Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tässä tapahtui???

Lukko-ovessa
13.10.2018 |

Olen palvelualalla ja otan asiakkaita vastaan ajanvarauksella.
Kävi taannoin itselle ihan hirveä vahinko, olin aamulla tullut töihin ja avannut mielestäni ulko-oven. Ovipa oli mennyt uudelleen lukkoon oven lämähdettyä kiinni, enkä huomannut sitä.
Odotellesa asiakasta kirjoittelin lapseni kanssa kuulumisia, hän asuu toisessa maassa.
Asiakas oli tullut vähän ennen aikaansa oven taa, huomannut minut sisällä, koputtanut kuulemma oveen... en huomannut, havainnut enkä kuullut.
Oli minuutin kuulemma odotanut ja lähtenyt.
Noin 10min aikansa jälkeen lähetin tekstarin, että olihan aika nyt. Vastasi että oli käynyt oven takana ja ovi oli lukossa. Soiti, hän ei vastannut. Hän soitti takaisin jonkin ajan kuluttua ja kysyin, että miksi ei koputtanut tai soittanut... kertoi koputtaneensa... en vain ollut kuullut.
Kerroin vaihtaneeni kuulumisia lapseni kanssa, kun hän sanoi minun olleen niin syvetynyt johonkin, etten huomannut häntä. Sanoi soitravansa myöhemmin uudestaan ja varaavansa uuden ajan, ei ole kuulunut enää hänestä mitään.
Nyt on ihan hirveän nöyryytetty olo... pyytelin anteeksi kovasti ja pahoittelin hirveää kämmiäni.
Tuntuu aivan hirveän pahalta...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän tuolle voi enää mitään. Asiakkaita tulee ja menee. Ensi kerralla olet sitten tarkempi. Toki joku hyvitys asiakkaalle voisi vielä pelastaa tilanteen.

Vierailija
2/2 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui kämmi eli inhimillinen erehdys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi