Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lapsesi katkaissut välit sinuun?

Vierailija
14.10.2018 |

Ystävällä tällainen tilanne ettei poika halua olla missään tekemisissä äitinsä kanssa. Poika on ainoa lapsi ja jo täysi -ikäinen.
Äiti suree, poika ei näytä tunteitaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ei ole katkaissut välejä mutta veljeni on katkaissut välit minuun ja vanhempiini n. 20 vuotta sitten eikä olla sen jälkeen häntä nähty.

Vierailija
2/12 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ihmissuhteissa on puolia, joita ulkopuoliset eivät tiedä, eivätkä itse asianosaisetkaan ole samoilla linjoilla. Toisin sanoen pojan kokemus suhteesta saattaa poiketa hyvinkim paljon äidin kokemuksesta. Joku syy hänellä joka tapauksessa käytökseensä on. Ehkä ei usko, että tulisi kuulluksi tai että asiat olisivat selvitettävissä? Tai niiden esille ottaminen on liian kivuliasta. Olen pahoillani ystäväsi ja pojan puolesta, olu tilanne mikä hyvänsä. Äiti voisi ehkä kirjoittaa kirjeen pojalleen? Kertoa, miltä tilanne tuntuu hänestä, syyllistämättä kuitenkaan. Pyytää, että saisi vastauksen, keskustelua. Vaikka poika ei vastaisikaan, uskon, että jäisi kuitenkin miettimään mahdollisuutta selvittää asiat ja ehkä joskus tulisikin yhteydenotto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia ?

Vierailija
4/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen katkaissut välit äitiini. Enkä tod halua sieltä mitään kirjeitä. Ulkopuolisille asia ei kuulu. Monet mt-ongelmaiset osaa esittää todella hyvin kovinkin herttaista ja ihanaa.

Vierailija
5/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari lastenlasta ei ole tekemisissä

Vierailija
6/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ystävän pojalla ole omat hyvät syynsä, veikkaan että ystäväkin ne tietää.

Vierailija
7/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omakohtaista kokemusta onneksi, mutta...

ystäväni erosi miehestään 20-vuoden avioliiton jälkeen, kun mies halusi "lähteä etsimään itseään". Erosta loukkaantunut aikuinen tytär katkaisi suhteet sekä isäänsä että äitiinsä. Nyt ystäväni suree siis sekä avioliittonsa loppua että tyttärensä menetystä.

Kauheaa seurata vierestä miten hän kärsii. Parhaani teen piristääkseni häntä, mutta...

Vierailija
8/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän puolesta kyselen. Niinpä niin, kummasti aina ystäville ja tutuille tapahtuu, ei omalle kohdalle.

Vierailija
9/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen katkaissut välit äitiini. Enkä tod halua sieltä mitään kirjeitä. Ulkopuolisille asia ei kuulu. Monet mt-ongelmaiset osaa esittää todella hyvin kovinkin herttaista ja ihanaa.

Tämä. Monet tuttavat aattelevat tekevänsä palveluksen jos antavat mun perheen liikkeistä jotain tietoa tmv. Faktahan on se että jouduttiin muuttamaan ettei sekopää äitini tiedä missä asutaan. Ei oo kivaa pelätä oman ja lapsensa hengen puolesta, tai sitä että joku päivä sun lapsi vaan kaapataan sulta.

Vierailija
10/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Monet tuttavat aattelevat tekevänsä palveluksen jos antavat mun perheen liikkeistä jotain tietoa tmv. Faktahan on se että jouduttiin muuttamaan ettei sekopää äitini tiedä missä asutaan. Ei oo kivaa pelätä oman ja lapsensa hengen puolesta, tai sitä että joku päivä sun lapsi vaan kaapataan sulta.

Niinpä.

Vierailija
11/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katkaissut, mutta haluaisin. Pidän yhteyttä niin vähän kuin mahdollista, eli vastaan puheluihin, vaikka niistä tuleekin ahdistus pitkäksi aikaa.

En jaksa sitä valitusta ja negatiivisuutta aina ja kaikesta. Katuu kaikkea elämässään, vihaa ihmisiä ympärillään ja ääni väristen lietsoo pelkoa ja surua. Kun yrittää puhua asioiden hyvistä puolista, suuttuu. Kyse ei ole vanhenemisesta, vaan on ollut sellainen aina, ja lähdinkin hyvin nuorena kotoa.

Vierailija
12/12 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin välit kohta 5v sitten, kun äiti ei vaan halunnut/kyennyt muuttamaan käytöstään. Narsistinen, mitätöivä ja laiminlyövä kohtelu loppui vain välien katkaisulla. Sukulaisille varmasti on esittänyt ihan erilaisen tarinan, koska mustamaalasi minua jo ennen välien katkaisemista.

Ei todellakaan kannata uskoa ketään kuultuaan vain toisen osapuolen tarinan...