Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostaisitte tämän neuleen?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska akryylia.

Vierailija
2/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Karsea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen mies.

Vierailija
4/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
5/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kaikki samalla minuutilla melkein :D :D

Vierailija
6/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan nätti malli, mutta en ostaisi koska on akryyliä. Menee virttyneeksi ekassa käytössä/pesussa.

Vierailija
7/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavan näköinen, mutta sähköistynee helposti eikä näytä mairittelevalta kuin murto-osan päällä. Olen rintava nainen, joten tuo saisi minut aika varmasti näyttämään valaalta. Kauppaan jäisi, jollen jostain syystä jaksaisi alkaa kaventamaan sitä muotoon itse.

Vierailija
8/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, näyttää nuhjuiselta.

Vierailija
9/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. Huonolaatuinen parin käyttökerran trendivaate.

Vierailija
10/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0662888004.html

Riippuu käyttötarkoituksesta. En seuraa varsinaisesti pintamuotia, mutta off-shoulderit, olisiko niiden kukoistus ollut vuosi pari sitten? Onko vuodenaika oikea?

Itse tähän aikaan vuodesta kaipaan suojaa nimenomaan kaulalle ja kurkun kohdalle. Siihen kävisivät juuri nyt ihan ne kilpikonnakauluspoolot, joissa on korkea käännettävä kaulus. Ymmärtääkseni ovat nyt muotia ja pitäisi olla hyvin saatavilla.

Jos rintaliivittömyys käy ja kaulanseudulla ei viluta, eikä työpaikalla ole pukeutumiskoodia, niin, mikä ettei. Älä kuitenkaan ota pelkästään komeron täytteeksi, se tietysti on silkkaa tuhlausta.

Vierailija
11/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0662888004.html

Riippuu käyttötarkoituksesta. En seuraa varsinaisesti pintamuotia, mutta off-shoulderit, olisiko niiden kukoistus ollut vuosi pari sitten? Onko vuodenaika oikea?

Itse tähän aikaan vuodesta kaipaan suojaa nimenomaan kaulalle ja kurkun kohdalle. Siihen kävisivät juuri nyt ihan ne kilpikonnakauluspoolot, joissa on korkea käännettävä kaulus. Ymmärtääkseni ovat nyt muotia ja pitäisi olla hyvin saatavilla.

Jos rintaliivittömyys käy ja kaulanseudulla ei viluta, eikä työpaikalla ole pukeutumiskoodia, niin, mikä ettei. Älä kuitenkaan ota pelkästään komeron täytteeksi, se tietysti on silkkaa tuhlausta.

Aijaa, onkin akryylia. En ostaisi. Se ei lämmitä, on sähköinen ja jos rintoja löytyy ja varsinkin tuen tarvetta, on mallina epäimarteleva.

Vierailija
12/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä tuollaisia rättejä tarvitset? jätä kauppaan vaan.

Vierailija
13/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä transu kirjoitti:

En, koska olen mies.

Hyvin perusteltu. Repeilen täällä kun kuvittelen miestä, joka rintakarvat rehottaen keimailee off-shoulder-paidassa

Vierailija
14/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköinen, osta ihmeessä jos miellyttää! (M37)

Vierailija
15/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. Miten tuo pysyy edes päällä :D

Vierailija
16/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun makuun liian epäkäytännöllinen malli (muiden värien kuvista näkee paremmin). En tykkää näyttää olkapäitä, ja varmaan joutuisi varomaan valumistakin.

Vierailija
17/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivannäköinen, mutten ostaisi koska a. materiaali b. malli nätti mutten käyttäisi koska palelen kaulasta herkästi (hmm. sopisikohan poolopaita tuollaisen kauluksen kanssa), kesällä voisin käyttääkin mutta neuleena ei ole käyttöä.

Vierailija
18/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 1. En pidä olkapäät paljaaksi jättävistä puseroista. 2. En pidä väristä. Jos vetäisin tuollaisen ylleni, en erottuisi tapetista. 3. Ostan parempaa laatua, silloin kun ostan.

Vierailija
19/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...jossa mukana villaa." Ja villaa on 3%. Näin sitä apinaa koijataan.

Vierailija
20/22 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska

1. minulla tuo malli ei näyttäisi hyvältä päällä

2. huono laatu, tuo menee nopeasti muodottomaksi eikä ole edes lämmin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan