Hämmentynyt naisten huomiosta
Olen kolmekymppinen mies, ja nykyään tuntuu että naiset flirttailevat minulle joka paikassa. :D Ihme juttu, parikymppisenä sinkkuna ei juuri ollut vientiä. Nyt kun ei olisi niin väliä naisten kiinnostuksella kun olen onnellisesti parisuhteessa, niin joka kulmassa olisi joku nätti nainen valmiina.
Kommentit (16)
Ihan mielenkiinnosta - miten se flirttailu käytännössä näkyy?
Kiinalainen parturi kasteli nyreissään helsingissä housunsa kun mieskohteensa oli tampereen picnikissä kahden naisen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Eri ihmiset kukoistaa eri ikäisinä. Sun kukoistusaikasi on nyt.
Ja sekös mukavaa, kun ei tiedä mitä kukoistusaikana pitäisi sitten asian suhteen tehdä jos ei osaa asiaa käsitellä totuttuaan siihen näkymättömyyteen. Siinähän se menee ihmetellessä ja varmaan vanhana katkerana luumuna sitten tulee kaikenlaista mieleen mitä olisi pitänyt tehdä kun oli mahiksia.
Olet ilmeisesti se liuhuletti insinööri? Vaimosi kävi täällä nitisemässä aiheesta jokin aika sitten.
Täälä sama! Tosin sinkkuna. Elämä on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti se liuhuletti insinööri? Vaimosi kävi täällä nitisemässä aiheesta jokin aika sitten.
En ole liuhuletti enkä insinööri. :)
-ap
Mulla on vähän samanlaisia kokemuksia paitsi, että mun saama huomio on vaihtunut nuorista naisista vanhempiin naisiin. Kun olin laihaläski soijaboy niin oman ikäiset ja nuoremmat naiset flirttaili, mutta ei enää vuosien punttisalin jälkeen. Nyt flirttailee vanhemmat naiset ja en pane pahakseni yhtään.
Saatetaan lipoa huulia on jopa kosketettu selästä hyvin hellällä otteella. Tykkään kun nainen tietää ja sanoo mitä tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sekös mukavaa, kun ei tiedä mitä kukoistusaikana pitäisi sitten asian suhteen tehdä jos ei osaa asiaa käsitellä totuttuaan siihen näkymättömyyteen. Siinähän se menee ihmetellessä ja varmaan vanhana katkerana luumuna sitten tulee kaikenlaista mieleen mitä olisi pitänyt tehdä kun oli mahiksia.
Useammin kai käy niin että villiintyy kaikista niistä mahiksista mitä yllättäen on ja jos on parisuhteessa, menettää sen ihmisen joka rakasti sua jo ennen kuin olit hottis...ja olisi tehnyt sen senkin jälkeen kun lakkasit olemasta hottis, jos et olisi sössinyt hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on hyvä parisuhde niin ei sitä kai kannata heittää menemään silloinkaan kun olisi mahiksia muihinkin... Oletko noin vietävissä? Onhan minuakin nättinä naisena aina kosiskelleet muut mutta jotenkin en ole pitänyt sitä maata mullistavana asiana ainakaan teini-iän epävarmuuden jälkeen. Mitäs se mulle antaa, eiväthän he edes tunne mua. Muutenkin kovempi juttu on tehdä vaikutus persoonallaan ja se ei katso ikää.
Tärkeintä mulle on että se yks erityinen tykkää tosissaan ja muista kuin ulkonäkösyistä. Mutta ehkä tuo sun ei ole mitään elämän rakkautta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on hyvä parisuhde niin ei sitä kai kannata heittää menemään silloinkaan kun olisi mahiksia muihinkin... Oletko noin vietävissä? Onhan minuakin nättinä naisena aina kosiskelleet muut mutta jotenkin en ole pitänyt sitä maata mullistavana asiana ainakaan teini-iän epävarmuuden jälkeen. Mitäs se mulle antaa, eiväthän he edes tunne mua. Muutenkin kovempi juttu on tehdä vaikutus persoonallaan ja se ei katso ikää.
Tärkeintä mulle on että se yks erityinen tykkää tosissaan ja muista kuin ulkonäkösyistä. Mutta ehkä tuo sun ei ole mitään elämän rakkautta...
Itsetunnoton ihminen (mies tai nainen) on helpommin vietävissä. Jos ei ole aikaisemmin saanut huomiota, sen äkillinen saaminen voi sekoittaa pään .
Parisuhteessa olevissa miehissä on yleensä sellaista parisuhteen tuomaa itsevarmuutta. Ei tarvitse olla haku päällä joka paikassa, ja se näkyy käytöksessä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta - miten se flirttailu käytännössä näkyy?
Niinpä niin! Nainen kävelee kadulla hymyillen silkkaa hyväntuulisuuttaan: tuli palkankorotus, treenit sujui nappiin, huippulöytö marellan alesta, edessä kiva tyttöjen ilta..... Naisen silmät hipaisee sekunnin verran vastaantulijaa törmäyksen välttämiseksi, niin mies luulee että nyt se flirttailee.
Tai istut kahvilassa omissa mietteissä. Katse harhailee. Johonkinhan se on piru vie katsottava jos ei istu silmät kiinni!
Mulle on jopa pari kertaa tullut joku urpo toisesta pöydästä lirputtamaan, kun kuulemma olin tuijottanut hymyillen! En ollut huomannut koko miestä!
Pikkasen ylitulkintaa näissä miesten fantasioissa tuppaa olemaan.
No mä oon 55M ja ei enää voi vähempää eukot kiinnostaa - kuitenkin esim. koiralenkillä asuinalueellamme on lähes kaikki eukot tunkemassa juttusille.
Onneks meidän koira on hyvin epäsosiaalinen.
Ei sillä ettenkö seuraa saanut aivan riittämiin 18v.--> näihin päiviin saakka, mutta jotenkin haluaisin välttää tutustumasta - edes kaverina - muihin ihmisiin.
Omassa perheessä (1+3) riittävästi sosiaalista haastetta.