Lapsen nimeksi Pinsir vai Snorlax?
Näihin kahteen vaihtoehtoon ollaan miehen kanssa päädytty. Kumman itse antaisit? Lisääkin saa ehdottaa.
Kommentit (22)
Joku muu. Jos tyttö niin itse antaisin nimeksi Venusaur. Siinä yhdistyy nätisti naisellinen rakkaudenjumala Venus, mutta jos ei ole naisellinen niin ei haittaa koska onhan Venusaur melkoinen jötkäle.
Tomeralle pojalle Wartortle, vähän hissukammalle vaikka Heracross.
Tytölle nimeksi Tyranitar ja pojalle Slaking
Koulukiusaaminen taattu molemmilla nimillä. 20 vuoden päästä lapsenne onkin sekakäyttävä varhaiseläkeläinen.
Pojalle Machamp, tytölle Tangela. Jos olette tosi kunnianhimoisia ja vaaditte lapselta paljon niin voitte antaa nimeksi Paras.
Remoraid, jos tulee paljon pukamia synnytyksessä.
Pincir, en oo varma mikä se on, mutta varmasti parempi kuin Snorlax. Tai sitten VWVWulbix. :3
Vierailija kirjoitti:
Pincir, en oo varma mikä se on, mutta varmasti parempi kuin Snorlax. Tai sitten VWVWulbix. :3
Voi luoja, ei sittenkään pincir
Eevee tytölle ja Slowbro pojalle.
Snorlax on hyvä, kuulostaa ihan kuorsaus- ja ummetuslääkkeen yhdistelmältä.
Pitäi vähän tietää luonteesta...
Aika monelle pikku lapselle sopis Spoink ja lopuille Aipom - mutta toisen nimen pitäisi ehkä sitten olla sellainen ’aikuisen nimi’ tuo Snorlax pojalle, tai kenties Slaking - tytölle ehkäpä lähtisin sovittelemaan Blisseytä (sopisi erityisen hyvin jos on ’äidillinen’ )
Meowth tai Mew tytölle, pojalle Geodude. Pikachu sopii molemmille, jos haluaa sukupuolineutraalin nimen.
Prolax olisi hyvä nimi. Kertoo ulospäinsuuntautuneisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Näihin kahteen vaihtoehtoon ollaan miehen kanssa päädytty. Kumman itse antaisit? Lisääkin saa ehdottaa.
Ovat kyllä kauniita nimiä molemmat !
Snorlaxia me kansaa mietittiin, mutta laitettiin kuitenkin famun muistoksi Elin.
Toisena nimenä Ritwa.
Tytölle kiva nimi olis Jynx ainakin jos haluaa näyttää Tuksulta. Hitmonlee olis pojalle aika kiva.
Vierailija kirjoitti:
Snorlax
Pojalle ehdottomasti Snorlax.
Tytön nimeäisin Pinpim.
Snorlax