Vaimo yritti kieltää eilen antamasta yöpaikkaa veljenpojalle
Veljenpoikani oli eilen kaupungissa ja kävi ilmi ettei hänen ystävänsä pysty majottamaan häntä. Tietenkin tarjosin yösijaa ja hän tuli meille. Sitten vaimo sanoi minulle, että en saisi kutsua ketään meille kysymättä häneltä ja vaati että käsken pojan poistumaan. Todellakaan en käskenyt häipymään, koska minä en ketään heitä periaatteenkaan vuoksi iltamyöhään ulos. Sitten vaimo lähti kiukkuisena äidilleen.
Kommentit (20)
Vaimo oli siinä oikeassa, että asiasta olisi ainakin pitänyt mainita vaimolle, ennen kuin veljenpoika marssi sisään. Pojan ulos heittäminen kuulostaa kuitenkin minusta aika radikaalilta. Tulevaisuuden varalle, keskustelkaa parisuhteenne ja kotinne säännöistä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo oli siinä oikeassa, että asiasta olisi ainakin pitänyt mainita vaimolle, ennen kuin veljenpoika marssi sisään. Pojan ulos heittäminen kuulostaa kuitenkin minusta aika radikaalilta. Tulevaisuuden varalle, keskustelkaa parisuhteenne ja kotinne säännöistä yhdessä.
Lähetin vaimolle viestiä ensin ja haki meidät jopa autolla ja oli todella kiukkuisena iloinen ja vaisu
Vierailija kirjoitti:
Oliko veljenpoika alaikäinen kun ei huolehtinut itse valmiiksi että hänellä on yöpaikka vieraassa kaupungissa...?
Alunperin oli majoitus tiedossa, mutta se peruuntui
Veljenpoika voi mennä myös hotelliin.
Inhoan yövieraita yli kaiken ja siksi meillä on viimeksi ollut yövieraita noin kymmenen vuotta sitten. Jos kuitenkin olisi todellinen hätä, niin olisin hyvä emäntä. Viinaveikkoja ja tupakoivia en tosin kotiini päästäisi.
Ihan oikein teit. Jos olisit tuossa antanut periksi, niin ei menisi kauaa että muijasi rupeaisi säätelemään kuka ystäväsi ja koska saisi tulla teillä. Pian olisit kirjoittelemassa mustisaivoitusketjuun. Patempi karkaista tuollainen päsmääminen alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan yövieraita yli kaiken ja siksi meillä on viimeksi ollut yövieraita noin kymmenen vuotta sitten. Jos kuitenkin olisi todellinen hätä, niin olisin hyvä emäntä. Viinaveikkoja ja tupakoivia en tosin kotiini päästäisi.
Miksi olisin vaatinut menemään hotellin? Minä olen mukisematta käyttäytynyt AINA vaimoni vieraita kohtaan kohteliaasti, joten nyt olisi ollut vaimon vuoro
Jätä se lehmä.
Kuulostaa mielenvikaiselta kontrollifriikiltä. Se koti on myös SINUN kotisi.
Älä suostu kynnysmatoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ap:n veli sinun luoksesi ollut tulossakaan, pölö? Mitä se ketään kiinnostaa mitä SINÄ yövieraista olet mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kyse olisi sun omista sukulaisista, olisiko sitten yöpaikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin vaatinut menemään hotellin? Minä olen mukisematta käyttäytynyt AINA vaimoni vieraita kohtaan kohteliaasti, joten nyt olisi ollut vaimon vuoro
Ja tämän kerroit aloituksessa?
Sori, mutta repesin tälle pahasti: "vaimo oli tosi kiukkuisena iloinen ja vaisu".
on topic: JSS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kyse olisi sun omista sukulaisista, olisiko sitten yöpaikkaa?
Kyllä. Kotini on linnani.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se lehmä.
Näin ajattelen itsekin. Anteeksi en aio pyytää, vaikka vaimo kiukuttelisi tästä maailman tappiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ap:n veli sinun luoksesi ollut tulossakaan, pölö? Mitä se ketään kiinnostaa mitä SINÄ yövieraista olet mieltä.
Hohhoijaa... *pyörittelee silmiään*
Mitähän ihmettä vaimosi on oikein ajatellut. Tai no joo, sitten ehkä ymmärtäisin jos kyseessä olisi huumeisiin menevä ja tiettävästi varasteleva veljenpoika, mutta epäilen että siitä ei ollut kyse. Mutta ei sitä veljenpoikaa nyt ruveta vaatimaan asunnosta ulos enää sen jälkeen jos hän on itse veljenpojan tullut hakemaankin teille! Sen verran voin vaimoa puoltaa, että olisi parempi jos kysyisit häneltä ennen kuin annat pojalle luvan tulla teille yöksi, mutta jos ihan tavallinen koti-ilta tiedossa niin ei siinä kyllä pitäisi olla mitään ongelmaa. Ihan ihme nipottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se lehmä.
Näin ajattelen itsekin. Anteeksi en aio pyytää, vaikka vaimo kiukuttelisi tästä maailman tappiin
Oikein. Itse olisin jo jättänyt emakon sinne äitinsä nurkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska kaikillahan on varaa mennä extempore hotelliin yöksi ja maksaa siitä monta, monta kymmentä euroa.
Vaimosi harjoittaa siis henkistä väkivaltaa sinua kohtaan.
Oliko veljenpoika alaikäinen kun ei huolehtinut itse valmiiksi että hänellä on yöpaikka vieraassa kaupungissa...?