Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII

Vierailija
15.10.2018 |

Jatkoa edellisille kaipausketjuille.

Kommentit (1266)

Vierailija
521/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin eilen mikä olisi tarinastamme kertova elokuva. Mikään vastauksista ei osunut lähellekään. Jos kaipaamani henkilö olisi täällä, hän tietäisi mitä tarkoitan.

En todellakaan tiedä, kuka oot, mutta tuli sellainen olo, että se leffa voisi olla... Umur.

Vierailija
522/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut tänään erityisen kova ikävä nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tarinasta kertoo kaksi eri elokuvaa, kummallakin on omansa. Niiden leffojen trailerit näytetään mainoksissa aina peräkkäin ja toistetaan vuoronperään eri järjestyksessä. Trailereista on useampia hyvin samantyyppisiä versioita ja joskus joku tekee niistä yhdistettyjä lyhyitä hupiversioita Youtubeen. Itse elokuvia ei pääse näkemään.

Vierailija
524/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin eilen mikä olisi tarinastamme kertova elokuva. Mikään vastauksista ei osunut lähellekään. Jos kaipaamani henkilö olisi täällä, hän tietäisi mitä tarkoitan.

Oletteko sitten puhuneet yhdessä hänen kanssaan jostain romanttisesta leffasta ja naureskelleet olevanne kuin ne tyypit siinä?

Mä en juurikaan tunne elokuvia enkä etenkään romanttisia sellaisia, en ole nähnyt edes Titanicia (enkä haluakaan).

Ei rivien välistä kannata lukea, ei siellä mitään lue. Hakuammuntasi romanttisen elokuvan suhteen oli hauska. Kuten sanoin, hän tietäisi kyllä. 

Vierailija
525/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin sinua mies.

Vierailija
526/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko sitten puhuneet yhdessä hänen kanssaan jostain romanttisesta leffasta ja naureskelleet olevanne kuin ne tyypit siinä?

Mä en juurikaan tunne elokuvia enkä etenkään romanttisia sellaisia, en ole nähnyt edes Titanicia (enkä haluakaan).

Ei rivien välistä kannata lukea, ei siellä mitään lue. Hakuammuntasi romanttisen elokuvan suhteen oli hauska. Kuten sanoin, hän tietäisi kyllä. 

Rivien välistä? Hakuammunta romanttisen elokuvan suhteen?

Häh? En nyt yhtään ymmärtänyt.

Luitkohan itse rivien välistä jotain mitä siellä ei ollut?

Kysymykseen et ilmeisesti halua vastata, asia ok.:)

Muu kuin kysymykseni ei liittynyt suoranaisesti sinuun mitenkään.

Vierailija
527/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän tarinasta kertoo kaksi eri elokuvaa, kummallakin on omansa. Niiden leffojen trailerit näytetään mainoksissa aina peräkkäin ja toistetaan vuoronperään eri järjestyksessä. Trailereista on useampia hyvin samantyyppisiä versioita ja joskus joku tekee niistä yhdistettyjä lyhyitä hupiversioita Youtubeen. Itse elokuvia ei pääse näkemään.

😂😂😂 Tää oli kyllä hyvä! Ihan kuin mekin... 😥😏

Vierailija
528/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos meidän tarina olisi romanttinen elokuva niin mikä elokuva se olisi?

Upseeri ja herrasmies

Oliko upseeri kierrossa?

Vierailija
529/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minullakin sinua. Vaikka et varmaan olekaan hän. Olis sulle taas paljon kerrottavaa kun uskaltaisin ottaa yhteyttä.

Vierailija
530/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mietit, mistä haaveilet?

Vierailija
531/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin, että oletkohan jo unohtanut minut? Miehelle.

Vierailija
532/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Jos sinä olet valo niin

loista minun sisääni

Jos sinä olet vapaus niin

vapauta minutkin

Jos sinä olet avaruus niin

laajene minuun

Jos sinä olet sade niin

kastele kuoleva kukka

Haluan sen takaisin

kaiken mitä rakastin”

Miks tän pitää olla näin vaikeaa. Ikävä on sua aina!

Vierailija
533/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes kaipaa ketään, vaikka täällä muuta väitänkin. Tämä ketju on hauskaa hupia tylsiin iltoihin.

Vierailija
534/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin häpeään jos kukaan ikinä sais tietää että kaipaan sua aina vaan. Onneksi oon niin pokerinaama ni säkään et sitä koskaan tule tietämään.

Vierailija
535/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolisin häpeään jos kukaan ikinä sais tietää että kaipaan sua aina vaan. Onneksi oon niin pokerinaama ni säkään et sitä koskaan tule tietämään.

En ymmärrä miksi häpeät. Itse en häpeä yhtään, päinvastoin.

Vierailija
536/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä häpeän tai oikeastaan inhoan itseäni, koska mun ei kuuluisi tuhlata ajatustakaan koko ihmiseen.

Täytyisi vain olla niinkuin mitään ei ikinä tapahtunutkaan ja käyttäytyä täysin neutraalisti, kuin häntä ei olisi olemassakaan.

Vierailija
537/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin yksi tämän hetken tavoitteistani; päästä siihen tilaan, että hän on yhdentekevä ja suhtautumiseni kuin kehen tahansa.

Sellainen kädenlämpöinen ”:)”, eli ei sen kummempia tunteita suuntaan tai toiseen.

Vierailija
538/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tämä raskas olo taas tuli ja huokasuttaa? Pieni ahdistus rinnassa. Kumpa tietäisin varmasti...

Vierailija
539/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan tänne kunnes tulet takaisin. Kaipaan sinua paljon.

Vierailija
540/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä häpeän tai oikeastaan inhoan itseäni, koska mun ei kuuluisi tuhlata ajatustakaan koko ihmiseen.

Täytyisi vain olla niinkuin mitään ei ikinä tapahtunutkaan ja käyttäytyä täysin neutraalisti, kuin häntä ei olisi olemassakaan.

Ei sinun kuluisi hävetä itseäsi vasta jos joku tietäisi tunteesi, sinun kuuluisi hävetä miten rumasti ajattelet.

Ketju on lukittu.