Mies ei suostu pitämään sormusta, kun se kuulemma puristaa ja ahdistaa, sain selville että kahden entisen kanssa käytti
Kahden eksänsä kanssa siis käytti sormusta. Tämä selvisi vanhoista kuvista jotka osuivat silmiini sattumalta. (Mies antoi minulle vahingossa väärän muistitikun)
Minun kanssani ei ole koskaan käyttänyt sormusta, edes kaulaketjussa kun ei kuulemma tykkää käyttää mitään koruja. Miksi sitten eksien kanssa se sormus ei häirinnyt?
Ensimmäiseksi tuli mieleen että hän häpeää minua. Olen tavallinen, joskin lähes rinnaton nainen ja eksät olivat kauniita, toinen jopa mallina työskennellyt.
Kommentit (15)
Höpsis, jos ei nuorempana tohtinut sanoa ettei halua pitää sitä. En minäkään pidä, en ole pitänyt 12 vuoteen. Ahdistaa ja puristaa ja jään ovenkahvoihin kiinni siitä! Nainen, naimisissa 13 vuotta, mies ei pitänyt kuin häissä!
No eikö hälytyskellot soineet jo siinä vaiheessa kun kuulit että olet jo kolmas kihlattu?
Ehkä kihlat ei merkitse mitään erityistä enää kolmannella kerralla.
Nooo. Jospa se taas neljännen kanssa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Niitä voi suurentaa.
Mutta ei se ole mikään takuu, että mies alkaisi käyttää sormusta, vaikka aloittaja hankkisikin silarit.
Miksi mies olisi kanssasi avioitunut tai avioitumassa, jos häpeäisi sinua? Exät ovat voineet olla vaativampia sormuksen suhteen kuin sinä. Ehkä se vaativuus on jopa ollut yksi osatekijä erossa?
Siis oletko kolmas kihlattu vai kolmas vaimo? 😂
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, jos ei nuorempana tohtinut sanoa ettei halua pitää sitä. En minäkään pidä, en ole pitänyt 12 vuoteen. Ahdistaa ja puristaa ja jään ovenkahvoihin kiinni siitä! Nainen, naimisissa 13 vuotta, mies ei pitänyt kuin häissä!
Miten sormuksesta voi jäädä ovenkahvaan kiinni? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sormuksesta voi jäädä ovenkahvaan kiinni? :D
En ole kysymyksen kirjoittaja, mutta minuakin jäi askarruttamaan että miten??
En minäkään käytä sormusta, kuin juhlatilaisuuksissa, koska se tuntuu ahdistavalta. Miehesi on varmaan herkkätuntoinen.
Iän myötä taso laskee —> ei saa enää sellaisia kaunottaria kuin parikymppisenä —> haluaa kuitenkin jonkun joten tyytyi tavikseen —> pitää silmät auki ja sormen sormuksettomana, jos kuitenkin löytäisi vielä tasokkaamman naisen
Sano että sen voi suurentaa sopivaksi. 😁