Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maailman huonoin ja surullisin ihminen.

Vierailija
14.10.2018 |

Vittu ku oon semmonen jolla ei oo yhtään elämää. Olen ruma ja lihava. Vaikka on aina yrittänyt saada painoa pois niin silti kummallista et en saa. Mul ei oo yhtään kavereit vaik oon kiltti ja en nyt kiusaa ketään . Olen köyhä ja huono koulussa. Vaikka opiskelen paljon. Must tuntuu et oon kuolemassa. Apua. Masentaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin pitkiä aikoja lihava, siis läski. Laihdutin ja lihoin, kunnes huomasin, että laihduttaminen on ikuista eikä yhtään saa lipsua. Nyt olen laihtunut 12 kiloa. Lenkkeilen paljon. Iho tulee raikkaaksi ja itselle tulee hyvä olo. Elämä alkaa painon pudotuksesta. Usko minua. Käytä järkeä ja muista tavoite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen lihava ja sairauden vuoksi erikoisen näköinen. Tosin sillä poikkeuksella, että näen itseni ihan ok tyyppinä: en huono enkä surkea. Nautin elämästä niin kuin se on. Elämä on ihanaa, kunhan ei ole kipuja. Kipujen kanssakin olen koittanut oppia elämään ja sopeutumaan niihin.

Vierailija
4/4 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin pitkiä aikoja lihava, siis läski. Laihdutin ja lihoin, kunnes huomasin, että laihduttaminen on ikuista eikä yhtään saa lipsua. Nyt olen laihtunut 12 kiloa. Lenkkeilen paljon. Iho tulee raikkaaksi ja itselle tulee hyvä olo. Elämä alkaa painon pudotuksesta. Usko minua. Käytä järkeä ja muista tavoite.

Hyviä neuvoja, itse vakavasta masennuksesta kärsivänsä onnistuin pudottamaan parikymmentä kiloa, joista muutama tuli takaisin ja nekin on kohta pudotettu. Täytyy pysyä hyvin lujana ja opetella itsekuria, jos sitä ei omaa luonnostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi