Taisin pilata taloyhtiön kiukaan tänään
Päätin näin perjantain kunniaksi paistaa juustomakkaraa kiukaalla (tiedän ettei ole sallittua). No joka tapauksessa se juusto pursui niistä makkaroista yli ja kiukaalle sillä aikaa kun olin suihkussa. Nyt saunassa haisee tosi oudolle kun ne kivet ovat juustossa. Pelkään että taloyhtiö selvittää saunavuoroista että minä olin se joka siellä niitä juustomakkaroita paistoi. :/
Kommentit (38)
Äkkiä se palaa pois. Herkullinen tuoksu, vain vagina saa verensyöksyn.
Paistoithan kivillä myös lettuja jälkiruuaksi?
Käy nyt äkkiä huuhtomassa ne jollakin. Vaikka piimällä, niin kukaan ei huomaa mitään.
Meidän taloyhtiön saunassa joku käryttää makkaraa tämän tuosta ja se ällöttävä käry jää aina, mutta ei sitä ole kiellettykään. Nyt peilin eteen harjoittelemaan viatonta ilmettä ja tietysti väität, ettet se sinä ollut (myös närkästynyttä ilmettä kannattaa harjoitella).
Seuraavalla kerralla teet sitten kalaa.
Et sitten tajunnut laittaa makkaroita foliopussiin ja kiukaalle?
Ystävällisesti pyydät anteeksi seuraavilta saunojilta ja lupaat ostaa niille maanantaina vinkkupullon. Ovat tyytyväisiä.
Käännät vain juustoiset kiuaskivet toisinpäin eikä kukaan koskaan saa tietää 👍
Mä paistoin tiistaina kiuasmakkaraa vaimolleni, kun sanoi ettei ole syönyt sellaista kun lapsena. Oli foliossa ja silti saunassa tuoksuu grillimakkara vaikka on jo kolmas lämmitys tuon jälkeen menossa. Eli jotain valui kuitenkin kiville ja niiden väliin.
Vierailija kirjoitti:
Mä paistoin tiistaina kiuasmakkaraa vaimolleni, kun sanoi ettei ole syönyt sellaista kun lapsena. Oli foliossa ja silti saunassa tuoksuu grillimakkara vaikka on jo kolmas lämmitys tuon jälkeen menossa. Eli jotain valui kuitenkin kiville ja niiden väliin.
Käy suihkussa ja pese ihan saippualla.
Mulla on tapana syödä ruotsalaista hapansilakkaa saunassa. Ei tarvitse lämmittää kiukaalla. Kunhan avaa vaan purkin. :)
Kokeile jatkossa jotain keittoa sillä ritilällä.
Reiluinta tuossa on myöntää virheensä ja korvata uudet kivet kiukaalle.
Tosi typerää odottaa, että juusto valuu sinne vastuksiin tai aiheuttaa esim. tulipalon ja sitten onkin jo enemmän kuin muutama kymppi korvattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiukaalle ei saa panna mitään
Ei saa edes vaimoa tai rakastajatarta!
Vierailija kirjoitti:
Ajattelit, että aloittaja on varmaan juuri nyt juhannuksena lukemassa sun nostamaa about 8 kk vanhaa viestiänsä saunamakkaroista ja päätit valistaa häntä?