Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko netissä mitään paikkaa mistä voisi vuokrata leffan ilman, että pitää kirjautua tai liittyä mihinkään?

Vierailija
13.10.2018 |

Haluaisin vaan katsoa yhden leffan, maksaa siitä vitosen eikä muuta. Mutta näyttäis että joka paikassa vaaditaan kirjautumista, liittymistä, luottokortin numeroita ym ym eikä niistä pääse sitten millään helvetilläkään eroon. Täytyykö siis marssia vaan suosiolla filmtowniin ja virittää dvd soitin toimintaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vuokrata leffan esim. Viaplaysta ilman mitään kuukausijäsenyyttä. Luottokortti ja rekisteröinti varmaan kyllä vaaditaan. Olen itse vuokrannut tuolta leffoja silloinkin kun en ole ollut kuukausijäsen. Välillä olen ollut myös kuukausijäsen sitten kyllä.

Taitaa olla pelkkä vuokraaminen mahdollista jossain muissakin palveluissa.

Vierailija
2/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pidetään tyhmänä jos ei halua paljon ylimääräistä hieman alennettuun hintaan, esim. "tyhmä" maksaa yhdestä haluamastaan elokuvasta 5 euroa, mutta "älykäs" maksaa 8 euroa kahdesta elokuvasta, joista toista ei ole kiinnostunut katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, en löytänyt. Tietääkö joku?

Vierailija
4/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi filmtownia. Itsekin inhoan kaikkea kirjautumisia ja jäsenyyksiä.

Vierailija
5/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle areena.

Vierailija
6/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle areena.

Eikä edes maksa mitään.

Vierailija
7/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa huomioon että kaikki leffat eivät ole välttämättä valikoimissa joka paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan