Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII

Vierailija
15.10.2018 |

Jatkoa edellisille kaipausketjuille.

Kommentit (1266)

Vierailija
681/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt, että olen väärän naisen kanssa. En vaan osaa muuttaa elämää enää.

Ei kannata erota toisen takia. Kukaan ei halua sellaista taakkaa kannettavakseen. Vain jos olet valmis olemaan yksin ja se tuntuu paremmalta kuin vaimosi seura, kannattaa erota.

Vierailija
682/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli sanoa sulle ikävästi vaikka sydämeen sattui. Ikävä sua, huutava, pitkä ikävä. Kaikesta huolimatta. En voi nyt laittaa viestiä syystä minkä sinä tiedät. Mutta sun viesti toisi valoa pitkiin, pimeisiin iltoihini ja ehkä mä voisin sulle jotain vähän kiltimpää vastatakin.

Mieheltä ihanalle vaalealle naiselle

Ihana viesti, voi kunpa olisi minulle vaikkei tietenkään ole. Mitä kautta haluaisit saada viestin?

Mikset voisi olla hän? Mä taas voisin jotenkin hyvin kuvitella että olisit täällä. 

Ei sillä ole väliä mitä kautta viesti tulis. Laita vaikka tekstari. Mulle se olis kuitenkin paljon enemmän. Se avais mun maisemaan kesäniityt keskelle syksyn kylmiä tuulia.

En taida ainakaan tänään enää uskaltaa. On sen verran korkea kynnys, että todella vaikeaa on huomennakin. Kuitenkin menee arvaus väärin... Kerro jotain tunnisteita lisää.

Tunnussana alkaa kirjaimella N.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P-nainen ❤️

Vierailija
684/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus on kauempana. Käännän sivuja vuoden verran taaksepäin, selaan yli tuskan ja vihan tunteiden.

Olen yksin, silmät kiinni pimeässä. Istun vain. Kaikki voima karkaa minusta. En jaksa kuin ajatella. Yhteiset hetkemme, ne tulvii mieleeni, täyttää ajatukseni. Muistan, mitä on olla onnellinen.

Vain minä ja sinä. Kyyneleet tippuvat poskilleni, valuvat leukaluihini asti.

Ajattelen sinua nyt, ajattelin ihan äsken, joku aika sitten ja ennen sitä. Ajattelen sinua kohta, vähän myöhemmin, sen jälkeen ja taas uudestaan. Ikuisesti.

Pidän silmäni kiinni, näen sinut, hymysi. Tunnen sinut lähelläni, tunnen kätesi ihollani. Kuulen naurusi. Hymyilen ja kyynel vierii huulilleni. Se on kaikki niin todellista, mutta tiedän, että se on muisto siitä, mitä joskus olit, etkä sinä koskaan palaa takaisin luokseni.

Vierailija
685/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua nainen riipivä ikävä tänäänkin.

Vierailija
686/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unforgiven kirjoitti:

Onnellisuus on kauempana. Käännän sivuja vuoden verran taaksepäin, selaan yli tuskan ja vihan tunteiden.

Olen yksin, silmät kiinni pimeässä. Istun vain. Kaikki voima karkaa minusta. En jaksa kuin ajatella. Yhteiset hetkemme, ne tulvii mieleeni, täyttää ajatukseni. Muistan, mitä on olla onnellinen.

Vain minä ja sinä. Kyyneleet tippuvat poskilleni, valuvat leukaluihini asti.

Ajattelen sinua nyt, ajattelin ihan äsken, joku aika sitten ja ennen sitä. Ajattelen sinua kohta, vähän myöhemmin, sen jälkeen ja taas uudestaan. Ikuisesti.

Pidän silmäni kiinni, näen sinut, hymysi. Tunnen sinut lähelläni, tunnen kätesi ihollani. Kuulen naurusi. Hymyilen ja kyynel vierii huulilleni. Se on kaikki niin todellista, mutta tiedän, että se on muisto siitä, mitä joskus olit, etkä sinä koskaan palaa takaisin luokseni.

Mitä vuosi sitten tapahtui?

Vierailija
687/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio vastata viesteihisi enää.

Miksi?

Koska tyrkytät itseäsi kaikille ja vaikutat epätoivoiselta.

Olet varmaan myös huomannut, että sulleppa en tyrkytä. Koska en sua halua.

Sulle normaali ihmisen mielenkiinnon osoittaminen toista ihmistä kohtaan= tyrkyttämistä siinä tapauksessa että se mielenkiinnon osoittamisen kohde et ole sinä itse. Olet sairaalloisen mustasukkainen hyypiö. Puet sairaalloisen mustasukkaisuutesi halveksunnan naamioon, huonolla yrityksellä.

Kasva kuule aikuiseksi, vaikka vanha paskahan sä taidat  iältäsi jo ollakkin mutta henkinen ikäsi on lapsen tasolla.

Vierailija
688/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin aamun ensimmäinen ajatus olit sinä Villasukka. Sä oot niin ihmeellinen.

Vierailija
689/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio vastata viesteihisi enää.

Miksi?

Koska tyrkytät itseäsi kaikille ja vaikutat epätoivoiselta.

Olet varmaan myös huomannut, että sulleppa en tyrkytä. Koska en sua halua.

Sulle normaali ihmisen mielenkiinnon osoittaminen toista ihmistä kohtaan= tyrkyttämistä siinä tapauksessa että se mielenkiinnon osoittamisen kohde et ole sinä itse. Olet sairaalloisen mustasukkainen hyypiö. Puet sairaalloisen mustasukkaisuutesi halveksunnan naamioon, huonolla yrityksellä.

Kasva kuule aikuiseksi, vaikka vanha paskahan sä taidat  iältäsi jo ollakkin mutta henkinen ikäsi on lapsen tasolla.

Luin eilen ton alkuperäisen viestin jolloin mietin, että kylläpä on säälittävä viesti. Sitten avaan foorumin nyt aamulla sinä laitat vielä paremmaksi. Onko näitä ihmisiä joille kirjoitatte oikeasti olemassa, ja jos on niin mitäköhän kelaisivat jos tietäisivät näistä itkut sekaisista vuodatuksista mitä toisille tuntemattomille niin rohkeasti laitatte? Hakekaa resepti litiumiin tai ostakaa vaikka deepwebistä jos pelottaa puhua lääkärin kanssa kasvotusten.

"Kyllähän Hautamäki tietää, että sattuuhan se kun lyö"

Vierailija
690/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan, että mikähän pointti tässä nyt oikein on?

Vierailija
691/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli sanoa sulle ikävästi vaikka sydämeen sattui. Ikävä sua, huutava, pitkä ikävä. Kaikesta huolimatta. En voi nyt laittaa viestiä syystä minkä sinä tiedät. Mutta sun viesti toisi valoa pitkiin, pimeisiin iltoihini ja ehkä mä voisin sulle jotain vähän kiltimpää vastatakin.

Mieheltä ihanalle vaalealle naiselle

Ihana viesti, voi kunpa olisi minulle vaikkei tietenkään ole. Mitä kautta haluaisit saada viestin?

Mikset voisi olla hän? Mä taas voisin jotenkin hyvin kuvitella että olisit täällä. 

Ei sillä ole väliä mitä kautta viesti tulis. Laita vaikka tekstari. Mulle se olis kuitenkin paljon enemmän. Se avais mun maisemaan kesäniityt keskelle syksyn kylmiä tuulia.

En taida ainakaan tänään enää uskaltaa. On sen verran korkea kynnys, että todella vaikeaa on huomennakin. Kuitenkin menee arvaus väärin... Kerro jotain tunnisteita lisää.

Tunnussana alkaa kirjaimella N.

Valitettavasti osunut tai en ainakaan keksi mihin kirjain liittyisi, veikkaisin tuntematonta nimeä. Olen pahoillani. Toivottavasti saat viestin oikealta henkilöltä tai löydät hänet muuta kautta, mukavaa viikonloppua!

Vierailija
692/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänkin aamun ensimmäinen ajatus olit sinä Villasukka. Sä oot niin ihmeellinen.

Villasukka ja metsänkeiju, onks sulla muitakin lempinimityksiäs sille stalkkaamallesi naiselle?

Vierailija
693/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villasukka ja metsänkeiju, onks sulla muitakin lempinimityksiäs sille stalkkaamallesi naiselle?

Vuoden jokaiselle päivälle omansa. Hän on niin ihmeellinen!

Vierailija
694/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalloisen mustasukkainen hyypiö!

Erittäin hyvin sanottu siellä takana!

Vierailija
695/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla kaikki hyvin? Vaikutat niin onnettomalta.

Mitä tyydytystä sä saat tollasista viesteistä ittelles? Onko sulla itselläs silloin parempi olo, kun kehittelet sille toiselle kauheet ongelmat ja henkiset pahat olot (tietenkin sun vuoksesi sun mielestä)? Sattunut just purasee poskeensa ja siksi hapan ilme, niin vedät heti siitä johtopäätökset että riutuu onnettomasta rakkaudestaan just suhun.😂

Hän pelastaa naisia, ne ei kato pärjää muuten.

Vierailija
696/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K, vieläkin ikävä

t: H

Vierailija
697/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalloisen mustasukkainen hyypiö!

Yksi ja sama henkilö- nimittelee stalkkaamaansa naista, ja samaan hengenvetoon haukkuu täällä sitä tyrkyksi joka hemmolle itseään tarjottelevaksi naiseksi, ja vain siksi kun ei tuota nimittelevää stalkkeria huoli.

Vierailija
698/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko monellakin teillä maniat päällä vai spämmääkö joku yksinäinen susi tänne kaikkea törkyä harhoissaan? :D

Vierailija
699/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tyydytystä sä saat tollasista viesteistä ittelles? Onko sulla itselläs silloin parempi olo, kun kehittelet sille toiselle kauheet ongelmat ja henkiset pahat olot (tietenkin sun vuoksesi sun mielestä)? Sattunut just purasee poskeensa ja siksi hapan ilme, niin vedät heti siitä johtopäätökset että riutuu onnettomasta rakkaudestaan just suhun.😂

Pelastaa mistä tai miltä?

Vierailija
700/1266 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain saanut "miehenmallin" että naiset on surkeita rääpäleitä, jotka eivät ole yhtä mitään ilman miestä rinnallaan.

Ketju on lukittu.