Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies katsoo pitkään ?

Vierailija
13.10.2018 |

Koitan vältellä ette nähdä mutta työni takia en täysin voi. Mies katsoo hyvin suoraan silmiin eikä käännä katsettaa pois. Hakeutuu lähistölle kun olen paikalla. Olen ihan tavallinen nainen enkä kaunotar enkä mitenkään erikoinen joten ihastumisesta ei voi olla kyse. En taas halua lähes vieraalta ihmiseltä kysyä asiaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää olla katsomatta karvaista luomea nenässä? Pakko kohdistaa katse jonnekin muualle?

Vierailija
2/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuvittelee sinut alasti ja kuinka työntää jäykistyneen peniksensä kostuneeseen vaginaasi. Se, ettet ole kaunis ei ole merkityksellistä. Miehet on pervoja, ja juuri ruma nainen voi saada kovat kiksit aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin ovat yksilöitä, joten ei me voida tietää.

Vierailija
4/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katsot takaisin? Koska ethän muuten voi tietää. Hymyile sille. Jos hymyilee takaisin on kyse ihastumisesta.

Vierailija
5/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitan vältellä ette nähdä mutta työni takia en täysin voi. Mies katsoo hyvin suoraan silmiin eikä käännä katsettaa pois. Hakeutuu lähistölle kun olen paikalla. Olen ihan tavallinen nainen enkä kaunotar enkä mitenkään erikoinen joten ihastumisesta ei voi olla kyse. En taas halua lähes vieraalta ihmiseltä kysyä asiaa.

Kyllä tavallisiinkin naisiin ihastutaan.

Vierailija
6/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kuvittelee sinut alasti ja kuinka työntää jäykistyneen peniksensä kostuneeseen vaginaasi. Se, ettet ole kaunis ei ole merkityksellistä. Miehet on pervoja, ja juuri ruma nainen voi saada kovat kiksit aikaiseksi.

Ja mm. siksi he painavat toisiaan aunukseen päivät pitkät 24/7 Helsingin keskuvankilassa Sörkässä..

Siinä saa kyytiä niin Leiffit, Kallet, Ranet kuin M0hammeditkin..

Vierailija
7/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtää tiiä tästä ap miehestä. Mutta mä katon aina takaisin kun mua kattoo yks mies pitkään. Voidaa kattoo se merkitsevän yli 4 sekkaakin toisiamme. Kun keskustelemme katsomme silmiin.

Tiedän että molemilla on vetoo kumpaakin muttei rohkeutta edetä. Mä naisena ootan että mies tekee jotai muutakin kun katsoo.

Kerran aikonaan lähestyin yhtä miestä tekstiviestillä. Sen jälkee en alotetta ole tehny. Mies ei vastanut mutta on edelleen ystäväni.

Iske sille silmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän