Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää omaa elämää, olen niin yksinäinen

Vierailija
13.10.2018 |

Tajusin ettei minulla ole enää omaa elämää, kaikki pyörii miehen elämän ympärillä ja olen aiheuttanut tämän ihan itse enkä enää en osaa muuttaa tilannetta.
Olen äitiyslomalla 3kk lapsen kanssa ja vietän kaikki päivät lapsen kanssa kotona kotitöitä tehden. Iltapäivällä mies käy kotona syömässä ja vaihtamassa vaatteet ja äkkiä lähtee harrastuksiinsa, palailee iltamyöhään kotiin ja menee suoraan nukkumaan. Välillä saattaa illalla olla hetken lapsen kanssa. Viikonloppuisin sama juttu, ei juurikaan kotona näy.
Minulla ei ole enää muuta elämää kuin kotityöt ja lapsi ja miehen aikataulujen mukaan ruuan teko 🙁
En tunnu pääsevän yli tästä yksinäisyyden ja hylätyksi jääneen tunteesta.
N33

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. Et ole yksinäinen. Et tiedä yksinäisyydestä mitään niin kauan kun sulla on vttu MIES!!!!!!!

Vierailija
2/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt mielessä keskustella asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun elämääsi näyttä kuuluvan tästä samasta aiheesta säännöllinen alotusten tehtailu vauvapalstalle muutaman päivän välein.

Eli omaa elämää on, mutta sen loaatuun voisit vähän panostaa.

Vierailija
4/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs miehesi on mieltä tilanteesta?

Vierailija
5/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö elää? Miksi passaat miestä ja laitat ruokaa? Sanot ettet ole kokki, vaan ruoka tehdään yhdessä, kun mies tulee kotiin. Miten asiat on muuttuneet ajasta ennen vauvaa. vietottelö aikaa yhdessä ennen. Jotenkin vauvakin on alun saanut? Käy perhekerhossa, ulkoilemassa, ystävillä ym.

Vierailija
6/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota vauvasi ja mene ulos/kylään, jopa hotelliin voi mennä vauvan kanssa yöksi.  Jätä miehelle lappu, että nyt riitti, tee itse ruokasi, palaan kun jaksan jos jaksan.

Vierailija
7/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun elämääsi näyttä kuuluvan tästä samasta aiheesta säännöllinen alotusten tehtailu vauvapalstalle muutaman päivän välein.

Eli omaa elämää on, mutta sen loaatuun voisit vähän panostaa.

En ole ennen kirjoittanut mitään tänne, joten sekoitat minut nyt johonkin toiseen.

N33

Vierailija
8/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. mulla ei ole lasta vaan työt, mutta huomaan joutuneeni hieman samanlaiseen tilanteeseen. Olen onnistunut vieraantumaan kaikista kavereistani ja mies on kaikki illat töissä tai vaihtoehtoisesti kavereidensa kanssa.

Lauantait on pahimpia, kun tiedän, että voisin tehdä mitä vain, mutta makaan vain yksin kotona kun ei ole mitään seuraa. Perjantait on ihan mukavia yksin, kun on ollut koko päivän töissä. Yksinäisyys voi kyllä ihan hyvin vaivata myös parisuhteessa. Vaikka tietää, että se on ihan oma syy, niin ei se mulla ainakaan sitä oloa helpota :)

Joten tsemppiä sulle! Mutta en osaa kyllä auttaa.

Vierailija
9/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein osaa/uskalla ottaa asiaa puheeksi, joten oma vika :(

N33

Vierailija
10/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa aloittaisit vaikka hankkimalla yhden oman harrastuksen/viikottaisen menon. Sovit miehen kanssa että tämä on lapsen kanssa silloin. Siitä sitten pikkuhiljaa laajennat elämänpiiriäsi. Tsemppiä.

Vierailija
11/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein osaa/uskalla ottaa asiaa puheeksi, joten oma vika :(

N33

No mutta voisiko sitä omaa elämää kuitenkin löytyä jostain. Saahan sullakin olla harrastuksia. Ilmoitat vaan etukäteen miehelle, että jonain päivinä on sitten hänen lastenhoitovuoro. Eikai siinä välttämättä sen suurempaa keskustelua edes tarvita.

Vierailija
12/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen ei uskalla puhua miehelleen tällaisesta asiasta? Pelkäätkö miestäsi jotenkin? Ei kuulosta hyvältä parisuhteelta, jos tällaisesta ei voi puhua.

Vierailija
13/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen ei uskalla puhua miehelleen tällaisesta asiasta? Pelkäätkö miestäsi jotenkin? Ei kuulosta hyvältä parisuhteelta, jos tällaisesta ei voi puhua.

En pelkää pelkästään miestäni, vaan entinen todella väkivaltainen parisuhteeni on saanut pelkäämään lähes kaikkia ihmisiä :(

N33

Vierailija
14/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä vielä, asumme syrjäisellä maaseudulla josta en tunne ketään ja täällä ei ole mitään muuta kuin pieni kyläkauppa. Joten ei ole mitään missä menisi vaikka välillä käymään.

N33

Vierailija
15/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäyksenä vielä, asumme syrjäisellä maaseudulla josta en tunne ketään ja täällä ei ole mitään muuta kuin pieni kyläkauppa. Joten ei ole mitään missä menisi vaikka välillä käymään.

N33

Siis, missä se mies sitten käy?

Vierailija
16/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N33

No minne harrastuksiin se mies sitten menee jos ei siellä ole mitään?

Itse muutin miehen perässä maalle ja otin ympäristön haltuun opettelemalla liikkumaan metsässä ja hankkimalla kajakin. Ja välillä ajan kaupunkiin tuulettumaan.

Vierailija
17/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. mulla ei ole lasta vaan työt, mutta huomaan joutuneeni hieman samanlaiseen tilanteeseen. Olen onnistunut vieraantumaan kaikista kavereistani ja mies on kaikki illat töissä tai vaihtoehtoisesti kavereidensa kanssa.

Lauantait on pahimpia, kun tiedän, että voisin tehdä mitä vain, mutta makaan vain yksin kotona kun ei ole mitään seuraa. Perjantait on ihan mukavia yksin, kun on ollut koko päivän töissä. Yksinäisyys voi kyllä ihan hyvin vaivata myös parisuhteessa. Vaikka tietää, että se on ihan oma syy, niin ei se mulla ainakaan sitä oloa helpota :)

Joten tsemppiä sulle! Mutta en osaa kyllä auttaa.

Kiitos tsempeistä, samoin myös sinulle ❤ tilanteeni oli ennen lapsensaantia sama kuin sinulla.

N33

Vierailija
18/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Itse muutin miehen perässä maalle ja otin ympäristön haltuun opettelemalla liikkumaan metsässä ja hankkimalla kajakin. Ja välillä ajan kaupunkiin tuulettumaan.

Metsästää ja kalastaa, samaa harrastin itsekin ennen lasta.

N33

Vierailija
19/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

N33

No eikun takaisin harrastamaan.

Vierailija
20/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

N33

No eikun takaisin harrastamaan.

Ongelma on varmaan siinä, että jos on harrastanut ennen yhdessä miehen kanssa, niin eihän molemmat voi yhtäaikaa enää olla poissa kotoa. Pieni lapsi on todella haasteellinen mukana metsästyksessä eikä sitä varmaan hyvällä katsottaisi. Yksin taas tuo on ihan yhtä yksinäistä kun se koton oleminenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme