Teoria Piia Ristikankareen katoamisesta
Kommentit (174)
Minusta tuntuu että on joko kuollut tai asuu eri nimen turvin jossain Brasiliassa. Siellä taitaa muuten majailla myös Raisa Räsänen,
Juu alaikäiset kännissä. En ollut tietoinen siitä, kun itsekin olin 13v. t.nro 21
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni ruumiskoira on tutkinut perheen kodin. Se on yksi syy siihen, ettei poliisi usko perhellä olevan osuutta katoamiseen.
Ei kai kukaan olisi niin idiootti, että kätkisi ruumiin omaan kotiinsa! Ruumis voi olla vaikka satojen kilometrien päässä jossain suohaudassa.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni ruumiskoira on tutkinut perheen kodin. Se on yksi syy siihen, ettei poliisi usko perhellä olevan osuutta katoamiseen.
Ei kai kukaan olisi niin idiootti, että kätkisi ruumiin omaan kotiinsa! Ruumis voi olla vaikka satojen kilometrien päässä jossain suohaudassa.
Ruumiskoira haistaa jos kodissa on ollut ruumis. Ruumiskoira merkkasi mm. Raija Juutilan kodin, vaikka itse ruumis oli kätketty toisaalle. Ja aikaakin oli kulunut jo ainakin pari vuosikymmentä, silti haju oli koiran löydettävissä. Joten koiran pitäis haistaa jos Piia olis kuollut kotonaan.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko noin tyhmä vai esitätkö vaan? Ei tarvitse olla haudattu paikkaan x, että ruumiskoirat merkkaa. Riittää, että on tapettu paikassa x, ja ruumiskoirat merkkaa sen paikan, jossa ruumis on ollut ihan hetkenkin.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ole mitään näyttöä? Monikin on sanonut nähneensä Piian ja toisaalta pimeänä syysiltana ei kovin paljon naapurustoa ikkunoista katsella.
Tämä ei ole nyt faktaa yhtään. Tosiasiassa Piaa ei nähnyt tuona iltana kukaan. Kotoa poistumista tukee vain isän ja veljen tarina.
Itse uskon isän tappaneen Pian, ehkä vahingossa, ehkä harhoissa.
Uusimpien vihjeiden mukaan naapuri kertoo nähneensä, kun Piia lähti. En tiedä onko tätä nyt sitten poliisin toimesta todettu luotettavaksi.
Ihan uskomatonta. Ei kai kukaan nuori ole Piiaa tappanut?? Kuten eveliina Lappalainen/Otto Martikainen??
Vierailija kirjoitti:
Ruumiskoira haistaa jos kodissa on ollut ruumis. Ruumiskoira merkkasi mm. Raija Juutilan kodin, vaikka itse ruumis oli kätketty toisaalle. Ja aikaakin oli kulunut jo ainakin pari vuosikymmentä, silti haju oli koiran löydettävissä. Joten koiran pitäis haistaa jos Piia olis kuollut kotonaan.
No hän on voinut kohdata loppunsa esim. pihalla. Ei ruumiista aina mitään verijälkiä jää. Niska on voinut murtua ja ruumis kuljetettu heti pois talosta. Ei siitä mitään tavallisesta poikkeavaa hajua taloon jää.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ole mitään näyttöä? Monikin on sanonut nähneensä Piian ja toisaalta pimeänä syysiltana ei kovin paljon naapurustoa ikkunoista katsella.
Tämä ei ole nyt faktaa yhtään. Tosiasiassa Piaa ei nähnyt tuona iltana kukaan. Kotoa poistumista tukee vain isän ja veljen tarina.
Itse uskon isän tappaneen Pian, ehkä vahingossa, ehkä harhoissa.Miten niin ei ole kukaan nähnyt? Miten pidät tätä niin faktana, siksikö että sopii sun teoriaan? Sehän on voinut ensimmäisenä tekijä nähdä tytön ja eihän hän itse kerro, että joo, näin Piian. Näkikö kukaan, ettei Piia poistunut kotoaan?
Koska se on fakta, ettei kukaan ole nähnyt Piiaa missään.
Ohis
Monihan siellä discon pihalla olleista sanoi nähneensä Piian. Naapuri myös, naapureita ei edes kuultu alkuun. Ja kaikki nähneet eivät välttämättä ole kertoneet asiasta. Faktoittelu pilaa monet tutkimukset, kun liian aikaisin vaan päätetään joku tietty toteamus.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon isän tappaneen Pian, ehkä vahingossa, ehkä harhoissa.Uusimpien vihjeiden mukaan naapuri kertoo nähneensä, kun Piia lähti. En tiedä onko tätä nyt sitten poliisin toimesta todettu luotettavaksi.
Ai nytkö yhtäkkiä naapuri on muistanut tällaisen asian? 30 vuoden jälkeen? Miksi ei muistanut aiemmin? Ei kuulosta uskottavalta.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hän on voinut kohdata loppunsa esim. pihalla. Ei ruumiista aina mitään verijälkiä jää. Niska on voinut murtua ja ruumis kuljetettu heti pois talosta. Ei siitä mitään tavallisesta poikkeavaa hajua taloon jää.
No sitten ruumiskoira olisi merkannut ulkona. Luuletko, että ne on käyttäneet ruumiskoiria vaan talon sisällä?
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon isän tappaneen Pian, ehkä vahingossa, ehkä harhoissa.Uusimpien vihjeiden mukaan naapuri kertoo nähneensä, kun Piia lähti. En tiedä onko tätä nyt sitten poliisin toimesta todettu luotettavaksi.
Ai nytkö yhtäkkiä naapuri on muistanut tällaisen asian? 30 vuoden jälkeen? Miksi ei muistanut aiemmin? Ei kuulosta uskottavalta.
On muistanut aiemminkin, poliisi ei ole kirjannut vihjettä. -eri
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten ruumiskoira olisi merkannut ulkona. Luuletko, että ne on käyttäneet ruumiskoiria vaan talon sisällä?
Koko tontti ja lähimaasto on tutkittu koiran avulla. Myös metallinpaljastinta (vyönsoljet, farkkujen napit yms.) ilmeisesti käytetty sen varalta, että pakko ollut lähistölle kaivaa.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ruumiskoirat haista pelkkää verta tai esim. eriteroiskeita. Ne haistaa myös kalman hajun, joka kuolleista jää, vaikka ruumis olisi vain vähän aikaa paikalla. Tuo haju ei välttämättä haise ihmisten nenään, koirien kylläkin.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä ruumiista jää kalman haju. Eikä siihen tarvita mitään verijälkiä. Tietäisit jos olisit seurannut rikostapauksia ja niiden tutkintaa. Älä nyt viitti enää itseäsi enempää nolata tietämättömyydelläsi.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monihan siellä discon pihalla olleista sanoi nähneensä Piian. Naapuri myös, naapureita ei edes kuultu alkuun. Ja kaikki nähneet eivät välttämättä ole kertoneet asiasta. Faktoittelu pilaa monet tutkimukset, kun liian aikaisin vaan päätetään joku tietty toteamus.
Miksi sitten poliisi on tiedottanut asiasta, että havaintoja ei ollut? Ihan näihin päiviin asti?
Isä itse keksi jotain tarinaa siitä, että hänelle muka olisi tultu jostain hiekkakuopparaiskaiksesta kertomaan. Että pia olisi saman porukan uhriksi ehkä joutunut. Tästäkin on vain isän kertomus. Haiskahtaa siltä, että on haluttu keksiä näitä ulkopuolisia tekijöitä.
Discon ohikulkijahavainnothan olleet kokoajan tutkinnassa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä ruumiista jää kalman haju. Eikä siihen tarvita mitään verijälkiä. Tietäisit jos olisit seurannut rikostapauksia ja niiden tutkintaa. Älä nyt viitti enää itseäsi enempää nolata tietämättömyydelläsi.
Word. Tuo terveydenhoitaja on kova tyttö vänkäämään aina vastaan, vaikka tietämyksensä on täysi 0.
Ajatella se kalman haju on jokaisessa paikassa jossa on ruumiita kuollut, esim Ulvilan talossa yhä huh.
Mun mielestä HYVIN varteenotettavava teoria olisi se kalastaja lahdella. ja ne kaksi toisessa veneessä jotka pudotti laidan yli veteen,jotain painavaa. ja sanoivat mitä ne nyt sanoivat epäilyttävää niin että kalastaja kuuli..kun huomasivat sen kalastajan. Ja lähtivät pois.
Niin nopeasti ihmiset napataan kyytiin. Nykyään youtubekin on niitä tarinoita täysi. Turha ihmetellä. Ihminen on paha.
No poliisi sen illan osalta, eikä kai ollut mikään limudisco vaan porukkaa juovuksissa. Iso joukkotappelu siellä samana iltana.