Mitä mieltä olet pitkäaikaistyöttömästä joka äänestää Vasemmistoliittoa?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Kokoomusta?
X) Kokoomus, työttömän paras ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Kokoomusta?
Joidenkin mielestä ei ole muita vaihtoehtoja kuin Vasemmistoliitto ja Kokoomus?
Olen sitä mieltä, että hänen kannattaisi jatkossa äänestää perussuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Kokoomusta?
Joidenkin mielestä ei ole muita vaihtoehtoja kuin Vasemmistoliitto ja Kokoomus?
Korjataan kysymys, mitä sitten? Osaatko nyt vastata?
Ajattelen, että työttömän on lyhytnäköistä äänestää puoluetta, joka pääasiallisesti ajaa vain isompaa sosiaaliturvaa, kun oikeasti työtön tarvitsee työtä ja siitä saatavaa palkkaa eikä suinkaan veronmaksajien pieniä almuja. Anna miehelle kala ja ruokit hänet päiväksi. Anna miehelle onki ja mahdollisuus kalastaa niin hän ruokkii itse itsensä lopun elämänsä. Työttömän kannattaa vertailla puolueohjelmia sillä silmällä, että mikä puolue luo työpaikkoja ja tukee työllisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että työttömän on lyhytnäköistä äänestää puoluetta, joka pääasiallisesti ajaa vain isompaa sosiaaliturvaa, kun oikeasti työtön tarvitsee työtä ja siitä saatavaa palkkaa eikä suinkaan veronmaksajien pieniä almuja. Anna miehelle kala ja ruokit hänet päiväksi. Anna miehelle onki ja mahdollisuus kalastaa niin hän ruokkii itse itsensä lopun elämänsä. Työttömän kannattaa vertailla puolueohjelmia sillä silmällä, että mikä puolue luo työpaikkoja ja tukee työllisyyttä.
Entä tieten työttömän?
Entä tieten työttömän?
No kuka oikeesti haluaa elää koko ikänsä jollain yhteiskunnan pienillä tuilla? Eihän vasuritkaan ajaa mitä 3000 euron ilmasta kuukausirahaa. Kyllä ne tuet tulee jatkossakin pysymään maksimissaankin sellaisina, ettei niillä osteta asuntoa, autoa, venettä, mökkiä eikä Lapin lomareissuja. Varmaan parikymppisenä ummikkona on ihan kiva muutaman vuoden ajan kun taivaasta ropisee ilmaisia bonuspalloja omalle tilille, mutta sitten kun ikätoverit ympärillä alkaa kerätä itselleen omaisuutta ja ostella kivoja härpäkkeitä ja omat tuet ei riitä siihen, että pääsis samaan kulutustasoon mukaan niin kyllä luulis että jossakin kolmenkympin tietämissä ajatus paksummasta palkkapussista ja luottokelpoisuudesta pistäisi miettimään oman tukielämänsä mielekkyyttä.
Mitä sitten? Kokoomusta?