Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII
Kommentit (1266)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan tänne kunnes tulet takaisin. Kaipaan sinua paljon.
Kiitos
On lilja katkennut,
pikkulaulaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä häpeän tai oikeastaan inhoan itseäni, koska mun ei kuuluisi tuhlata ajatustakaan koko ihmiseen.
Täytyisi vain olla niinkuin mitään ei ikinä tapahtunutkaan ja käyttäytyä täysin neutraalisti, kuin häntä ei olisi olemassakaan.Ei sinun kuluisi hävetä itseäsi vasta jos joku tietäisi tunteesi, sinun kuuluisi hävetä miten rumasti ajattelet.
Niin sulla on joku lähtöasetelma, jolta oletat kaikkien kaipaajien ponnistavan?
Enkä minä oikeastaan häpeä itseäni kuten korjasin, inhoan vain ja tunteistani tietää kyllä moni.
Se ei ole ongelma, kuinka moni tietää.
En ole tuo ensimmäinen
Valtavan iso ikävä sinua J. Hyvää yötä.
Naiselle kirjoitti:
Löysin rannalta aivan sydämen muotoisen kiven.
Lämmitin kiveä kädessäni. Ajattelin sinua, rakas,
kun laitoin kiven taskuuni, lähelle sydäntäni.
Aivan kuin olisin saanut olla hetken lähelläsi,
kun kuuntelin aaltojen ääntä, niiden vyöryessä rantaan,
kivi sydäntäni vasten.
Tunsitko sydämemme vastakkain,
toisiaan tukien ja rakastaen
Aha, asut siis lähellä merta kun aallot tulee vyöryen rantaan, eli olet jostain rannikolta. Et ole silloin kaipaamani, runomies. Minun kaipaamani asuu sisäisessä Suomessa. Hyvä että tuli viimeinkin selvyys tähänkin, ei tarvitse enää väijyä runojasi.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
kivi sydäntäni vasten.
toisiaan tukien ja rakastaenAha, asut siis lähellä merta kun aallot tulee vyöryen rantaan, eli olet jostain rannikolta. Et ole silloin kaipaamani, runomies. Minun kaipaamani asuu sisäisessä Suomessa. Hyvä että tuli viimeinkin selvyys tähänkin, ei tarvitse enää väijyä runojasi.
Samaa mietin minäkin. Ei olleetkaan
ne kauniit runot minulle, koska kaivattuni ei asu rannikolla.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
kivi sydäntäni vasten.
toisiaan tukien ja rakastaenAha, asut siis lähellä merta kun aallot tulee vyöryen rantaan, eli olet jostain rannikolta. Et ole silloin kaipaamani, runomies. Minun kaipaamani asuu sisäisessä Suomessa. Hyvä että tuli viimeinkin selvyys tähänkin, ei tarvitse enää väijyä runojasi.
Tiedän ettei runomies tai kukaan muukaan täällä ole kaivattuni kaipaamassa minua, luen ja liketän silti kaikkia :D
Taas kerran mulle mesotaan asiasta, josta sinä et ikinä mesoaisi. Sä olet kultainen ja ymmärtäisit mua paljon paremmin. Vaihtaisin suhun milloin tahansa, jos vaan voisin.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran mulle mesotaan asiasta, josta sinä et ikinä mesoaisi. Sä olet kultainen ja ymmärtäisit mua paljon paremmin. Vaihtaisin suhun milloin tahansa, jos vaan voisin.
Miksi et voisi?
Kaipaan sinua kovin paljon! Ikävä sinua kultarakas ihana nainen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus mietin, että oletkohan jo unohtanut minut? Miehelle.
En ole! Ketään muuta ajattelekaan.
Mitähän rumaa tuossa ajattelussa on, ei perustellut paheksuja ajatustaan nyt mitenkään :D
Ja miettikö hän tosiaan ollenkaan mitkä on olosuhteet ja henkiset resurssit kaipaajalla tai millainen ihminen se kaivattu on ja miten se on kohdellut sitä joka pyrkii tunteista eroon?
Tai mikä on emotionaalinen lähtökohta josta tunteita on lähdetty neutralisoimaan (matka on siis jo hyvästi pitkällä)?
Hyvää yötä. Suudelmia sinulle. Rakastan sinua ja olen sinusta sekaisin. Nuku hyvin.
Lähetän tervehyksein kaipaamalleni naiselle:
Hyvän yön toivotus, suukko & hali syämeni valtiattarelle mieheltä 30km ja kuntarajain takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on yhtä monta tavua ja kir
Hyvää yötä sinulle, voi hyvin ja kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Voimia sulle ihana! Olisitpa tässä niin rutistaisin sua hellästi. Monesti mietin miten hyvä meidän olisi olla yhdessä. Ei riideltäis tuollaisista turhista asioista vaan oltais toisillemme niin hyviä kuin voi vain olla. Meiltä ei puuttuisi rakkautta ja intohimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia sulle ihana! Olisitpa tässä niin rutistaisin sua hellästi. Monesti mietin miten hyvä meidän olisi olla yhdessä. Ei riideltäis tuollaisista turhista asioista vaan oltais toisillemme niin hyviä kuin voi vain olla. Meiltä ei puuttuisi rakkautta ja intohimoa.
Niin, mä muistan miten olet ihmetellyt niitä kiukunpurkauksia, kun olet ollut välillä itsekin paikalla.
Ihastuin siihen herkkyyteen. Ympärillä muut yritti näyttää niin viileiltä ja kovilta, ja sitten sinä. Anna anteeksi että olen tällainen ja pelästytin sinut. Olen kiltti, kunpa uskaltaisit tulla uudestaan sanomaan edes hei. Jos vielä nähdään, milloin se sitten onkaan.
Olisin sun kanssa onnellinen