Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII

Vierailija
15.10.2018 |

Jatkoa edellisille kaipausketjuille.

Kommentit (1266)

Vierailija
641/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko minusta mustasukkainen, kun olet ollut tyly?

Olen, vaikken saisi olla.

Vierailija
642/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli sanoa sulle ikävästi vaikka sydämeen sattui. Ikävä sua, huutava, pitkä ikävä. Kaikesta huolimatta. En voi nyt laittaa viestiä syystä minkä sinä tiedät. Mutta sun viesti toisi valoa pitkiin, pimeisiin iltoihini ja ehkä mä voisin sulle jotain vähän kiltimpää vastatakin.

Mieheltä ihanalle vaalealle naiselle

Ihana viesti, voi kunpa olisi minulle vaikkei tietenkään ole. Mitä kautta haluaisit saada viestin?

Mikset voisi olla hän? Mä taas voisin jotenkin hyvin kuvitella että olisit täällä. 

Ei sillä ole väliä mitä kautta viesti tulis. Laita vaikka tekstari. Mulle se olis kuitenkin paljon enemmän. Se avais mun maisemaan kesäniityt keskelle syksyn kylmiä tuulia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa kanssani nainen.

No olisinpa! ❤️

Vierailija
644/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun maailma ei pyöri sun ympärillä. Tylyys on just sitä mitä se on, tylyyttä kun en välitä susta vaan toisesta. Muuta en välitä kommentoida.

Miksiköhän sä kuvittelet et toi viesti ees oli sulle ja viel oikein vaivauduit kommentoimaan. Rauhoitu nyt.

Ei ap

Miksi en vois kuvitella, mikä sä olet sen kieltään?

Vierailija
645/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan Sinua. Me oltaisiin tarinana kaikki rakkauselokuvat. Sinä olet minulle aivan kaikki. Tiedän ettei me voida koskaan olla yhdessä, mutta jossain ulottuvuudessa tai toisessa elämässä me ollaan yhdessä, ikuisesti. 

Näetkö sinä tämän viestini? Jos et näe niin tiedät kuitenkin, että rakastan Sinua. Rakastan Sinua mielettömyyteen saakka. Mikään este välillämme ei edes tunnu esteeltä. Tiedätkö, että olet osa minua, puuttuva puoliskoni. Olet elämäni suuri Rakkaus. Kunpa saisin kertoa tämän kaiken Sinulle.

Vierailija
646/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle joka saa minut sekaisin:

Haluaisin vain kertoa sinulle kuinka paljon olet heilauttanut maailmaani.

Ehkä näet sen katseestani? Että olet minulle jotain erityistä. .

Tuntuu kuin olisin keskellä kissa-hiiri-leikkiä. En vain tiedä kumpi on kumpi.

Hyvää viikonloppua, maanantaina nähdään☺

Vierailija
647/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse olla. Rakastan sinua.

Vierailija
648/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan Sinua. Me oltaisiin tarinana kaikki rakkauselokuvat. Sinä olet minulle aivan kaikki. Tiedän ettei me voida koskaan olla yhdessä, mutta jossain ulottuvuudessa tai toisessa elämässä me ollaan yhdessä, ikuisesti. 

Näetkö sinä tämän viestini? Jos et näe niin tiedät kuitenkin, että rakastan Sinua. Rakastan Sinua mielettömyyteen saakka. Mikään este välillämme ei edes tunnu esteeltä. Tiedätkö, että olet osa minua, puuttuva puoliskoni. Olet elämäni suuri Rakkaus. Kunpa saisin kertoa tämän kaiken Sinulle.

Naiselta miehelle ja samalta henkilöltä kumpikin viesti.

AP

Vierailija
649/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa kanssani nainen.

Haluaisin olla. Pitäisin sinua niin hyvänä.

Vierailija
650/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania viestejä täällä tänään.

Vierailija
651/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselta miehelle ja samalta henkilöltä kumpikin viesti.

AP

Millaiselle miehelle?

Kyselee yksi utelias mies, mielessään suloinen tähtisilmä-nainen

Vierailija
652/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mäkin olen susta. Naurettavaa, paitsi että ei naurata aina. Olen vain niin sekaisin susta että välillä on vaikeaa.

-ei ap

Vierailija
653/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä M

Vierailija
654/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mäkin olen susta. Naurettavaa, paitsi että ei naurata aina. Olen vain niin sekaisin susta että välillä on vaikeaa.

-ei ap

Oletko mies?

Vierailija
655/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me vielä saadaan toisemme mies, olen siitä ihan varma.

Minä en ole siitä yhtään varma, vaikka en mitään muuta haluaisikaan kuin sinut. Ikävä.

Vierailija
656/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli sanoa sulle ikävästi vaikka sydämeen sattui. Ikävä sua, huutava, pitkä ikävä. Kaikesta huolimatta. En voi nyt laittaa viestiä syystä minkä sinä tiedät. Mutta sun viesti toisi valoa pitkiin, pimeisiin iltoihini ja ehkä mä voisin sulle jotain vähän kiltimpää vastatakin.

Mieheltä ihanalle vaalealle naiselle

Ihana viesti, voi kunpa olisi minulle vaikkei tietenkään ole. Mitä kautta haluaisit saada viestin?

Mikset voisi olla hän? Mä taas voisin jotenkin hyvin kuvitella että olisit täällä. 

Ei sillä ole väliä mitä kautta viesti tulis. Laita vaikka tekstari. Mulle se olis kuitenkin paljon enemmän. Se avais mun maisemaan kesäniityt keskelle syksyn kylmiä tuulia.

En taida ainakaan tänään enää uskaltaa. On sen verran korkea kynnys, että todella vaikeaa on huomennakin. Kuitenkin menee arvaus väärin... Kerro jotain tunnisteita lisää.

Vierailija
657/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsänkeijulle, sä oot maaginen lennähtelijä ja pöläyttelet ilmoille taikapölyä. Sitä mä huumaantuneena sniffailen 💚

Vierailija
658/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole siitä yhtään varma, vaikka en mitään muuta haluaisikaan kuin sinut. Ikävä.

Meidän pitää vain myöntää tunteemme toisillemme. Siitä asiat lähtevät lutviutumaan.

Vierailija
659/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jos makoiltaisiin yhdessä äärettömyyden keskellä tuikkivan tähtitaivaan alla

Mutta makoillaan aina erikseen

Vierailija
660/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulle aiheuttaa epävarmuutta?

Ketju on lukittu.