Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII
Kommentit (1266)
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos hän ei tunnista itseään niin lopetan. Vaaleat hiukset. ruskeat silmät. alle 170cm.
hoikka. Posliini. ihana nauru
Etkö sä laita sille viestiä suoraan irl?
Tänään olen sinusta mustasukkainen. Kenen kanssa vietät leffailtaa? Onko seuralaisesi joku, jonka tahdot kumppaniksesi. Ikävöin sinua ja toivon että minulla olisi vielä mahdollisuus saada sinut.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos hän ei tunnista itseään niin lopetan. Vaaleat hiukset. ruskeat silmät. alle 170cm.
hoikka. Posliini. ihana nauru
No näistäkin tuntomerkeistä voi tunnistaa itsensä vähän yks jos toinen, ts. ei mitenkään erikoiset tuntomerkit.
Onkohan sinulla enää yhtään ikävä minua? Käytköhän enää edes täällä...
No, minulla on sinua koko ajan edelleen ikävä. Se ei ole muuttunut yhtään.
Meillä olis voinu olla metrotreffit <3
Nainen, sinä niin ymmärtäväinen , tavallinen ja niin ihastuttava että sydämeni halkeaa ikävästä❤️. Ikävöin vain kun en muuta saa. Voi kun tietäisit miten monesti sinua muistan ja haluaisin sinut kainaloon takan loisteessa istuessani. Niin vain teit ja veit mun sydämen olemalla niin ihastuttava itsesi. Lämmin,kuuntelija, ymmärtävä.....
Hyvää yötä ja kaikkea hyvää sinulle💕
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen sinusta mustasukkainen. Kenen kanssa vietät leffailtaa? Onko seuralaisesi joku, jonka tahdot kumppaniksesi. Ikävöin sinua ja toivon että minulla olisi vielä mahdollisuus saada sinut.
Luulin että olet varattu. Ajattelin ettei minun tarvitse yksinäisenä vapaita iltojani viettää jos seuraa on tarjolla. Hyvää viikonloppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hoikka. Posliini. ihana nauruOot sä päässyt sen posliinitkin näkemään?
Vanhaa englantilaista posliinia.
Mä arvasin kenen perään sä haikailet edelleen.
Hyvää yötä. Hei, hei _____, mennäänkö naimisiin? Rakastan sinua niin, että pää halkeaa. Hyvää yötä, rakas. Kauniita unia. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hoikka. Posliini. ihana nauruEtkö sä laita sille viestiä suoraan irl?
Ei tietty, vauvan kaipaan sua -ketju paras tapa löytää nainen, jonka tuhero katsastettu😂. Uhkailee, että nyt mä jätän sut vielä.
Vierailija kirjoitti:
Miten se, että rakastuin sinuun mies, on vaikuttanut sinuun tai elämääsi? Mitä positiivista ja negatiivista?
Kaikki meni sekasin hyvässä ja pahassa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua. Tunnetko minua kohtaan ystävyyttä vai intohimoa mies?
Rakastan siua nainen. Tunnen intohimoa ja vetovoimaa siua kohtaan ja haluan olla myös ystäväsi. Kaipaan sinua, nytkin.
Kahden kuntarajan takaa, nimet alkaa samalla ääntiöllä?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mä arvasin kenen perään sä haikailet edelleen.
No hienoa!
Minulla ei ole lähettää terveisiä enää. Olen tyhjä kirja.
Vierailija kirjoitti:
Miten se, että rakastuin sinuun mies, on vaikuttanut sinuun tai elämääsi? Mitä positiivista ja negatiivista?
Ei mitään kielteistä, pelkkää myönteistä. Toit toivon elämääni. Se harmittaa etten näe sinua :(
Vierailija kirjoitti:
Te jotka pyritte piilottamaan itsenne tunnisteettomiksi, koska ette halua jäädä kiinni ketjussa tai palstalla käymisestä. Oletteko koskaan ajatelleet sitä seikkaa, että jos joku teidät täältä tunnistaa, niin se käy itsekin silloin täällä. Sen on silloin aika turha alkaa moralisoimaan teidän täällä käymistä tai edes ajatella siitä pahaa.
Se että ajattelette ylipäätänsä noin kertoo myös siitä, että te pidätte nolona ihmisiä, jotka käy täällä. Kaivattuannekin pitäisitte, jos hän kävisi täällä. Itseä ette toki pidä, olette kai jotain poikkeustapauksia poikkeustilanteessa. Ette ikään kuin kuulu muka omasta mielestänne ketjulaisiin, vaikka kirjoitatte useinkin, kun valehtelette ja muuntelette, niin se on teistä sama kuin ette olisi ikinä täällä käyneetkään. Jotain kaikki tämä kertoo myös teistä ihmisinä, olette ehkä kovia moralisoimaan, valehtelemaan, kieroilemaan, salaamaan asioita, väittämään ette teette tai olette jotain muuta kuin oikeasti olette. Ehkä se on sitten se pohjimmainen syy siihen miksi olette yksin ja miksi sitä kaivattuakaan ei kiinnosta.
Tuliko mieleen, ettei puhuttu pelkästä tästä ketjusta? Itse kirjoittelen koko foorumille ja jos jotain tosi henkilökohtaista, varmistan kyllä etten tule siitä tunnistetuksi.
Kirjoita sinä miten haluat, anna meille sama vapaus.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko mies koskaan tosissasi sitä, että meistä tulisi pari? Vai oliko se enemmän arjen piristystä ja fantasiointia?
Olet kuin miulle tehty, sopiva ja ihana. Soisin siut pariksein, ajatus siusta piristää ja tuo iloa ja valoa elämääni. Tänäänkin kävin tietyssä korttelissa ja palasin kulmilleni kulkuvälineellä, jossa ainakin teoriassa oisin saattanut nähä siut, sikäli kuin oisit ollut menossa sinne päin. Olen toiveikas.
Oot sä päässyt sen posliinitkin näkemään?