Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö hametta, vaikka säärenne eivät olekaan kovin hyvät?

Vierailija
15.10.2018 |

Tekisi mieli laittaa juhliin pikkumusta, mutta sääreni eivät ole ihan siroimmasta päästä. Ei mitkään tukit, mutta minulla on kunnon pohkeet ja nilkatkaan ei ole kovin sirot. Nilkat sasn kyllä peitettyä nilkkureiden varsiin. Onko kauhea etikettivirhe jis laittaa pikkumustan ja mustien nilkkureitten kanssa mustat läpinäkymättömät sukkikset? Näin sääreni eivät korostu liikaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehen näkökulmasta voin sanoa, että seksikäs mekko on aina parempi vaihtoehto kun ne farkut.

Kyllä paljas pinta saa himot liikkeelle.

Vierailija
22/27 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei läpinäkymättömiä mustia sukkiksia. Tulee liian umpinainen, tönkkö ja tukahtunut vaikutelma. Jos et paljain säärin kehtaa mennä, niin mielumin sellaiset mustat läpinäkyvät sukkikset.

Tähän aikaan vuodesta on kyllä aika outoa kulkea paljain säärin. Läpinäkymättömät mustat sukkahousut on ihan ok nilkkureitten kanssa. Pikkukenkien kanssa sitten läpinäkyvät.

No, ainakin täällä päin Suomea oli eilen huimat 17 astetta. Suurin osa ihmisistä pukeutuu kuitenkin sen ulkona vallitsevan sään mukaan, ei sen mukaan mitä päivää kalenteri näyttää. Paksut mustat sukkikset +  nilkkurit + pikkumusta on kyllä todella tunkkainen kokonaisuus mielestäni, vaikka olenkin raskaan musiikin ystävä ja oma väripalettini vaatteissa kulkee väliä musta - vähän vaaleampi musta \,,/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni mulla on turhan paksut nilkat ja pohkeet, mutta käytän silti hameita. On mun sääriä kyllä joskus kehuttu miehen kavereiden toimesta.

Vierailija
24/27 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohkeeni ovat tosi paksut ja lyhyet reisiini nähden, mutta käytän silti hameita.

Vierailija
25/27 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäidin aikaan hyvin tarkkaa ja ihmettelivät erään naislaulajan hameita tuohon aikaan juuri siksi.

Vierailija
26/27 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääreni kehtaisin kyllä paljastaa, vaikka eivät kauneimmat mahdolliset olekaan mutta en järkyttäviä nilkkojani. Olin aiemmin ylipainoinen, mistä seurasi kauhea nilkkojen turvotus ja vaikka se laihtumisen myötä loppui, nilkat on edelleen ihan kamalan paksut.

Vierailija
27/27 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on äärimmäisen rumat pattipolvet (ei edes yksi tai kaksi, vaan kolme isoa pattia) ja muodottomat sääret, koska pohkeeni vain eivät kasva urheilusta huolimatta ja nilkkani ovat helvetin leveät. Ei edes erota mihin pohje loppuu ja mistä nilkka alkaa. Ainut muoto jaloissani on ne muhkeat polvipatit. Edes paksut sukkikset ei auta, kun säärissä ei ole minkäänlaisia naisellisia muotoja.

Joten ei, en halua pilata omaa oloani sillä, että esittelin niitä rumiluksia, kun on vaihtoehto pukeutua juhlaviin housuihinkin. Ihan oman hyvinvointini kannalta, miksi korostaisin näitä kamalia pökkelöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan