Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies kertoilee huolettomasti seksikokemuksistaan

Vierailija
15.10.2018 |

Olen muutaman viikon ajan tapaillut miestä, johon ehdin jo kovinkin tykästyä ja nyt olemme jo sellaisessa vaiheessa, että kainalokkain köllötämme sohvalla ja alamme olla toistemme seurassa rentoutuneita.

Ehkä vähän liiankin rentoutuneita, koska mies on alkanut kertoilla muiden asioiden ohessa ihan huolettomasti seksikokemuksistaan ja vieläpä ihan tänä vuonna tapahtuneista kahdesta yhdenyönsuhteestaan, kuinka hassusti ne tapahtuivat jne.

Tämä tuntuu todella pahalta jotenkin. Tietysti miehellä on menneisyys, johon on kuulunut muita naisia, aivan kuten minullakin on menneisyys, johon on kuulunut muita miehiä, joskaan ei mitään yhdenyönsuhteita, mutta seurustelua ja seksiä kuitenkin, tietysti. Mutta en voisi kuvitellakaan kertovani niistä uudelle kumppanille. Osoittavani, että edelleen ajattelen ja hehkuttelen jotain seksikokemusta jonkun muun kanssa joskus menneisyydessä. Samalla kun kyhjötän uuden kumppanin vieressä.

Tuollainen seksikokemusten kertoilu tuntuu ehkä liian kaverilliselta, epähuomaavaiselta minua kohtaan. Varmasti moni ajattelee että "mitä sen on väliä, mennyt on mennyttä, pääasia ettei petä sua" ja joo, kyllä niinkin, mutta jotenkin vain olen kasvanut sellaiseen ajattelutapaan että uudessa suhteessa ei eksistä, eikä etenkään eksäseksistä, jutella lainkaan, paitsi jos on erittäin tärkeää kertoa jokin nykyiseen suhteeseen kriittisesti vaikuttava seikka.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin jutella tuollaisista, kun onhan niitä hauska muistella ja ärsyttävää kun miehen kanssa ei voi jakaa asioita kuin tyttökavereiden kanssa, mutta ymmärrän ettei kaikki halua.

Vierailija
2/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä asia miehen kanssa läpi. Näin sinä kerrot mitä odotat suhteelta ja hän kertoo mitä odottaa suhteelta. Tuollaisista asioista puhuminen on ihan persoonakysymys .. itse utelin mieheltä kaiken entisistä ja viimein oon saanut puristettua ulos myös tiedot minkälaista oli seksi exvaimon kanssa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Mitä tuollainen hyödyttää?

Vierailija
4/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut hänelle, että et välitä kuulla tuollaisista asioista?

Vierailija
5/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos te pääsitte sänkyyn asti? Eikö olekin mukava tietää, että jonakin päivänä sinäkin olet yksi hassunhauska intiimi kertomus muiden jatkona :)

Törppö mies.

Vierailija
6/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelun alussa mulla alkoi tuntua niin pahalta että yhtäkkiä kesken iltapalan tuli itku ja pyysin ettei mieheni koko ajan joka päivä lausuisi eksänsä nimeä milloin missäkin asiayhteydessä. Meidän ekan kerran jälkihehkuissakin hän sanoi jotain siitä kuinka suuseksi oli heti sujunut paremmin kuin eksän kanssa ja sitten kertoili siinä mua pussaillessaan miten eksä oli tehnyt väärin. Mulla sitten kuohui kuppi yli leipää voidellessa ja aloin pillittää :/ 

Mies oli tosi järkyttynyt ja liikuttui itsekin ja puhuttiin asia selväksi. Hän ei ollut tajunnut kuinka paljon se vaikutti. Sen jälkeen ei oo kertaakaan missään tilanteessa sanonut eksästään mitään. Ja on muutenkin huomaavaisempi mua kohtaan, selvästi tarkempi sen suhteen että onko mulla kaikki hyvin eikä vaan puhua jaarittele tyytyväisenä työpäivän jälkeen. Ehkä se eksä häipyy nyt ajatuksissakin enemmän taustalle ja menneisyyteen johon kuuluukin. 

Eli ota mahdollisimman äkkiä puheeksi. Se ei oo mitään heikkoutta tai mustasukkaisuutta että tollanen tuntuu tosi pahalta. 

Vierailija
7/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yksi tapailemani mies alkoi kertoilla juuri tollaisia juttuja, tajusin ettei meistä tule seksisuhdetta erityisempää. Kukaan, joka on halunnut vakavampaa mun kanssa, ei ole koskaan puhunut aiemmista seksikokemuksistaan, ei varsinkaan detaljitasolla. 

Vierailija
8/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerys. Fiksu mies olis kiinnostunut SINUSTA. Ja ainakin ymmärtäis olla kerskumatta tuollaisella historialla

Vierailija
9/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ajattelevat näistä eri tavoin. Minä en halua kuulla puolisoni aiemmista seikkailuista, joskin tiedostan olevan aika keskenkasvuista, että faktatieto siitä, että hän on harrastanut todennäköisesti erittäin hyvääkin seksiä ennen minun tapaamistani, häiritsee minua. Koska en halua, että näin typerä asia voisi päästä pääni sisälle, käsittelen asiaan liittyviä tunteina järjellä ja minusta tuntuu, että pääsen pikku hiljaa yli asiaan liittyvistä typeristä tuntemuksista.

Kannattaa keskustella asiasta.

Vierailija
10/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseni on maininnut edellisistä seksikokemuksistaan ainoastaan kerran. Oltiin oltu jonkin aikaa yhdessä, kun hämmentyneenä kerran "kiitti" saamastaan huomiosta. Ei kuulemma ole tottunut saamaan sängyssä niin paljon osakseen, ja että siinä on paljon pureskelemista. Ei kertonut sen tarkemmin, vaikka kysyin, mutta oletan että tarkoitti, että esim oraali- tai käsihommien vastaanottaminen ovat vasta minun myötä tulleet mukaan kuvioihin. Ja että näin jälkikäteen ehkä harmitti aiemmissa suhteissaan niinkin pitkään pysyminen. Mene ja tiedä. 

Vierailija
11/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku syys noille jutuille on ja se tuskin on vain hauska tarina. Ehkä mies haluaa esiintyä sinulle miehenä, joka voi vapautuneesti puhua seksistä, mutta toteutus on ihan tyhmä. Toisaalta mies voi pyrkiä vaikuttamaan sinuun tai katsoa miten reagoit seksiin. Heitän nyt vain esimerkin, että mies kertoi harrastaneensa ryhmäseksiä ex-tyttökaverin ja tytön parhaan kaveriin kanssa. Tarinan opetus lienee että ryhmäseksi on hänestä ok ja että olikso sinulla kiinnostusta + kaveria vastaavaan toimintaan...

Eihän kukaan järkevä aikuinen kerro omia seksi juttujaan uudelle tuttavuudelle ja jos kyse on vaimosta/miehestä niin ei niitä kerrota kavereillekaan. Aika vaaralliseltä äijältä kuulostaa.

Aikuinen mies

Vierailija
12/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko on bongokausi avattu?

Akseli

Vierailija
13/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin yksinkertainen mies.

Vierailija
14/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin jutella tuollaisista, kun onhan niitä hauska muistella ja ärsyttävää kun miehen kanssa ei voi jakaa asioita kuin tyttökavereiden kanssa, mutta ymmärrän ettei kaikki halua.

Juuri tämän takia miehen ei kannata kysyä naisten neuvoja naisten iskemiseen.

Vierailija
15/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei osaa lukea ajatuksia eikä yleensä kehonkieltäkään.

Sano sille.

t. Mies

Vierailija
16/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä asia miehen kanssa läpi. Näin sinä kerrot mitä odotat suhteelta ja hän kertoo mitä odottaa suhteelta. Tuollaisista asioista puhuminen on ihan persoonakysymys .. itse utelin mieheltä kaiken entisistä ja viimein oon saanut puristettua ulos myös tiedot minkälaista oli seksi exvaimon kanssa :D

Ja mies loruilee mitä huvittaa...

Vierailija
17/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei osaa lukea ajatuksia eikä yleensä kehonkieltäkään.

Sano sille.

t. Mies

Eipä osaa naisetkaan! Sanokaa hei tekin!

Mä tein tota kerran huomaamattani. Olin just lopettanut tosi pitkän suhteen ja aloin tapailla uutta miestä. Kun meillä oli ekan kerran seksiä, multa siis ihan jotenkin huomaamatta tuli näitä ”mun eksä tykkäs tästä, tykkäätkö sä?” tai ”ai sä haluat tän näin, mun eksä halus erilailla” jne. Tajusin idioottimaisuuteni vasta, kun mies pyysi, että voisko sen eksän heivata h*lvettiin meidän sängystä.

Onneksi sanoi suoraan! Sano sinäkin, ap. Luulen, ettei mies tajua, mitä puhuu.

Vierailija
18/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus kuin ap:llä. Haavoittaa äärettömän paljon.

Vierailija
19/19 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimaistahan tuo on, mutta todennäköisesti se lesoaa eksillään tehdäkseen sinuun vaikutuksen. Että on hän joskus ennenkin saanut.