Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moneksi viikoks sinulla riittää syötävää kuivamuonakaapissa/jääkaapissa/pakkasessa?

Vierailija
13.10.2018 |

Olen yrittänyt tyhjentää kaappeja valmistamlla ruuat kotona olevista aineksista ja ostamalla kaupasta vain vähän puuttuvia ainesosia. En ole edes mikään hamstraaja, mutta tuntuu, että aineksia riittää ja riitää.

Tätä on kestänyt nyt jo noin kuukauden ja ensi viikko ainakin vielä mennään. Ensi viikoksi pakkkasessa siskonmakkaroita keittoa varten, valmista moussakaa, kuivamuonakaapissa Falafel-pyörykkäainekset. Lisäksi löytyy härkäpapurouhetta ja pakastettua pinaattia, joista teen lettuja. Kasvispuolta tulee itse idätetyistä Mung-pavuista ja pakkasessa olevista vihanneksista.

Miltä oma kaappisi näyttää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näillä varmaan puoli vuotta pärjäisi, jos olisi pakko. Ja olisi kyllä hyvä vähentää varastoja, ei siinä mitään. 

Vierailija
2/4 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan pari viikkoa. Olisi kyllä ankeaa syödä esim mysliä ilman maitoa tai pastaa ilman lisukkeita :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pärjäisin viikon tai parikin jos söisin säästeliäästi. Pakastimessa taitaa olla marjoja ja paketillinen kalapuikkoja. Kuivakaapissa soijarouhetta, jauhoja, riisiä yms, mutta tuskin yhtään täyttä pakkausta.

Vierailija
4/4 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keräilen lähes pakonomaisesti kuiva-aineita kaappeihin. Olen pärjännyt lähes kuukauden tili nollilla ihan noiden varastojen ansiosta. Nyt ne on ikävä kyllä huvenneet niin, että kaksi viikkoa olisi maksimi.

Mulla on yleensä paljon riisiä, pastaa, ohraa, kaurahiutaleita, soijajauhoa, vehnäjauhoa, rypsiöljyä, kuivahiivaa, härkäpapurouhetta, herneitä ja papuja. Kaikki on todella halpoja aineksia. Hamstraan niitä hyvinä aikoina. Mungpavuista tosiaan saa idättämällä vihreää pöytään.

Onneksi ei tarvitse elättää kuin itseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan