Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile huonoin esimiehesi

Vierailija
14.10.2018 |

Mimmoinen oli?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen.

Vierailija
2/15 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea valita, kuka niistä on ollut kaikkein huonoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä itsekäs päällepäsmäri. Inhoan häntä.

Vierailija
4/15 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä pomolla oli tapana "osoittaa luottamusta" kertomalla muiden työntekijöiden yksityisasioista.

Vierailija
5/15 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perehdytystä, eikä kertakaikkiaan mitään opastusta työtehtäviin. Ei edes kierrättänyt tutustumassa työympäristöön jne. 

Kahteen kertaan kävi myös niin, että hän käytävällä ohimennen kysyi, jos kiireiltäni ehdin katsoa jotain tehtävää. Myöhemmin kuulin muilta, että esimieheni on heille luvannut, että otan ison projektin hoitaakseni (tämä työ jota hän pyysi jos kiireiden keskeltä ehtisin katsomaan). 

Lisäksi lähetti minut 4pv autocad kurssille ja sen jälkeen antoi minulle työtehtäväksi suunnitella kokonaan uuden laitteen - vaikkei minulla siis ole mitään suunnittelutaustaa.

Että sellaista. Lähdin heti kun löysin muualta töitä. 

Vierailija
6/15 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautui epäilevästi, syyllisti sairauspoissaoloista = voivotteli puhelimessa, kun ilmoitimme sairaudesta. Vieläkin pahempi juoksutti omilla asioillaan kesken töiden, nappasi isot diilit itselleen ja nakitti ikävät duunit muille.

Vierailija
7/15 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeiden väärinkäyttäjä. On koukussa rauhoittaviin ja ajaa autoa. Käyttää myös muita lääkkeitä, kuten masennus, lihasrelaksannteja, vatsahappoesto sekä jotain joka estää käsien tärinän. Silmistä näkee yleensä laajentuneen pupillin. Kuuluisi olla sairaslomalla. Onneksi pääsin pois yliopistolta.

Vierailija
8/15 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimmoinen oli?

Vaihdevuosi-ikäinen nainen. Siihen aikaan en nuorena ollut kiinnostunut naisten vaihdevuosista ja ihmettelin todella paljon kun toinen saattoi saada käsittämättömän huutoraivokohtauksen tai ilkeillä minun eväistäni kahvihuoneessa.

Onneksi sain tukea työpaikan miehiltä, jotka sanoivat ettei minussa tai tekemisissäni ole mitään vikaa. Heistäkään kukaan ei puhunut vaihdevuosista. He kyllä rauhoittelivat, että pomo on sellainen kuin on elämänvaiheensa vuoksi. Käsitin sen väärin ja ajattelin, että hänellä on kotona jokin juoppo mies tai hankalat teinit.

Nyt vaihdevuosi-ikäisenä olen tietenkin lukenut vaihdevuosista kun kuukautiset jäivät pois ja olen todella iloinen, ettei hormonaalinen muutos ole vaikuttanut tunne-elämääni eli minä en ole vieläkään muuttunut miksikään räjähteleväksi hermokimpuksi, nälvijäksi tai simputtavaksi nat sik si.

Tilanne laukesi omalla painollaan kun sain opiskelupaikan ja sen myötä paremman työpaikan, jossa samanlaista käytöstä ei olisi sallittu keneltäkään.

Vierailija
9/15 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti, utelias, epäoikeudenmukainen, sekaantui asioihin, vittuileva, selkäänpuukottaja, outo, omasi nokkimisjärjestyksen, "lokeroi" ihmisiä, komnentoi negatiivisesti... siinä kiva 10 piirrettä. Yleensäkin täys ky*pä.

Vierailija
10/15 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeiden väärinkäyttäjä. On koukussa rauhoittaviin ja ajaa autoa. Käyttää myös muita lääkkeitä, kuten masennus, lihasrelaksannteja, vatsahappoesto sekä jotain joka estää käsien tärinän. Silmistä näkee yleensä laajentuneen pupillin. Kuuluisi olla sairaslomalla. Onneksi pääsin pois yliopistolta.

Mistä tiedät noin tarkkaan mitä lääkkeitä käyttää, ja vieläpä että jotain ei käytä reseptin mukaan? Kolmiolääkkeet muuten eivät tarkoita automaattisesti autolla ajokieltoa, vaan katsotaan tilanteen mukaan. Jotkut joutuvat käyttämään lääkkeitä esim. krooniseen kipuun pitkiä aikoja. Käsien tärinää kai estää Propral, joka on myös verenpainelääke?

Vierailija
11/15 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman alimmasta työtehtävästä toimitusjohtajaksi ylennyt nainen, joka käsitti kaikki kehitysehdotukset ja asialliset työtapoihin kohdistuvat kritiikit henkilökohtaiseksi arvosteluksi. Loukkaantui verisesti ja kosti kokemansa, Täysin epäkypsä johtajaksi, ei luottanut alaistensa mielipiteisiin eikä arvostanut tietoa, mikä työntekijöillä käytännön tehtävistä oli.

Kun tuli johtajaksi monen miehen jälkeen, odotettiin paljon ja toivottiin, että ymmärtäisi alaa, mutta olikin paskin kaikista. No, joutui sitten itse lopulta irtisanotuksi, vaikka se tietysti naamioitiin vapaaehtoiseksi lähdöksi. Ei jäänyt ikävä.

Vierailija
12/15 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi. Joko hän itse tai työkaverit tunnistaisivat. Niin harvinaislaatuinen surkeudessaan. En siis ota riskiä.

Vierailija
13/15 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso narsistin määritelmä, siinä on täydellisesti kuvattu entinen esimieheni. Onneksi sai lopulta potkut.

Vierailija
14/15 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee laajentuneen pupillin? Onko hän kykloopppi?!?!

Vierailija
15/15 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppupupu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä