Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, minne matkustaisit yksin 1-2kk ajaksi?

Vierailija
13.10.2018 |

Meneillään jämäkkä 40-kriisi. Tuli olo, että on pakko päästä jonnekin itsekseen miettimään asioita. Järkkäsin töistä virkavapaan joulu-tammikuuksi niin, että voin lähteä. Lapsia ei ole, mies ei ota nokkiinsa siitä että menen, joten olen ihan vapaa lähtemään. Minne lähtisitte a. yksinäisenä naismatkailijana ja b. mahdollisimman pienellä matkakassalla, jotta pitkään matkaan ois varaa. Tavoitteena turvalliset ja rauhalliset, edulliset olot, jotta voi keskittyä ajatustensa selvittämiseen. Aivan sama onko lämmin, sataako, onko lunta vai biitsi. Nyt tarvitsee päästä vain omaan rauhaan.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolille.

Vierailija
42/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan aloittaisin Pohjois-Italiasta ja kävisin muutamassa muussakin maassa siellä päin, pari viikkoa per maa. Balkania tai sitten Itävaltaa, Sveitsiä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappiin tai norjaan?

Vierailija
44/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiaan tai Turkkiin

Vierailija
45/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japaniin.

Vierailija
46/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Italian pikkukyliin, Piemonteen. Olen siellä ollutkin, tosin en ihan kuukausia mutta yksin kuitenkin jonkin aikaa.

Britteihin Yorkshiren pikkukyliin johonkin mökkiin missä on kaunis pieni puutarha

Helpoimmalla muuten pääsee jos ilmoittautuu talovahdiksi, saa majoituksen ilmaiseksi esim kissan hoitoa vastaan

Vierailija
47/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi iso budjetti niin Fidzille. Vaikeasti saavutettava saari kaukana kaikesta.

Pienellä budjetilla vuokraisin myös mökin Lapista. Auto-ongelmaa en osaa ratkaista, mielessä pyörii vaan auton vuokraus mutta se se vasta kallista tulisi olemaankin.

Vierailija
48/48 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse varmaan aloittaisin Pohjois-Italiasta ja kävisin muutamassa muussakin maassa siellä päin, pari viikkoa per maa. Balkania tai sitten Itävaltaa, Sveitsiä yms.

Sveitsi ei kannata, jos haluaa bujettilomailla. Sen lisäksi jos joudut sairaalaan, niin tulee tosi kalliiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän