Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII
Kommentit (1266)
Ollut tänään erityisen kova ikävä nainen.
Meidän tarinasta kertoo kaksi eri elokuvaa, kummallakin on omansa. Niiden leffojen trailerit näytetään mainoksissa aina peräkkäin ja toistetaan vuoronperään eri järjestyksessä. Trailereista on useampia hyvin samantyyppisiä versioita ja joskus joku tekee niistä yhdistettyjä lyhyitä hupiversioita Youtubeen. Itse elokuvia ei pääse näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin eilen mikä olisi tarinastamme kertova elokuva. Mikään vastauksista ei osunut lähellekään. Jos kaipaamani henkilö olisi täällä, hän tietäisi mitä tarkoitan.
Oletteko sitten puhuneet yhdessä hänen kanssaan jostain romanttisesta leffasta ja naureskelleet olevanne kuin ne tyypit siinä?
Mä en juurikaan tunne elokuvia enkä etenkään romanttisia sellaisia, en ole nähnyt edes Titanicia (enkä haluakaan).
Ei rivien välistä kannata lukea, ei siellä mitään lue. Hakuammuntasi romanttisen elokuvan suhteen oli hauska. Kuten sanoin, hän tietäisi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin sinua mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin eilen mikä olisi tarinastamme kertova elokuva. Mikään vastauksista ei osunut lähellekään. Jos kaipaamani henkilö olisi täällä, hän tietäisi mitä tarkoitan.
Oletteko sitten puhuneet yhdessä hänen kanssaan jostain romanttisesta leffasta ja naureskelleet olevanne kuin ne tyypit siinä?
Mä en juurikaan tunne elokuvia enkä etenkään romanttisia sellaisia, en ole nähnyt edes Titanicia (enkä haluakaan).Ei rivien välistä kannata lukea, ei siellä mitään lue. Hakuammuntasi romanttisen elokuvan suhteen oli hauska. Kuten sanoin, hän tietäisi kyllä.
Rivien välistä? Hakuammunta romanttisen elokuvan suhteen?
Häh? En nyt yhtään ymmärtänyt.
Luitkohan itse rivien välistä jotain mitä siellä ei ollut?
Kysymykseen et ilmeisesti halua vastata, asia ok.:)
Muu kuin kysymykseni ei liittynyt suoranaisesti sinuun mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Meidän tarinasta kertoo kaksi eri elokuvaa, kummallakin on omansa. Niiden leffojen trailerit näytetään mainoksissa aina peräkkäin ja toistetaan vuoronperään eri järjestyksessä. Trailereista on useampia hyvin samantyyppisiä versioita ja joskus joku tekee niistä yhdistettyjä lyhyitä hupiversioita Youtubeen. Itse elokuvia ei pääse näkemään.
😂😂😂 Tää oli kyllä hyvä! Ihan kuin mekin... 😥😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meidän tarina olisi romanttinen elokuva niin mikä elokuva se olisi?
Upseeri ja herrasmies
Oliko upseeri kierrossa?
Vierailija kirjoitti:
Niin minullakin sinua. Vaikka et varmaan olekaan hän. Olis sulle taas paljon kerrottavaa kun uskaltaisin ottaa yhteyttä.
Joskus mietin, että oletkohan jo unohtanut minut? Miehelle.
”Jos sinä olet valo niin
loista minun sisääni
Jos sinä olet vapaus niin
vapauta minutkin
Jos sinä olet avaruus niin
laajene minuun
Jos sinä olet sade niin
kastele kuoleva kukka
Haluan sen takaisin
kaiken mitä rakastin”
Miks tän pitää olla näin vaikeaa. Ikävä on sua aina!
Minä en edes kaipaa ketään, vaikka täällä muuta väitänkin. Tämä ketju on hauskaa hupia tylsiin iltoihin.
Kuolisin häpeään jos kukaan ikinä sais tietää että kaipaan sua aina vaan. Onneksi oon niin pokerinaama ni säkään et sitä koskaan tule tietämään.
Vierailija kirjoitti:
Kuolisin häpeään jos kukaan ikinä sais tietää että kaipaan sua aina vaan. Onneksi oon niin pokerinaama ni säkään et sitä koskaan tule tietämään.
En ymmärrä miksi häpeät. Itse en häpeä yhtään, päinvastoin.
Minä kyllä häpeän tai oikeastaan inhoan itseäni, koska mun ei kuuluisi tuhlata ajatustakaan koko ihmiseen.
Täytyisi vain olla niinkuin mitään ei ikinä tapahtunutkaan ja käyttäytyä täysin neutraalisti, kuin häntä ei olisi olemassakaan.
Se onkin yksi tämän hetken tavoitteistani; päästä siihen tilaan, että hän on yhdentekevä ja suhtautumiseni kuin kehen tahansa.
Sellainen kädenlämpöinen ”:)”, eli ei sen kummempia tunteita suuntaan tai toiseen.
Mistähän tämä raskas olo taas tuli ja huokasuttaa? Pieni ahdistus rinnassa. Kumpa tietäisin varmasti...
Kirjoitan tänne kunnes tulet takaisin. Kaipaan sinua paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä häpeän tai oikeastaan inhoan itseäni, koska mun ei kuuluisi tuhlata ajatustakaan koko ihmiseen.
Täytyisi vain olla niinkuin mitään ei ikinä tapahtunutkaan ja käyttäytyä täysin neutraalisti, kuin häntä ei olisi olemassakaan.
Ei sinun kuluisi hävetä itseäsi vasta jos joku tietäisi tunteesi, sinun kuuluisi hävetä miten rumasti ajattelet.
En todellakaan tiedä, kuka oot, mutta tuli sellainen olo, että se leffa voisi olla... Umur.