Te Paljon matkustavat lapsiperheet.
Eli missä maissa ootte käynyt. Ja miksi kävitte? Kuinka vanhoja teidän lapset ovat? Ja tyttö tai poika? Miksi siis te matkustatte paljon kun lapsien pitäisi mennä kouluun?
Kommentit (7)
Lapsi on vasta täyttämässä neljä. Hän on kuitenkin käynyt Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Tanskassa, Britanniassa, Yhdysvalloissa, Kroatiassa, Turkissa. Pidämme matkustelusta eikä meillä ole sen kanssa ollut mitään ongelmia.
Ei ole lapsi vielä koulussa. Tällä hetkellä 5v. Ollaan käyty Ruotsissa, Virossa, Tšekissä, Bulgariassa, Italiassa, Espanjassa, Thaimaassa, Puolassa, Kreikassa ja Turkissa. Lisäksi lukuisia risteilyjä ja kotimaanmatkoja. Kun lapsi aloittaa koulun matkustelu tulee tietenkin rajoittumaan ainakin pääsääntöisesti loma-aikoihin. Muutenkin olen tullut aiempaa tietoisemmaksi lentomatkustamisen ympäristöhaitoista, joten näin huolettomasti ei varmaan enää jatkossa tule lenneltyä. Ensi kesäksi ollaan vähän kaavailtu matkailuauto-reissua jonnekin päin Eurooppaa. Matkustaminen on ihanaa ja elämän suola, kokonaan en ole siitä valmis luopumaan. Mutta jos harkiten, vaikka 3-4 vuoden välein lennämme kerralla pidemmäksi aikaa tarkoin valittuun itselle mieleiseen kohteeseen, ja muuten vältämme lentämistä voin antaa sen itselleni anteeksi ja ajatella että ollaan tehty oma osuutemme tässä suhteessa.
Saksa ja Italia. Siinäpä se. Koulujen loma-aikoina.
Olen maailman iloisin ihminen koska olen kaikkea mitä halun.
Miksi tuhoatte maailman matkustamalla?
Tykätään matkustella. Lapset poissa koulusta, harvoin saamme kummatkin lomaa koulujen syys-tai hiihtoloman aikaan. Ne kaikki muutkin kouluikäisten vanhemmat kun haluavat koulujen loma-aikoina lomansa.. Lapset tekee tehtävänsä itse, jo etukäteen tai loman aikana. Kummatkin hyviä koulussa, ei ongelmaa.
Up