Yläkerran naapuri kusee ihan mielettömän äänekkäästi. Olen jopa herännyt yöllä sen mielettömään lorinaan.
voiko sille vihjasta asiasta, että miehet vois pissiä sinne reunalle tai istualtaan ettei kuulu niin saatanallinen ääni. se on oikeesti ihan ennenkuulumattoman mieletön lotina. jeesus että mullakin on murheet.
Kommentit (4)
kunnes sitten itse muutin naapuritaloon toiseen kerrokseen ja tajusin, että viemäröintijärjestelmä oli tehty niin, että lavuaarista kulki putki suihkun kaivoon ja aina kun laski vettä lavuaariin niin hetken päästä lorisi ja kovaa. Ihmettelinkin välillä, että mitä hevosia siellä asuu kun kusevat niin kauan ja äänekkäästi :D
riippuu sitten alakerran tai yläkerran (jos siis asuu alempana) naapureiden pissitavoista että kuuluuko vai eikö kuulu. Meille muutti kaksi kerrosta alemmaksi uusi naapuri, ja sen jälkeen alkoi kuulua kauhea lorina. Mutta en todella kehtaa käydä sanomassa.
mutta eihän meidän alla ole kuin autotallit, huh. joskus tulee mieleen sanoa miehelle että kandeisko kusta vähän viistosti reunaa kohden eikä lorotella kauheella paineella suoraan siihen veteen, mut en mä kehtaa sanoa. se ois vähän niinkuin tunnustaisin että kuuntelen sen vessareissuja.. niinkuin kuuntelenkin kun en voi välttyä kuulemasta. eikä voi kukaan meidän vieraistakaan jos isäntä sattuu käymään helpotuksella. yritän itse jutella kovasti kaikkea ja vetää huomiota toisaalle.
on teillä äänieristys. Mutta siksi asunkin ylimmässä kerroksessa ja niin tulee olemaan jatkossakin.