Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII

Vierailija
15.10.2018 |

Jatkoa edellisille kaipausketjuille.

Kommentit (1266)

Vierailija
501/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kingston Wallin yhdessä biisissähän lauletaan:

I wanna love you

Like the sailor loves the sea

Vierailija
502/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi, K! Olisitpa säkin huomenna siellä, minne olen menossa 😊 Olis niin kiva nähdä, mutta tuskin satut sinne ilmestymään.

Naiselta miehelle?

Joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin rannalta aivan sydämen muotoisen kiven.

Lämmitin kiveä kädessäni. Ajattelin sinua, rakas,

kun laitoin kiven taskuuni, lähelle sydäntäni.

Aivan kuin olisin saanut olla hetken lähelläsi,

kun kuuntelin aaltojen ääntä, niiden vyöryessä rantaan,

kivi sydäntäni vasten.

Tunsitko sydämemme vastakkain,

toisiaan tukien ja rakastaen

Vierailija
504/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi <3

Ai säkin tykkäät Kirsistä? No joo, taitaa olla melko yleinen nimi.  ;)

Vierailija
505/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ❤️

Vierailija
506/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauhea ikävä sua mies! Niin ikävä että itkin äsken. Mitä oikein teen?! Mitähän sanoisit jos joku päivä kertoisin tunteeni sinulle? Mitähän siitä seuraisi? Miksi olet noin ihana?!

Vierailija
507/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänelle, P- naiselle,

Juice Leskistä mukaellen:

” Sattuu joka sopukkaan,

sattuu, eikä lopukkaan.

Sattuu, vaikkei tapaakaan,

mun mieli on kuin Uuno Kailaan.

Sattuu, menen kapakkaan

ja siellä pellit auki sua kaipaan.

Sieluni on hellä kuin minosan hipiä, sielu on

kipiä, sielussa sataa. Ajatus nilkuttaa suppeaa

rataa, ajatus toistansa korville lyö. Sielu on

hellä kuin Mimosan hipiä, sielua pipiä tuska

vain lataa, ja ehkä jos saapuu uusi yö.

Sattuu, poissa tolaltaan, oon tyyppi, jota

avoimuuden morkkis painaa.

Sattuu, minut itseni olaltani heitin,

oon puolivalims vainaa.

Sieluni on hellä kuin Minosan hipiä, sielussa

tuulee. Korvani outoja ääniä kuuee, hengissä

pysyä, siinäpä työ. Sielu on hellä kui Mimosan

hipiä, sielua pipiä paiseeksi luulen, kunnes

kunnes ehkä saapuu yö.

Sielu on hellä kuin mimosan hipiä, sielu on

sielu on kipiä, sielussa palaa. Menneisyys

lohtua nykyiseen valaa, entiset sanani häpeä

syö.

Sielu on hellä kuin mimosan hipiä, sieluä pipiä

onneton salaa, ja ehkä ennen pitkää saapuu

uusi yö”

Sinä olit elämäni viimeinen.

Olet minulle ikuisesti maailmankaikkeuden viehättävin nainen, ja itse olin se umpihölmö ja ihadtuin kuin järkeä vailla.

Kiitos kaikesta, dear.

Anteeksi, että puran tänne itseäni (kaivatullenihan minä tällä lailla kirjoitan, vaikka hän ei koskaan näitä näkisikään, viis siitä), ja haluan lisätä, että lainaamani teksti kertoo vain minusta ja omista sisäisistä tunnoistani ja sieluni hellän haavoittuvasta tilasta.

Olen ollut ja olet vain itse omista, roihuavista tunteistani vastuussa, kaivattuani en koskaan ole niistä ”syyttänyt” enkä ajattele niin, että hän olisi saanut tunteeni aikaan ja täysin sekaisin, kyllä se minä itse olin. Minähän häneen ihastuin päätä pahkaa. Hänessä on jotain selittämättömän upeaa.

Kaivattuni ei ole pahaa oloani aikaan saanut, ei edes siksi, että hän ei minulle lämmennyt. Hän on täysin syytön siihen, että ihastuin häneen niin, että olin kuin järkeä vailla, aivokemiani meni aivan sekaisin. En häntä ole mihinkään painostanut.

Hän on minulle edelleen suunnattoman rakas, mutta sekin on vain minun tunteeni. Olen hänelle aikoinaan rohkeadti mutta samalla kauhuissani kertonut tunteistani, ehkä ei olisi pitänyt, mistä sitä tietää, mutta enää pysty sanomaan sanaakaan, vaikka hän ei ole kieltänyt kertomasta. Siksi kirjoitan tänne.

En voi tavata häntä enää, en pysty, koska koen itseni vain häiriköksi.

Olen siis niin sanotusti onnettomasti rakatunut, mutta olkoon niin, olen sentään saanut hänet elämässäni kohdata. Kipu poistunee ajallaan.

Minun elämäni viimeinen tosirakkaus.

Elämäkin päättyy ajallaan.

Toivottavasti kuitenkaan kovin pian.

Rakas-P, kiitos kaikesta kärsivällisyydestäsi minua kohtaan, olet ihana ihminen, hyvin erityinen ja äärettömän valloittava persoona, ainakin minulle.

Tässä on nyt sitten tunniste, jonka vain hän tietää. Sanoin aikoinaan, että ei minusta tule yhtään mitään, ei edes taivaanrannan maalaria. Eikä sitten tullut.

Vierailija
508/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meidän tarina olisi romanttinen elokuva niin mikä elokuva se olisi?

Mietin tätä pitkään ja realistisena ihmisenä on pakko vastata The War of the Roses (1989). Parhaatkin jutut kun tuppaa kusemaan aina lopulta.

Vierailija
509/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upseeri ja herrasmies

Vierailija
510/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin olla täällä enkä rakkaimman miehen luona. Tää yhtälö ei sovi mun järkeen. RAKASTAN sua joka henkäykselläni!!!

Vierailija
511/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tätä pitkään ja realistisena ihmisenä on pakko vastata The War of the Roses (1989). Parhaatkin jutut kun tuppaa kusemaan aina lopulta.

Aikamoista romantiikkaa, huh. Taitaa tämä vastaus eli musta komedia avioerosta mennä jo inhorealismin puolelle?

Vierailija
512/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista romantiikkaa, huh. Taitaa tämä vastaus eli musta komedia avioerosta mennä jo inhorealismin puolelle?

Olen nähnyt monta kertaa, mutta en muista muuta kuin että pääosissa on Michael Douglas ja Kathleen Turner. Niin ja sen, että Danny DeVitolla on viimeinen savuke lasirasiassa.

Rakastan sinut kuoliaaksi olisi hyvä vaihtoehto leffaksi. Kevin Kline :)

Vierailija
513/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, no sille puolelle se saattaa mennä. 😎

Romantiikka on mulle vähän ongelmallinen, kun en oikein ole mikään haihattelijaluonne. Elokuvissa se ei ole mun genreä ollenkaan, en kestä kun ihmiset toimivat totaalisen epäloogisesti ja tekevät ne kaikki mahdolliset virheet, mitä vaan voi tehdä. Ja sitten vielä se, että monesti koko leffa loppuu kun se itse juttu vasta alkaa, eli kyseessä onkin pelkkä tutustumis- ja ihastumistarina ja yhteinen elämä ym sotkut just jätetään pois.

Lukitsen vastauksen.

Vierailija
514/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule O, en aio ihastua en, silti huomaan että hymyilen sun viesteille. Miten pystyisin vastustaa. Pelottaa ja innostaa samaan aikaan. Itseasiassa tekis mieli laittaa sulle taas jotain, vaikka hetki sitten viestiteltiin.

Vierailija
515/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin eilen mikä olisi tarinastamme kertova elokuva. Mikään vastauksista ei osunut lähellekään. Jos kaipaamani henkilö olisi täällä, hän tietäisi mitä tarkoitan.

Vierailija
516/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin eilen mikä olisi tarinastamme kertova elokuva. Mikään vastauksista ei osunut lähellekään. Jos kaipaamani henkilö olisi täällä, hän tietäisi mitä tarkoitan.

A-haa. Miehuuskoe siis. Mrs. Robinson, you're trying to seduce me, aren't you?

Vierailija
517/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiiän se on se kotimainen kuva missä jätkä panee

Vierailija
518/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimoiset tunteet kohdistuvat vain sinuun mies, mikä alkaa olla jonkin sortin ongelma. Ainahan voin toki ajatella sinua.

Vierailija
519/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko sitten puhuneet yhdessä hänen kanssaan jostain romanttisesta leffasta ja naureskelleet olevanne kuin ne tyypit siinä?

Mä en juurikaan tunne elokuvia enkä etenkään romanttisia sellaisia, en ole nähnyt edes Titanicia (enkä haluakaan).

Vierailija
520/1266 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiiän se on se kotimainen kuva missä jätkä panee

Siä -87 Datsunin takapenkillä?

Niinku mä ja sä!

Ketju on lukittu.