Miten yllättää mies seksuaalisesti?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Missäs ne ketjut on, joissa miehet kyselee miten voisivat paremmin antaa nautintoa naiselle...
ei missään! Päinvastain kirjoituksia, missä ei välitä tuon taivaallista muusta kuin omasta nautinnostaan.
Miehet jo tietää. Miksi tyhmiä kysymään...
Paskanna sen kalapakkiin. Selvinnee pitääkö eriteleikeistä.
Jos miehet haluatte yllätyksiä, niin järjestäkää niitä myös itse. Tein vaikka mitä miehelleni kunnes tajusin että hän on vain ottaja eikä itse anna mitään. Siihen hiipui vähitellen minunkin intoni ja alkoi vituttaa koko mies. Nyt on ex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko se että pukeutuisit oikein eroottisesti (käy vaikka erotiikka liikeiden sivuilta katsomassa mallia). Laitat kuvan etukateen itsestäsi, cat suitessa tai stay-up sukissa ja ilmoitat että tällainen kissa odottaa kotona. Ensimmäiseksi otat tietty suihin, jos miehesi siitä yhtään pitää, jonka jälkeen heittäydyt hänen armoilleen ja annat hänen tehdä mitä hän haluaa.
Minä kokeilin tuota, mutta mies ei innostunut kuvasta. Kiihottuu kyllä kun laitan netistä summarum naisista kiihottavia kuvia viritykseksi, mutta itsestä otettu tavallinen kuva ei sytyttänyt oikein. Kyllä kirpaisi naieuttani. Ja ihmettelee vielä miksi en enää halua pukeutua kyseiseen asuun.
N38
Oi voi, kyllä minulle kelpaisi. Kyllä sytyttäisi niin, että lähtisin kesken työpäivän kotiin!
Tänä aamuna oli upea yllätys vaimolta. Eilen tuli muutamat itse maisteltua ja ehkä aavistuksen krapulaakin oli ilmassa. Se nyt on hänelle sanomattakin selvä, että aina on aamulla erektio kovimmillaan. Makoiltiin sängyssä ja jutusteltiin niitä näitä, kunnes lapset lähtivät yläkertaan leikkimään. Vaimo nousi ja kävi pistämässä kahvit kiehumaan ja ilmeisesti vessassa. Ehdin vaipua jo lähes uneen, kunnes hän sanaakaan sanomatta ampaisi päälleni ja istui sen suoraan sisälleen. Hölmistyneenä katsoin, että mitä tapahtuu ja hymyillen hän istui sen pohjaan ja keinutteli pelkästään lantiollaan, koska näin hänkin saa nopeasti. Tällä kertaa kävi kuitenkin niin, että minä raukka tulin ensin, vaikka kuinka yritin pidätellä. Pyysin jatkamaan, vaikka hän meinasi nousta jo pois. Hammasta purren hetken aikaa, että kalu jaksaa seistä ja eipä aikaakaan, kun tunsin, että hän saa. Tätä ei ihan usein tapahdu, mutta minäkin tulin uudelleen. Kiitos kuuluu halpis penispumpulle, jonka kanssa on tullut leikittyä. Nämä on niitä parhaita yllätyksiä!