Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII

Vierailija
15.10.2018 |

Jatkoa edellisille kaipausketjuille.

Kommentit (1266)

Vierailija
561/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän rumaa tuossa ajattelussa on, ei perustellut paheksuja ajatustaan nyt mitenkään :D

Ja miettikö hän tosiaan ollenkaan mitkä on olosuhteet ja henkiset resurssit kaipaajalla tai millainen ihminen se kaivattu on ja miten se on kohdellut sitä joka pyrkii tunteista eroon?

Tai mikä on emotionaalinen lähtökohta josta tunteita on lähdetty neutralisoimaan (matka on siis jo hyvästi pitkällä)?

Jos omat tunteet ovat aidot, ei niitä kuulu hävetä saati inhota. Tuo on itsensä kieltämistä. Ehkä kiltti lapsi kärsii tuosta? Kasvaa niin että pyrkii johonkin hyvään ja unohtaa itsensä. Kun jokainen elää lopulta omaa elämää, pitäisi saada tehdä omia valintoja. Tuo häpeä ja syyllisyys ja inho kertoo vain sen ettei saa tehdä mitä tahtoo.

En minä ole koskaan ajatellut että jokainen on samalla lähtöviivalla, vaan jokaisen kuuluu nimenomaan edetä oman elämän nimessä. Ei hävetä ja inhota itseään.

Vierailija
562/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin siihen herkkyyteen. Ympärillä muut yritti näyttää niin viileiltä ja kovilta, ja sitten sinä. Anna anteeksi että olen tällainen ja pelästytin sinut. Olen kiltti, kunpa uskaltaisit tulla uudestaan sanomaan edes hei. Jos vielä nähdään, milloin se sitten onkaan.

Harmi. Kannattaa varmaan itse yrittää saada se kohtaaminen tapahtumaan? Ymmärrän kyllä, että ihan kaikkea ei voi yksin tehdä. Sen verran pitää antaa itselleen armoa. Allekirjoittaneellekin oma tilanne riitti vihdoinkin. Siirrytään hiljaa eteenpäin, ei tämä ole elämää mennä melkein itkien nukkumaan ikävissään (ja käyttää valtavasti aikaa ja energiaa) kun tietää, että joku jossain arvostaisi oikeasti ihmisenä ja kiinnostukset kohtaisivat. Tsemppiä sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin silloin ja tuli taas jälleen kerran mieleen. Ilmoititkohan tarkoituksella nimenomaan kahdesti sen "Lopeta...". Tosin se olin kyllä minä, joka ilmoitti sanovansa kolmesti samalla kertaa (se muuten pätee edelleen). Olisitko mahtanut edes muistaa sitä? Vaikka olisikin niin, minä en todellakaan voi ottaa yhteyttä, kokonaisuus vaikuttaa ja muutenkin olen tehnyt jo paljon enemmän kuin kukaan järkevä ihminen voi vaatia. Enkä edes olisi saanut tehdä, mutta kun mokoma et kertonut koko totuutta vaikka silloin talvella asiaa erikseen kysyin. Kun tarpeeksi kauan oli jo aikaa mennyt niin sekään tieto ei tähän ole enää auttanut. Tuskaa se kyllä on lisännyt. Tämä kaikki tuntuu niin turhalta ja hyödyttömältä. Miten saisin sinut pois ajatuksistani?

Vierailija
564/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin siihen herkkyyteen. Ympärillä muut yritti näyttää niin viileiltä ja kovilta, ja sitten sinä. Anna anteeksi että olen tällainen ja pelästytin sinut. Olen kiltti, kunpa uskaltaisit tulla uudestaan sanomaan edes hei. Jos vielä nähdään, milloin se sitten onkaan.

Harmi. Kannattaa varmaan itse yrittää saada se kohtaaminen tapahtumaan? Ymmärrän kyllä, että ihan kaikkea ei voi yksin tehdä. Sen verran pitää antaa itselleen armoa. Allekirjoittaneellekin oma tilanne riitti vihdoinkin. Siirrytään hiljaa eteenpäin, ei tämä ole elämää mennä melkein itkien nukkumaan ikävissään (ja käyttää valtavasti aikaa ja energiaa) kun tietää, että joku jossain arvostaisi oikeasti ihmisenä ja kiinnostukset kohtaisivat. Tsemppiä sulle.

No joo, tässä tilanteessa en kyllä kykene vaikuttamaan siihen kohtaamiseen. Hieman hymähdin silti mielikuvalle, joka siitä aiheutui. Kiitos tsempeistä.

Vierailija
565/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta kiitos tästä viestistä (vaikka se saikin kyyneleet valumaan). Samanlaiset ajatukset, ei tällainen todellakaan ole elämää.

Vierailija
566/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta kiitos tästä viestistä (vaikka se saikin kyyneleet valumaan). Samanlaiset ajatukset, ei tällainen todellakaan ole elämää.

Samanlaisia tilanteita kaikilla. Itse olen syyllistänyt itseäni koko ihastuksen ajan enkä muistaakseni kertaakaan ole kommentoinut edes anonyymisti tunteiden kohdetta rumasti. En lähde siihen nytkään, mutta tajusin tässä joku aika sitten että turhaa syyttää itseään jos on oikeasti käyttänyt valtavasti aikaa ja energiaa, ja ainakin yrittänyt. Puhutaan kuitenkin useista kuukausista eikä että olisi yhdestä vastoinkäymisestä luovuttanut. Samalla on tahattomasti loukannut myös muita ihmisiä jotka ovat olleet kiinnostuneita. Hiljaa eteenpäin, tiedän että en halua menettää enää yksiäkään yöunia tämän takia.

Vierailija
567/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan tänne kunnes tulet takaisin. Kaipaan sinua paljon.

Ketä tulee ja mihin takaisin?

Vierailija
568/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa naista loputon ikävä.

Vierailija
569/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko odotukset rehellisyydestä liian korkealla kun aina tulee eteen kieroilijoita.

En kaipaa ketään😤

Vierailija
570/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen hän on?

Vierailija
571/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

❤️

Vierailija
572/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua kovin paljon! Ikävä sinua kultarakas ihana nainen.

n->n?

Vierailija
573/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan.

Vierailija
574/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua valtavasti. Olisimme tehneet toisemme onnellisiksi ja antaneet toisillemme kaiken mitä haluamme ja tarvitsemme. Koskaan ei ole liian myöhäistä. En välitä mistään, mitä tässä välissä on ja ei ole ollut. Laita viesti, pyydä tapaamaan. Hyvää viikonloppua ja toivottavasti voit hyvin, K. Vieläkin kaivaten.

Vierailija
575/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minullakin.

Vierailija
576/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua valtavasti. Olisimme tehneet toisemme onnellisiksi ja antaneet toisillemme kaiken mitä haluamme ja tarvitsemme. Koskaan ei ole liian myöhäistä. En välitä mistään, mitä tässä välissä on ja ei ole ollut. Laita viesti, pyydä tapaamaan. Hyvää viikonloppua ja toivottavasti voit hyvin, K. Vieläkin kaivaten.

Onko K mies vai nainen?

Vierailija
577/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt ihmeessä jotain tarkempaa, jos oikeasti haluat viestiä häneltä. Pidetään peukkuja, hyvää viikonloppua sinnekin!

Vierailija
578/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I love you! Hyvää viikonloppua.

Vierailija
579/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle.

Olen ottanut etäisyyttä, koska en tiedä enää mistään mitään.

Ymmärrän kyllä, jos haluat paketoida nykyisen suhteesi

kunniallisella tavalla. Se on raskasta, mutta aivan oikein

ja antaa todella hyvän pohjan mahdolliselle suhteellemme.

Vaikket aina ehkä jaksa uskoa sitä, haluan edelleen sinut.

Kunnes kuolema meidät erottaa.

Mutta milloin asiasi selviävät? Ensi keväänä? Ensi kesänä?

Entä millaisia askeleita aiot ottaa sillä välin?

PS. Kiitos, kun olit aktiivinen.

Ja anteeksi surumielisyyteni.

Ja anteeksi, kun en toivottanut sinulle hyvää viikonloppua.

Vierailija
580/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I love you! Hyvää viikonloppua.

Love you too.

Ketju on lukittu.