Lue keskustelun säännöt.
Heh heh, miehellänipäs on ollut eilen illalla hauskaa sillä aikaa, kun olin itse jo nukkumassa...
13.10.2018 |
Se oli laittanut sinitarralla kiinni pöytään ym suurin piirtein kaiken, mitä aamuisin ennen töihin lähtöä käytän :'D Esimerkiksi peilikaapin ovi oli tarrattu kiinni, juomalasi oli kiinni pöydässä, vedenkeitin siinä pohjalevyssä ja bonuksena vielä talouspaperirulla astiakaapissa ja imurin vaihtopää mikrossa :D
Pistin vahingon kiertämään ja sinitarrasin miehen deodorantin, hiusgeelin ja puhelimen pöytään.
Kommentit (24)
Eihän sinitarrasta jää kun inhottavat rasvatahrat jäljelle. No, voihan joku niitä nauraen siivota.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hehe, voisin töissä toimistossa tehdä saman.
Minä jo luulin että mies oli jättänyt selaimen auki..
Jos haluaa yllättää puolison niin miksei sitä voi samalla vaivalla tehdä positiivisella tavalla eikä aiheuttamalla harmia toiselle? Vai onko niin että jotkut tietyntyyppiset ihmiset saavat kicksejä vain siitä että toista harmittaa tai toinen nolostuu.
Mielestäni ap:n ja hänen puolisonsa huumori on aika erikoista. Mutta ei siinä mitään niin kauan kun pitävät tuon kivan kiusaamisensa kahdenkeskisenä. Meitä on toki moneen junaan.