Olen sinkku yh ja lapsivapaa. Juon viiniä kotona yksin.
Erosta aikaa 3 vuotta. Aluksi toivoin parisuhdetta, mutta nähtyäni tarjonnan olen luovuttanut. Ei edes kaipaa enää ketään. Kaveri houkuttelee baariin, mutta ei vaan kiinnosta lähteä.
Erotyö oli raskas ja sen olen nyt tehnyt. Haluan vain hengähtää. Onko tämä normaalia?
Kommentit (24)
Pyh, et ole lapsivapaa, ellet hylkää lapsiasi.
Mä haluaisin jaksaa olla enemmän aikuisten kanssa, mutta mitä isompi lapsi on, sitä enemmän se tuntuu vaativan energiaa. 10-vuotias kaipaa paljon vanhemman seuraa ja huomiota, jos taas sillä on kavereita kylässä niin tappelee niiden kanssa, koko ajan on joku uusi idea (voitaisko ostaa... pääsisinkö silloin... haluun aloittaa parkourin..), jos on joskus hiljaa ja rauhassa niin se tarkoittaa että on koneella, eli pitää hätistellä lopettamaan ruutuaika ajoissa, kun muuten pelaa koko päivän. Luulen, että mulla on myöhään kehittyvä ja suuritarpeinen lapsi, parin vuoden päästä kai menee jo kavereidensa kanssa enemmän.
23 jatkaa, sääntöjä on, mutta niistä pitää jaksaa muistuttaa - oma-aloitteisesti lapsi ei lopeta pelaamista kahdeksalta. Mulla on myös sääntö, että yhdeksän jälkeen illalla tai aamulla ennen aamukahvia en keskustele ja neuvottele mistään uudesta ideasta, minkä lapsi on saanut mieleensä :D
Entä sitten? Mitä haluat tällä aloituksellasi?