enkä kysynyt sitä. Ainut perusteltu syy tapaamisten perumiseen on kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuisen siskohan oli vain harrastenäyttelijä vapaa-ajallaan harrastusteatterissa.
Niin oli. Hän oli harrastelijanäyttelijä, mutta ei ollut valmistunut näyttelijäksi, kuten tämä mielikuvitushahmo.
Luulen, että nyt tämä näyttelijä-aihe on pinnalla ap:n elämässä, koska pari näyttelijää juuri kuoli. Musamamman elämä-vaiheessa pari julkkis-muusikkoa oli juuri kuollut. Ja musamamman muusikkomies jopa esiintyi toisen vainajan muistokonsertissa. Voisin hyvin kuvitella, että tämän palstan Tapani Perttu -aloitukset voisivat olla Petran.
Ai niin, Musamamma! Se oli siis tämän tyypin aikaisempi blogi, ennen Se elämä -blogia? Mitä se silloin oikein kirjoitteli, en enää muista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä ja "siskosi" kirjoitatte aivan samalla tyylillä, olette kiinnostuneita täysin samanlaisista asioista, olette aivan samaa mieltä kaikista asioista ja muutenkin vaikutatte persoonallisuudeltanne täysin samalta ihmiseltä? Perustaako se kolmaskin sisko vielä blogin ja tekee tunnuksen tänne, ja jos tekee, onko hänkin aivan samanlainen kuin te?
Millä tavalla minä ja sisko ollaan kiinnostuttu samoista asioista. joo siskolla oli hevonen ja joku sen kimppa hevosen kutale juoksee huomenna Vermossa ainakin fb postauksessaan sen keroi. Siskoa ei voisi vähempää kiinnostaa teatteri. Tai siis tuleehan se katsomaan kansalliseen kolme sisarta (Kiukku kiukuttelee tuosta teatteri esityksestä jo nyt). Ei me olla oikein mistään samaa mieltä.
Sisko-Riitta kirjoitti:
Kävin vilkaisemassa Petran blogia ja voi hyvänen aika! Sehän oli kuin jonkin angstisen ja koulusta lintsanneen teinin vuodatusta. Ihan hirveän huonosti kirjoitettua tekstiä sisällöllisesti ja lisäksi aivan täynnä kielioppivirheitä. Rasittavaa luettavaa. Mitä ilmeisimmin tämä 'petra' on mielenterveyshuollon palvelusten tarpeessa.
En ole mielenerveyshuollon tarpeesa emmekä muutenkaan käytä mitään terveydenhoidonpalveluita enää.
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä ja "siskosi" kirjoitatte aivan samalla tyylillä, olette kiinnostuneita täysin samanlaisista asioista, olette aivan samaa mieltä kaikista asioista ja muutenkin vaikutatte persoonallisuudeltanne täysin samalta ihmiseltä? Perustaako se kolmaskin sisko vielä blogin ja tekee tunnuksen tänne, ja jos tekee, onko hänkin aivan samanlainen kuin te?
Millä tavalla minä ja sisko ollaan kiinnostuttu samoista asioista. joo siskolla oli hevonen ja joku sen kimppa hevosen kutale juoksee huomenna Vermossa ainakin fb postauksessaan sen keroi. Siskoa ei voisi vähempää kiinnostaa teatteri. Tai siis tuleehan se katsomaan kansalliseen kolme sisarta (Kiukku kiukuttelee tuosta teatteri esityksestä jo nyt). Ei me olla oikein mistään samaa mieltä.
Te "molemmat" kirjoitatte niihin blogeihinne seuraavista asioista:
- koiranruoka
- kosmetiikka
- ruuanlaitto ja syöminen
- kiukuttelu
- kosto
- hevoset
- köyhien vihaaminen
Teatterista et ole koskaan kirjoittanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, Musamamma! Se oli siis tämän tyypin aikaisempi blogi, ennen Se elämä -blogia? Mitä se silloin oikein kirjoitteli, en enää muista?
Jatkan: löysinkin Musamamma-keskusteluja täältä. Siinä lapsia näkyy olevan kaksi. Puhuu esim. keittokirjan tekemisestä: https://www.vauva.fi/keskustelu/4499210/ketju/musa_mamma_tekee_keitto_k… Tuo keittokirja löytyykin Books on demandsista! Päivittää näköjään vielä musamamma-instagramiaan. Mä alan uskoa, ettei se missään töissä olekaan, kun puuhailee niin paljon netissä. Rikkaudet nyt ainakin ovat ihan keksittyjä.
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskoni on kirjoittanut että olen töissä ammattiteatterissa ja käyn harrasteteatterissa. Juuri näin on.
Leipätyö on teatterissa ja kävin vielä harrasteteatterissakin aina helmikuuhun saakka.
Siskosi kirjoitti myös, että et ole näyttelijä etkä ohjaaja. Eikä sinulla ole alan koulutusta, vaan teet ihan muita hommia siellä teatterissa.
"Sisko näyttelee tasan aikansa kuluksi ja kummisetänsä mieliksi. Ammattilaiseksi ei haluja ole."
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- koiranruoka
- kosmetiikka
- kiukuttelu
- kosto
- hevoset
- köyhien vihaaminen
Siskohan kirjoittaa ammattinsa puolesta koiranruuasta. Sehän teki firmansa kautta jotain ruoka juttuja koirille. Sisko on kosmetiikka friikki minä tilailen bette boxia. Saanpahan tarvitsemani määrän voiteita lähes kotiin kannettuna. Sisko nyt ei tasan kokkaa muutakuin nakkeja ja ranskiksia. Köyhiä vihaamme kumpikin mutta eri tavalla. Sisko on enemmä kallellaan ravureihin ja minä ratsuihin vaikka mun ravuri on pärjännytkin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummitäti kuoli Haukilahdessa yhtä aika kuin Kari Tapion leski, sen ainakin muistan ja sitten Aarno Ranisen muusikkoutta myös muisteltiin kohtalokkaan tulipalon jälkeen. Lapsiakin oli muutama musamammalla.
Otin jo popkornit esiin jatkakaa! 😎
Kävin lukemassa pari juttua tota blogia, ai vittu on sairasta 😂😂😂
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- koiranruoka
- kosmetiikka
- kiukuttelu
- kosto
- hevoset
- köyhien vihaaminen
Siskohan kirjoittaa ammattinsa puolesta koiranruuasta. Sehän teki firmansa kautta jotain ruoka juttuja koirille. Sisko on kosmetiikka friikki minä tilailen bette boxia. Saanpahan tarvitsemani määrän voiteita lähes kotiin kannettuna. Sisko nyt ei tasan kokkaa muutakuin nakkeja ja ranskiksia. Köyhiä vihaamme kumpikin mutta eri tavalla. Sisko on enemmä kallellaan ravureihin ja minä ratsuihin vaikka mun ravuri on pärjännytkin paremmin.
No nämä erot eivät tule mitenkään esille noiden blogien kautta, koska niissä on samat asiat samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Yksinään taitaa käydä noissa paikoissa tai ”siskonsa” kanssa. No, hän on mt-ongelmainen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Yksinään taitaa käydä noissa paikoissa tai ”siskonsa” kanssa. No, hän on mt-ongelmainen...
No kun en ole mt ongelmainen
Nyt tämä juttu alkaa pikkuisen aukeamaan! Noissa Musamamma-ketjuissa mainittiin myös Lauran suurperhe -blogi. Muistaako joku tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan: löysinkin Musamamma-keskusteluja täältä. Siinä lapsia näkyy olevan kaksi. Puhuu esim. keittokirjan tekemisestä: https://www.vauva.fi/keskustelu/4499210/ketju/musa_mamma_tekee_keitto_k… Tuo keittokirja löytyykin Books on demandsista! Päivittää näköjään vielä musamamma-instagramiaan. Mä alan uskoa, ettei se missään töissä olekaan, kun puuhailee niin paljon netissä. Rikkaudet nyt ainakin ovat ihan keksittyjä.
Joku sisko-hässäkkä oli näköjään jo silloin, sen mitä tota ketjua luin. Siskokin siis kommentoi ja piti blogia?
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- koiranruoka
- kosmetiikka
- kiukuttelu
- kosto
- hevoset
- köyhien vihaaminen
No nämä erot eivät tule mitenkään esille noiden blogien kautta, koska niissä on samat asiat samalla tavalla.
Onhan niissä eroja. Sisko on kavereidensa kanssa milloin missäkin minä en jne.
Se on muiden vika jos mun elämä kuulostaa surulliselta. Mun ysätävät tekee ohareita, omaa hevosta käyn ajamassa kunhan taas saa liikutus luvan toisella ratsastan välillä. Seuraavan kerran luen kirjan kun Timo Nurmoksen elämänkerta ilmestyy. En katsele enää telkkaria ja ruokakin on ihan tavallista.