Vuosikausia samassa suhteessa olleet. Kaipaatteko koskaan sitä ihastumisen ensihuumaa?
Itselläni takana 20 vuoden avioliitto. Ikääkin jo 49. Silti unelmoin ja kaipaan siitä kaiken kattavaa tunnetta, kun on ihan sekaisin ihastuksesta. Sitä kun ei tee mieli syödä, eikä nukkua, eikä pysty pitämään näppejään erossa ihastuksen kohteesta. Voi kun saisi vielä kokea sen endorfiinimyrskyn.
Kommentit (25)
On mukava kun saa elää sen pitkän suhteen tuoman rauhallisuuden. Kun tuntee toisen läpikotaisin ja on yhteinen pitkä menneisyys ja kokemukset. Lapset on kasvatettu ja kipujakin koettu, toisiamme tukien.
Ja toisaalta saa vielä näinkin vanhana kokea sen alkuhuuman ja kiihkon. Jännityksen ja intohimon kun tapaa salarakasta.
Kyllä.
Asia järjestyy käymällä vieraissa.
Kimpassa jo 20v.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaipaan ja paljon, varsinkin kun en saanut sitä kenet oikeasti halusin vaan jouduin tyytymään huonompaan vaihtoehtoon.
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 21 vuotta ja koskaan hänen kanssaan en kokenut mieletöntä alkuhuumaa. Siksi varmaan kaipaan sitä kovasti.
Tällä hetkellä minulla on suhde toiseen mieheen johon olen ihan mielettömän ihastunut mutta kun ollaan molemmat varattuja niin ei pysty kovin paljoa onnea hehkuttamaan.
Huutonaurua! :DD
Juu, välillä. Toisinaan sitä tulee ihastuttuakin johonkin ihan toiseen mieheen hyvinkin tulisesti. En kuitenkaan tee sen vuoksi mitään, koska pettäminen ei tulisi mieleenkään. Nautin siitä ihanasta tunteesta niin kauan kuin sitä kestää, kyllä se ohi menee :D
Mä haluaisin kyllä laihtua! Salasuhde sinänsä ei kiinnosta.
🇺🇦🇮🇱