Kosmetiikkatuotteet joita olet jäänyt kaipaamaan?
Minulla Maybellinen mineraali-irtopuuteri jonka mukana tuli kabukisuti.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anytimen meikit! Ja Fii-deodorantit.
Aivan kuin oisin näitä Fii-deodorantteja nähnyt joissain halpamarketeissa ihan viime aikoina!
Kouvolan Hintakaaresta ainakin saa Fiitä, niinkuin myös Fa-suihkugeelejä ja saippuoita.
Revlonin meikit, irtopuuteri, kajalit. Baborin ihonhoitotuotteet. Lumenen Timantti Hangella -hajuvesi, Schiaparellin hajuvedet, GAP:n vesimäiset kevyet tuoksut. Sellaise vanhanajan tuoksuvedet, joissa oli 1 ainoa tuoksunuotti, esim. iso pullollinen kielontuoksuista vettä. Munasampoo.
Loreal Studio Secrets meikinpohjustusaine. Oli sellaista vaaleahkonpunaista, hieman moussemaista, pienessä lasipurkissa. Ei ole enää varmaan viiteen vuoteen näkynyt.
Pond's(?) kosteusvoide: oli vaaleanvihreässä pullossa (aloe vera?) ja vaaleanruskeassa/beigessä (cocoabutter tms.). Lapsuudesta jäänyt mieleen, eli 90-luvun alusta.
Lorealin meikkivoidepuikko, oli hopeisessa hylsyssä. Mikähän oli nimi, en nyt muista! Oli myynnissä 2000-luvun alkuvuosina. Muistan, että Milla Jovovich mainosti lehtimainoksissa ko. puikkoa.
Rexonalla oli 2000-luvun alussa hyvä dödö: oli jotakin "sporttilinjaa", ja isompi roll on -pallo kuin "perusrexonoissa", oranssi korkki ja raikas, hyvä tuoksu. Joskus paljon myöhemmin ostin saman(?) ja tuoksu ja koostumus oli ihan erilainen ja paljon huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anytimen meikit! Ja Fii-deodorantit.
Aivan kuin oisin näitä Fii-deodorantteja nähnyt joissain halpamarketeissa ihan viime aikoina!
Kouvolan Hintakaaresta ainakin saa Fiitä, niinkuin myös Fa-suihkugeelejä ja saippuoita.
Oikeesti? 😍 Pakko tehdä sinne ekskursio, mikäli joku ei vinkkaa pk-seudulta vastaavaa!
Muistaako muut Aapri-nimisiä tuotteita? Meillä ainakin oli niitä ysärillä. Mieleen on erityisesti jäänyt kasvoille tarkoitetut kuorintatyynyt. Googlettamalla Aapri ja valitsemalla kuvahaun, niin varmaan tulee muillekin ahaa-elämyksiä! 😄
Sellaiset sormen päälle vedettävät kertakäyttöiset "hammaspuhdistimet", joita otin aina reissuun mukaan. Niillä pystyi pesemään hampaat ihan kivasti, vaikka oudoilta tuntuivatkin.
Erilaiset nestemäiset värikkäät ja voimakkaan raikkaat hammas"vesitahnat".
Suunraikastustuotteet, sellaiset suihkutettavat. On tosi vaikea löytää nykyisin.
Kaipaan ihan niitä vanhanaikaisia kosmetiikkamyymälöitäkin, joissa oli jokaisessa erilainen valikoima, kun kauppias itse oli valikoinut tuotteensa. Hiuskoristeet ja meikit olivat erilaisia eivätkä kaikki sitä täsmälleen samaa.
Kampausnesteet ja muotovaahdot, joilla sai kestävät kiharat ja jotka eivät tuntuneet hiuksissa paksuna tahmeana kerroksena.
Hajuvesipullo-kaulakorut, voidemaiset hajuvedet.
Pienet, koristeelliset ja kauniit saippuat joita oli kiva ostaa kotiin ja antaa lahjaksi.
Erilaiset tuoksutalkit, nykyisin löytää vain jotain vauvojen peppuihin tarkoitettuja.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen Dove suihkusaippua, se vaalea puteli. Oli niin raikas tuoksu, voi että.
Nykyään käsisaippuana sama?! Siis nestesaippua. Käytän sitä suihkussa =)
Clearasil saippuat, voiteet, peitepuikot. Valcrema-finnivoide.
Mä muistan Aapri-kuorinnat, oli varmaan ekoja mitä tuli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen Dove suihkusaippua, se vaalea puteli. Oli niin raikas tuoksu, voi että.
Nykyään käsisaippuana sama?! Siis nestesaippua. Käytän sitä suihkussa =)
Oikeesti? Täytyy kokeilla, kiitos.
Palmoliven ihania aromaterapia-suihkugeelejä, ainakin se violetti oli ihana!
Mummolasta tutut:
4711-tuoksu, tosin taitaa edelleen olla saatavilla Sokokselta/Stockmannilta ja vastaavista liikkeistä.
Isossa lasipullossa oleva Eau de Cologne, ennen muinoin kuulemma "kaikki" naiset tuoksui tältä kun oli yleisesti saatavilla ja oikeisiin hajuvesiin ei ollut varaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako muut Aapri-nimisiä tuotteita? Meillä ainakin oli niitä ysärillä. Mieleen on erityisesti jäänyt kasvoille tarkoitetut kuorintatyynyt. Googlettamalla Aapri ja valitsemalla kuvahaun, niin varmaan tulee muillekin ahaa-elämyksiä! 😄
Muistan! Mulla oli niitä kuorintatyynyjä 😁👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Lancomen Attraction-tuoksu. On edelleen paras arkituoksu mitä tiedän, saisipa vaan ostettua jostakin!
Lopetettuja tuoksuja kannattaa etsiä Ebaystä, olen itse löytänyt sieltä.
No7 sarja oli joskus Sokoksella, poistui moneksi vuodeksi kunnes palasi Anttilan valikoimiin, mutta Anttilaa ei enää ole. Noissa oli hyvä hinta-laatusuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lancomen Attraction-tuoksu. On edelleen paras arkituoksu mitä tiedän, saisipa vaan ostettua jostakin!
Lopetettuja tuoksuja kannattaa etsiä Ebaystä, olen itse löytänyt sieltä.
Katselin huvikseni Ebaystä, niin esim. Italiasta saa tilattua, tullejakaan ei tule kun on Eu-maa. Tietty melko kallista, mutta jos todella haluaa...
https://www.ebay.com/sch/Health-Beauty/26395/i.html?_from=R40&_nkw=lanc…
Faith kirjoitti:
Vielä 2000-luvulla oli Herbinan Linum-deodoranttia (roll-on), jota ostin aina. Siinä oli raikas, pehmeä tuoksu. Sitä ei ole ollut vuosikausiin.
Tätä minäkin käytin paljon. Nyt lähiaikoina on hävinnyt garnierin tuoksuton antiperspirantti.
Vierailija kirjoitti:
Loreal Studio Secrets meikinpohjustusaine. Oli sellaista vaaleahkonpunaista, hieman moussemaista, pienessä lasipurkissa. Ei ole enää varmaan viiteen vuoteen näkynyt.
Pond's(?) kosteusvoide: oli vaaleanvihreässä pullossa (aloe vera?) ja vaaleanruskeassa/beigessä (cocoabutter tms.). Lapsuudesta jäänyt mieleen, eli 90-luvun alusta.
Lorealin meikkivoidepuikko, oli hopeisessa hylsyssä. Mikähän oli nimi, en nyt muista! Oli myynnissä 2000-luvun alkuvuosina. Muistan, että Milla Jovovich mainosti lehtimainoksissa ko. puikkoa.
Rexonalla oli 2000-luvun alussa hyvä dödö: oli jotakin "sporttilinjaa", ja isompi roll on -pallo kuin "perusrexonoissa", oranssi korkki ja raikas, hyvä tuoksu. Joskus paljon myöhemmin ostin saman(?) ja tuoksu ja koostumus oli ihan erilainen ja paljon huonompi.
Tuo loreal studio secrets pohjustusvoide oli niin hyvä. En ole löytänyt yhtä hyvää. Ei kasvot kiiltäneet yhtään tuon jälkeen. Harmi kun poistui.
Vierailija kirjoitti:
Clearasil saippuat, voiteet, peitepuikot. Valcrema-finnivoide.
Mä muistan Aapri-kuorinnat, oli varmaan ekoja mitä tuli!
Sitä aapria tuli teininä käytettyä. Melkos tehokas oli se karkeampi lappusen puoli.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset sormen päälle vedettävät kertakäyttöiset "hammaspuhdistimet", joita otin aina reissuun mukaan. Niillä pystyi pesemään hampaat ihan kivasti, vaikka oudoilta tuntuivatkin.
Erilaiset nestemäiset värikkäät ja voimakkaan raikkaat hammas"vesitahnat".
Suunraikastustuotteet, sellaiset suihkutettavat. On tosi vaikea löytää nykyisin.
Kaipaan ihan niitä vanhanaikaisia kosmetiikkamyymälöitäkin, joissa oli jokaisessa erilainen valikoima, kun kauppias itse oli valikoinut tuotteensa. Hiuskoristeet ja meikit olivat erilaisia eivätkä kaikki sitä täsmälleen samaa.
Kampausnesteet ja muotovaahdot, joilla sai kestävät kiharat ja jotka eivät tuntuneet hiuksissa paksuna tahmeana kerroksena.
Hajuvesipullo-kaulakorut, voidemaiset hajuvedet.
Pienet, koristeelliset ja kauniit saippuat joita oli kiva ostaa kotiin ja antaa lahjaksi.
Erilaiset tuoksutalkit, nykyisin löytää vain jotain vauvojen peppuihin tarkoitettuja.
Lushilta saa tuoksutalkkeja.
VO5 hiusten tehohoito joskus ysärillä. Oli muutaman kappaleen pakkauksessa pieniä ampulleja/tuubeja. Aivan ihana pitkiin hiuksiin, antoi tuuheutta ja jäntevyyttä. Koostumus muuttui huonompaan suuntaan ennen kuin katosi kokonaan myynnistä.