Sain lähikauppaani porttikiellon
mene tavalliseen tapaan aamulla kauppaan katsomaan onko tyttöystäväsi töissä
tyttöystävä töissä taas niinkuin olen hänen työvuorojaan seurannut
mene rauhassa istumaan penkille kuuntelemaan musiikkia ja katsomaan sun tyttöystävää
ehdi istua joku 20 minuuttia ihaillen kauneutta kunnes vartija tulee sanomaan, että aika poistua ja että kassatyöntekijää häiritsee lähes päivittäinen asioiminen kaupassa
kerron vartijalle, että neito kassalla on mun tyttöystävä ja että tsemppaan sitä vain työssä ja että se tykkää kun käyn kaupassa aina moikkaamassa sitä
vartija rupee raahaamaan mua ulos kaupasta ja väittää että oon joku vainoaja ja että mulla on porttikielto tästä edes kauppaan...
Kommentit (15)
Ok, no kannattaa ehkä pysyä kotosalla vastedes.
Pisteet vartijalle jämäkästä reagoinnista. Kuulostaa varsin ansaitulta porttikiellolta.
Kyllä se tyttöystävä pysyy siellä kaupassa ilman sun vartioimistakin kun töissä on siellä. Sinä voisit luppoajallasi vaikka kehittää itseäsi ja tehdä jotain järkevää. Mennä vaikka lenkille tai hakea töitä.
Miksi provotkin on niin huonoja nykyään? Onko kaikki aiheet käytetty?
Mistä laitoksesta mahdat olla syyslomalla?!
Alkaako sun nimi T:llä? Ihan oikeesti oot saanut sen porttarin syystä! Sä ahdistat sitä naista ja oot poikasikin sotkenu kuvioon mukaan. Herrajesta pysy ny jo kaukana sieltä kaupalta! 😱
Vierailija kirjoitti:
Olisikin provo mutta ei ikävä kyllä välttämättä ole. Ei mikään uusi juttu, että joku todellisuudentajuton jantteri kuvittelee seurustelevansa lähikaupan kassan kanssa, kun todellisuudessa stalkkaa ja pelottelee tätä.
Vierailija kirjoitti:
Ok, no kannattaa ehkä pysyä kotosalla vastedes.
Ehkä kannattaisi ennemin mennä oppitunneille.
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt voi olla ihan tottakin. Kesätöissä olin kaupassa ja kyllä siellä sattu ja tapahtu. Yksikin asiakas lähetteli työkaverille pippelikuvia joka kulmasta ja silti vaan yritti pokkana tulla ostoksille mutta vartija sanoi että eti uus kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt voi olla ihan tottakin. Kesätöissä olin kaupassa ja kyllä siellä sattu ja tapahtu. Yksikin asiakas lähetteli työkaverille pippelikuvia joka kulmasta ja silti vaan yritti pokkana tulla ostoksille mutta vartija sanoi että eti uus kauppa.
Hyi....
Vierailija kirjoitti:
Hoono suomi? Rikastuttajako?
Kyllä ihan suomalainen wt paistaa läpi tuosta sepustuksesta.
😂 hehheh😂 Minua aikanaan "poikaystävä" oikeen kuvasi kassalla.