Laittaisitko ulos keskenään
3v4kk ja 5,5 v. Kerrostalon pihasta on kyse. Ovat serkuksia keskenään.
Tämä meidän kolmen vanha ei ole ollut yksin ulkona vielä.
Olis niin ihana ilma ja pitäis munkin saada siivottua vähäsen rauhassa...
Mielipiteitä kiitos!
Kommentit (12)
kai se on minun jätettävä siivous toiseen päivään ja lähteä ulos..
ap
tuo isompi serkkulikka kyllä ulkoilee paljon yksin ja on ns järkevä..
Kuikuilen pihalle jospa sieltä saisi naapurin likan parilla eurolla vahtimaan noitten perään (ala-asteikäinen)
ap
Kattoo vain välillä ikkunasta miten lapset pärjää.
Toi vanhempihan on eskari-ikäinen? Etkö tosiaan laittaisi? Edes yksin? Aika outoa..
kerrostalon pihalle oli neljä. Leikkii välillä yksin ja välillä pihan muitten lasten kanssa. Mutta kyllä ikkunasta kattelen vähän väliä että kaikki hyvin. Ei ole vielä täyttänyt viisi. Mutta eiköhän se ole paljon lapsesta kiinni voiko olla vai ei yksin pihalla. Jokainen tuntee oman lapsensa vaikka koskaan ei tiedä mitä tapahtuu mutta silti.
Toi meidän reilu kolme vuotias on kyl aika fiksu ja vanhempi serkkulikka vielä fiksumpi!
Nään ne kokoajan ikkunasta ja voin tarvittaessa huutaakin ikkunasta..
Huh ku jännittää!
ap
että se 5½-vuotias saattaa unohtaa sen pienemmän perään katsomisen..ettet sitten syytä tätä jos pieni lähtee tutkimusmatkalle.
Hiekkalaatikolle menivät heti leikkimään kahdestaan! Ja talon pojat piiritti heti ne;))
Istun hetken nenä ikkunassa ja sit alan pyyhkii pölyjä..
ap
Itse uskaltaisin laittaa 2,5-vuotiaani turvalliselle pihalle juuri 6v täyttäneen serkkutyttönsä kanssa. On paljon 3-vuotiaan veljensäkin kanssa kaksin pihalla (siis turvallisella pihalla) ja hyvin menee. Fiksu tyttö.
Mut kaverin 7v tytön kanssa en päästäisi omaa muksuani, vaikka tyttö itse onkin itsekseen pihalla, sillä ei ole taitoa vahtia pienempää vaan jättäisi oman onnensa nojaan. Eli riippuu paljon lapsesta.
voi luoja, tottakai tuon ikäiset osaa olla keskenään ulkona!!!!
istuisin silmä kovana ikkunassa