Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ei kunnioita poikansa mielipidettä..

Vierailija
13.10.2018 |

Mieheni on erittäin selvin sanoin äidilleen sanonut, että meille ei hänen uuden tuttavansa tarvi tulla.

Kaikki mahalasku alkoi siitä kun anoppi oli laittanut meidän tytön tämän uuden tuttavansa kyytiin ilman lupaa vaikka minun oli puhe tyttö hakea. (olivat sillon tunteneet 3kk).
Oli vienyt tytön väärään paikkaan ja kun hänet hain, itki vaan ku oli niin säikähtänyt koska mummo pakotti kyytiin eikä hän olisi halunnut. Ja kun tämä hänen tuttavansa ei edes puhu suomea.

Romaani tulis esimerkeistä mitä sen jälkeen tehnyt muuta tempauksia.
Ja kaikessa menee nykyään tämä uusi tuttavansa omien poikiensa ja lastenlasten edelle. Tämä myös toisen poikansa mielipide, anoppi muuttunut heidänki mielestään eikä omat lapset/heidän perheet enää kiinnosta.

Nyt sitten eilen illalla anoppi tuli hakemaan yhtä tavaraa, tämän tuttavansa kyydillä ja käski tuttavansa katsomaan meidän vauvaa. (Ei ole käynyt itse tässä 1kk aikana kertaakaan kattomassa anoppi.)

Mies kokee, että äitinsä jyrää mielipiteiden yli, ehkä paljon vaikuttaa rikkonainen lapsuus äitinsä vuoksi.

Itse en ehdotonta kieltoa ehkä ymmärrä vaikken tykkääkään tilanteesta, mutta näillä mentävä.

Siitä en vaan tiedä mitä ajatella kun mies nyt ilmoitti, että äitinsä ei tarvitse ristiäisiin tulla koska ei kunnioita meidän pyyntöä, että hällä kuppi meni nurin nyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tun romanit

Vierailija
2/4 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla toleranssi. Eli yhteydenpito loppuu, juuri nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kasvavissa määrin todellisuutta, että nainen ei kunnioita miehen mielipidettä.

Vierailija
4/4 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu yhteydenpito minimiin aijotaan ajaa. Ristiäiset stressaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän