Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"pätevä" sijainen. Murinaa.

Vierailija
13.10.2018 |

Äh että ärsyttää. Ihminen joka kahden päivän kokemuksellaan alkaa inttämään vastaan vakituiselle työntekijälle. Asiasta minkä se vakkari ihan varmasti tietää ja toteaa ääneen. Niin ei kun tämä sijainen inttää vastaan ja tietää paremmin.
Tiedättekö että vaikka pinna on pitkä jne. Niin ei sitä itse väsyneenä, sijaisten kanssa arkea pyörittäneenä jaksa enää tommosta ottaa vastaan. Muutenkin vastuu kaikesta painaa ainoan vakkarin harteilla.

No totesin asian ääneen tousen kerran. Poustuin muihin hommiin ja annoin sijaisen jäädä ihan itsekseen toteamaan tilanteen olevan juuri niin kuin sanoin. Jos olisin jäänyt tilanteeseen en ehkä olisi enää vastannut kovin kauniisti.

🙏 Anteeksi avautuminen. Helpotti kummasti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amisduuni?

Vierailija
2/4 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus uusi ulkopuolinen näkee jotain mille vakkarin silmä on sokeutunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus uusi ulkopuolinen näkee jotain mille vakkarin silmä on sokeutunut.

Kyllä. Ja olen avoin näille uusille asioille. Nyt kuitenkin kyse asiasta jossa ei ole tämmöistä silmien avautumista. Asia jossa vain yksi mahdollisuus miten tehdään.

Vierailija
4/4 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähiesimiehenä yhdelle tämmöiselle kaikentietäjälle. Tyypillä ei oo hajuakaan puolesta hommista, mitä muille ohjeistaa, mutta vakaa usko omaan paremmuuteen. Rasittavin työntekijätyyppi ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä