Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII
Kommentit (1266)
kauheeta kiukuttelua, oottepa jotenkin kankulla jalalla. rakkautta Koolle ja Vähän Teelle mutta EI missään nimissä H! hyi kauhee..... ihan siiks
joo..
semmosta. solvatkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli sanoa sulle ikävästi vaikka sydämeen sattui. Ikävä sua, huutava, pitkä ikävä. Kaikesta huolimatta. En voi nyt laittaa viestiä syystä minkä sinä tiedät. Mutta sun viesti toisi valoa pitkiin, pimeisiin iltoihini ja ehkä mä voisin sulle jotain vähän kiltimpää vastatakin.
Mieheltä ihanalle vaalealle naiselle
Ihana viesti, voi kunpa olisi minulle vaikkei tietenkään ole. Mitä kautta haluaisit saada viestin?
Mikset voisi olla hän? Mä taas voisin jotenkin hyvin kuvitella että olisit täällä.
Ei sillä ole väliä mitä kautta viesti tulis. Laita vaikka tekstari. Mulle se olis kuitenkin paljon enemmän. Se avais mun maisemaan kesäniityt keskelle syksyn kylmiä tuulia.
En taida ainakaan tänään enää uskaltaa. On sen verran korkea kynnys, että todella vaikeaa on huomennakin. Kuitenkin menee arvaus väärin... Kerro jotain tunnisteita lisää.
Tunnussana alkaa kirjaimella N.
Valitettavasti osunut tai en ainakaan keksi mihin kirjain liittyisi, veikkaisin tuntematonta nimeä. Olen pahoillani. Toivottavasti saat viestin oikealta henkilöltä tai löydät hänet muuta kautta, mukavaa viikonloppua!
Ei ole kenenkään nimi, mietipä vielä ;)
Keksin vaikka tuhat merkitystä, mutten häneen tai meihin liittyvää. Olisiko jotain muuta vinkkiä arvausleikin jatkoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle. Toivottavasti sinulla on kaikki kunnossa ja voit hyvin. Poistun täältä ainakin toistaiseksi. Pää ja sydän eivät kestä enää, nyt on pakko luovuttaa omalta osaltani. Olen pahoillani. Ei tämä mitään elämää ole ja täällä roikkuminen tekee olon vielä huonommaksi, ihan liikaa tulkinnanvaraa ja tappelijoita, pettymyksiäkin. Yritän miettiä niitä hyviä muistoja enemmän. Elämä kuljettaa, kenties joskus vielä kerron sinulle kuinka kauhuissani olin talviöisen keskustelumme jälkeen kun näin peilistä pakkasenpuremat kasvoni ja miksi olen aikalailla varma siitä, että juuri sinä heitit niitä lumipalloja ikkunaani. Käyn jossain välissä kotiseudulla ja olisi mukava nähdä ja jutella jos sinäkin olet sillä suunnalla, mutta realistisesti ajatellen se tapaaminen ei järjestyisi kuitenkaan tai sitten se peruuntuisi viimeisten metrien kohdalla. Ajatuslaatikkoon saa laittaa viestiä ja muutkin yhteystiedot ovat ennallaan eli saat minut kyllä kiinni, jos oikeasti haluat. Laita vaikka tyhjä viesti niin voin tulla tänne lukemaan loput. Toivon sinulle kaikkea hyvää. -P-
Just. Yhteystiedot on ja palstalla keskustellaan...-P- taas yksi yritys kehitellä yksinpuhujalle satuhahmoa.
Satuhahmoja täällä on, se on ihan selvä mutta lopeta jo. Kukaan ei jaksa lukea tuota samaa paskaa päivästä toiseen missä spekuloit kuka on minkäkin viestin takana. Sulla on vissiin huono aamu kun vaikutat harvinaisen kyrpiintyneeltä? Vai oliko eilen täysikuu?
Some are born to sweet delight, some are born to endless night
Mød3hullulla taas kiireinen päivä salapoliisina, hih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli sanoa sulle ikävästi vaikka sydämeen sattui. Ikävä sua, huutava, pitkä ikävä. Kaikesta huolimatta. En voi nyt laittaa viestiä syystä minkä sinä tiedät. Mutta sun viesti toisi valoa pitkiin, pimeisiin iltoihini ja ehkä mä voisin sulle jotain vähän kiltimpää vastatakin.
Ihana viesti, voi kunpa olisi minulle vaikkei tietenkään ole. Mitä kautta haluaisit saada viestin?
Mikset voisi olla hän? Mä taas voisin jotenkin hyvin kuvitella että olisit täällä.
Ei sillä ole väliä mitä kautta viesti tulis. Laita vaikka tekstari. Mulle se olis kuitenkin paljon enemmän. Se avais mun maisemaan kesäniityt keskelle syksyn kylmiä tuulia.
En taida ainakaan tänään enää uskaltaa. On sen verran korkea kynnys, että todella vaikeaa on huomennakin. Kuitenkin menee arvaus väärin... Kerro jotain tunnisteita lisää.
Valitettavasti osunut tai en ainakaan keksi mihin kirjain liittyisi, veikkaisin tuntematonta nimeä. Olen pahoillani. Toivottavasti saat viestin oikealta henkilöltä tai löydät hänet muuta kautta, mukavaa viikonloppua!
Keksin vaikka tuhat merkitystä, mutten häneen tai meihin liittyvää. Olisiko jotain muuta vinkkiä arvausleikin jatkoksi?
Älä mene noihin trolleihin. Yhdelle kirjaimelle kuka tahansa keksii jonkun merkityksen lopulta jos oikeasti tahtoo. Jos olisi oikea ihminen niin kyllä sillä varmaan olisi vähän enemmän munaa jakaa informaatiota kun oikein itkemällä itkee ottamaan yhteyttä.
Ketä varten sä kirjoitat noita feikkiviestejä?
Minä en kelpaa -ajatukset ovat muuttuneet sinä et kelpaa -ajatuksiksi. Sinä tunnut siloiselta rantakiveltä, kylmänkalsalta korrektiuden saarekkeelta, ja tuollaisten osalta kiintiö on täynnä. Minä tarvitsen (jos jotain tarvitsen) rosoisen kallion, joka tuntuu, tulee päälle ja on paikallaan.
Rakastan aina vaaaan, yksinäistä kulkijaaaaaaa🎶🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle. Toivottavasti sinulla on kaikki kunnossa ja voit hyvin. Poistun täältä ainakin toistaiseksi. Pää ja sydän eivät kestä enää, nyt on pakko luovuttaa omalta osaltani. Olen pahoillani. Ei tämä mitään elämää ole ja täällä roikkuminen tekee olon vielä huonommaksi, ihan liikaa tulkinnanvaraa ja tappelijoita, pettymyksiäkin. Yritän miettiä niitä hyviä muistoja enemmän. Elämä kuljettaa, kenties joskus vielä kerron sinulle kuinka kauhuissani olin talviöisen keskustelumme jälkeen kun näin peilistä pakkasenpuremat kasvoni ja miksi olen aikalailla varma siitä, että juuri sinä heitit niitä lumipalloja ikkunaani. Käyn jossain välissä kotiseudulla ja olisi mukava nähdä ja jutella jos sinäkin olet sillä suunnalla, mutta realistisesti ajatellen se tapaaminen ei järjestyisi kuitenkaan tai sitten se peruuntuisi viimeisten metrien kohdalla. Ajatuslaatikkoon saa laittaa viestiä ja muutkin yhteystiedot ovat ennallaan eli saat minut kyllä kiinni, jos oikeasti haluat. Laita vaikka tyhjä viesti niin voin tulla tänne lukemaan loput. Toivon sinulle kaikkea hyvää. -P-
Just. Yhteystiedot on ja palstalla keskustellaan...-P- taas yksi yritys kehitellä yksinpuhujalle satuhahmoa.
Satuhahmoja täällä on, se on ihan selvä mutta lopeta jo. Kukaan ei jaksa lukea tuota samaa paskaa päivästä toiseen missä spekuloit kuka on minkäkin viestin takana. Sulla on vissiin huono aamu kun vaikutat harvinaisen kyrpiintyneeltä? Vai oliko eilen täysikuu?
Some are born to sweet delight, some are born to endless night
Kirjoitin kaksi kommenttia tänne tänään. Vkon koko saldo. Jollain taitaa olla tärkeää luulla, että olen palstalla kommentoimassa? Imartelee kummasti kun jaksaa hyvästellä sitkeästi. Näkyy myös että ärsyttää, kun nk naikkonen häiriköi töitään.
Ps. Voit hypätä yli viestin jos ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Pitääkseen työnsä, ketju on vuosikausia ollut auki ja palstan ns suosikki aina. Pakkohan sitä täyttää, tai loppuu viinarahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkseen työnsä, ketju on vuosikausia ollut auki ja palstan ns suosikki aina. Pakkohan sitä täyttää, tai loppuu viinarahat.
Vauvalehden omistaja on varmaan sosiaalitoimiston asiakas? Onneksi alkaa Valioliigaottelut niin ei tarvitse vahingossakaan lukea tätä ketjua. Tänään jengi ollut ihmeen harhaisella päällä. Neljän päivän päästä on täysikuu, johtuneekohan siitä että vaikuttaa jo joidenkin psyykkeeseen. Eikä ole mikään ihmissusi läppä jos joku yksinkertainen mietiskelee, että mitä se tolla tarkoittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin henkilöä, jolla on ihan oikeakin työ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin henkilöä, jolla on ihan oikeakin työ.
Kivat harhat sulla. :D
Ihanko jollain tekstintunnistusohjelmalla (tuskin suomen kieleen edes löytyy toimivaa) harhoissasi tunnistelet kaikki viestit omalta kaivatulta oleviksi? Nukkumaan siitä, mars.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin keskeinen vinkki, että keksisit jos olisit Hän. Erehdyin siis tyylistä, luulin tunnistavani. Mukavaa lauantaita kuitenkin ilmeisesti jollekin toiselle ihanalle vaalealle naiselle!
Tekstintunnistus tällaisessa ketjussa on paskaa.
Itselläni on ainakin useita eri kirjoitustyylejä aiheesta ja fiiliksestä riippuen - niin myös tässä ketjussa.
Siis kirjoitan ainakin muutamalla eri tyylillä tähän ketjuunkin, eikä esim. hempeilytyyliäni edes tiedä juuri kukaan, joten tunnistaminen niin ja näin.
Sitäpaitsi yleensä noi ”tunnistetut tyylit” on jotain ihan todella tavanomaisia....
Voithan sä puoliajalla lukea ihanuus.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ainakin useita eri kirjoitustyylejä aiheesta ja fiiliksestä riippuen - niin myös tässä ketjussa.
Siis kirjoitan ainakin muutamalla eri tyylillä tähän ketjuunkin, eikä esim. hempeilytyyliäni edes tiedä juuri kukaan, joten tunnistaminen niin ja näin.Sitäpaitsi yleensä noi ”tunnistetut tyylit” on jotain ihan todella tavanomaisia....
Minäkin teen noin, mutta tarkoituksena säilyä tunnistamattomana. Kirjoitan tälle koko palstalle tosi monilla eri tyyleillä ja teen tarkoituksella jopa erilaisia kielioppivirheitä, käytän eri hymiöitä kuin normaalisti jne. Lisäksi, jos jaan jonkin oman tai toisen kokemuksen, muuttelen joitakin yksityiskohtia.
Eli lopulta täältä ei kyllä kykene tunnistamaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kirjoitan ainakin muutamalla eri tyylillä tähän ketjuunkin, eikä esim. hempeilytyyliäni edes tiedä juuri kukaan, joten tunnistaminen niin ja näin.Sitäpaitsi yleensä noi ”tunnistetut tyylit” on jotain ihan todella tavanomaisia....
Minäkin teen noin, mutta tarkoituksena säilyä tunnistamattomana. Kirjoitan tälle koko palstalle tosi monilla eri tyyleillä ja teen tarkoituksella jopa erilaisia kielioppivirheitä, käytän eri hymiöitä kuin normaalisti jne. Lisäksi, jos jaan jonkin oman tai toisen kokemuksen, muuttelen joitakin yksityiskohtia.
Eli lopulta täältä ei kyllä kykene tunnistamaan ketään.
Eli kirjoitat tänne kaivatullesi toivoen, että hän olisi täällä ja tunnistaisi sinut. Mutta, kirjoitat siten ettei kukaan vaan tunnista sinua. Selvä!