Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta tuntia nukut?

Vierailija
15.10.2018 |

Nukun yleensä noin 6 tuntia, ei nukuta enempää. Neljän tunnin yöunilla olen ihan toimintakykyinen, mutta jos jonain yönä saan nukutuksi vain pari tuntia, niin silloin työnteko on vähän "jähmeää" seuraavana päivänä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi ihanaa että jäisi päivään "ekstratunteja" ja voisi katsoa vaikka joka päivä leffan nukkumisen sijaan! Harmi että itse tarvitsen 8h unet ollakseni toimintakykyinen. Vapaapäivinä voin kuorsata vaikka 11 tuntia putkeen jos ei ole herätystä.

Vierailija
2/6 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lääkkeitä nukuin 2h yössä.

Nykyään otan lääkkeet n. 21:00 ja nukun 7:00 asti. Herään ehkä kerran yön aikana.

Ketipinor. Toimii minulle. Kaikille ei, mutta minulle toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti menny jo neljä kuukautta 3 tunnin unilla. Nukahdan heti ja herään kolmen tunnin kuluttua, enkä saa enää sen jälkeen unta.

Vierailija
4/6 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4. Rekkakuskin arkea 😴

Vierailija
5/6 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse asiassa tiedä. Olen aina ollut huono nukkuja, mutta nyt aikuisena se on pahentunut. Herään öisin todella monta kertaa, en tiedä kauanko nukun heräämisten välillä. Yleensä joudun myös yön aikana käymään 1-3 kertaa vessassa.

Arvioin, että herään yössä 4-5 kertaa, mutta halusin tietää tarkan määrän joten otin yöpöydälle kynän ja paperin. Joka kerta kun heräsin, vedin lapulle viivan. Aamulla laskin viivat ja niitä oli 18. Toistin saman muutaman yönä ja tulos vaihteli 15-23. Nukahdan kyllä nopeasti aina herättyäni, jopa silloin kun joudun nousemaan vessaan.

Herätessäni on aina pakko kääntää kylkeä, muuten selkäni ja lonkkani ovat aivan tulessa. En tiedä vaikuttaako välilevynrappeumani tähän heräilyyn, niin minä luulen.

Nukun yön aikana ehkä kuutisen tuntia, joinakin öinä varmaan vähemmän.

Vierailija
6/6 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-9h ja voin hyvin. Vähemmälläkin selviän ainakin hetken mutten kovin pitkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän