Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykynuorison "muoti"

Vierailija
12.10.2018 |

Ihmettelen vaan tuota nuorten tyyliä. Pukeutuvat rikkinäisiin vaatteisiin. Siis maksavat vielä enemmän rikkinäisistä vaatteistaan kuin minä ehjistä. Kertokaas nyt te, ketkä näitä rikkinäisiä vaatteita käytätte, että mikä siinä on, kun ei voi ehjiä housuja laittaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudessani oltiin alasti jos oltiin! NAMNAM. Nykyään tuommoisi rikkinäisi

rektuja PAMPAM ei NAMNAM

-Matti62v

Vierailija
2/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti64v kirjoitti:

Minun nuoruudessani oltiin alasti jos oltiin! NAMNAM. Nykyään tuommoisi rikkinäisi

rektuja PAMPAM ei NAMNAM

-Matti62v

Korjaus ikääni. Olen siis 64v en 62v. Demntia iskee PAMPMA ei NAMNAM.

ps. Minulla oli nuoruudess hattu jossa luki, NAMAN = olin siis vieytnamin sodassa PMAPMA. Olinkkokkikna Usan tiimissä tein makkarasopppaa SE oli NAMNAM ja taustalla kuuku vain PMAPMA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavinta on se, että rikkinäiset farkut tulee aina vaan uudestaan muotiin, mutta tämä nykyinen trendi kuuluu kyllä vuoteen 2014.

Vierailija
4/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

matti64v kirjoitti:

Matti64v kirjoitti:

rektuja PAMPAM ei NAMNAM

-Matti62v

Korjaus ikääni. Olen siis 64v en 62v. Demntia iskee PAMPMA ei NAMNAM.

ps. Minulla oli nuoruudess hattu jossa luki, NAMAN = olin siis vieytnamin sodassa PMAPMA. Olinkkokkikna Usan tiimissä tein makkarasopppaa SE oli NAMNAM ja taustalla kuuku vain PMAPMA

Kuules matti, tässä oli kyse nykynuorisosta eikä susta ja sun iästä.

Vierailija
5/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavinta on se, että rikkinäiset farkut tulee aina vaan uudestaan muotiin, mutta tämä nykyinen trendi kuuluu kyllä vuoteen 2014.

Puhut asiaa!

Vierailija
6/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mummo huus mulle yks päivä kun kävelin revityissä farkuissa että "Ovatko nuo muotia?", huusin "Joo". Eräs papparainen taas kerran voivotteli kun "ei ole tytöllä varaa ostaa uusia vaatteita kun edelliset aivan riekaleina." Oli siinä papalla ihmettelemistä.

Vierailija
7/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavinta ja naurettavinta. Tosi monet muotiasiat ovat oikeastaan ihan naurettavia. Niin kuin vaikkapa ylellisyyssäädökset satojen vuosien takaa: en nyt muista, mikä nykyisen Italian alueen kaupunki oli kyseessä, mutta alaluokat saivat kyllä käyttää silkkisamettihattuja, mutta niihin kiinnitettävät sulkakoristeet oli varattu vain yläluokalle rangaistuksen uhalla. Ei paljon järkeä tässäkään.

Vierailija
8/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun ihmiset valittavat nykynuorison '' muodista '' niin olisi kiva nähdä miten nuorien pitäisi pukeutua heidän mielestä.

Vierailija
9/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan rikkinäiset farkut ovat tulleet muotiin säännöllisin väliajoin. 90-luvulla piti jopa leikata Leviksistä vyötärökaistale irti, mikähän idea siinäkin oli.

Vierailija
10/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa senkin hirvitys! :(

Vierailija
11/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne rikkinäiset housut sinua haittaa? Salaa olet kateellinen, kun et itse kehtaa pukea.

Vierailija
12/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan rikkinäiset farkut ovat tulleet muotiin säännöllisin väliajoin. 90-luvulla piti jopa leikata Leviksistä vyötärökaistale irti, mikähän idea siinäkin oli.

Eikös tää ollut ennemmin 2000-luvun alussa? Brtineys Spears ja Mariah Carey oli tyylin edelläkävijät.

Vierailija
13/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tää ollut ennemmin 2000-luvun alussa? Brtineys Spears ja Mariah Carey oli tyylin edelläkävijät.

Kun kirjoitin tuon viestin, mulle tuli välittömästi mieleen, että kyllä tyylin luoja todella oli Carey, ja googlaamisen perusteella vuosi oli 1999: https://thehindsightletters.wordpress.com/2011/02/09/hindsight-fashion-…

Vierailija
14/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on ollut nuorison tehtävä järkyttää vanhempia sukupolvia. Kelaapas sitä kun naiset alkoivat hameiden sijaan pukeutua housuihin, voi sitä hengen haukkomisen määrää joillakin vanhemmilla ihmisillä. Ei toki kaikilla, jotkut ihmiset pysyvät mieleltään nuorekkaina ja elastisina vaikka ikää olisikin jo kertynyt ;)

Vierailija
15/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun ihmiset valittavat nykynuorison '' muodista '' niin olisi kiva nähdä miten nuorien pitäisi pukeutua heidän mielestä.

No tietenkin samalla tavalla kuin se valittaja.

Hauskinta tässä on se, että varmasti joku paheksuu sitä valittajankin pukeutumistyyliä.

Meidän pitäisi ehkä kaikkien pukeutua samalla tavalla kuin vanhusten. Sitten kaikki olisivat tyytyväisiä, eikä kenenkään tarvitsisi valittaa "nykyajan mauttomasta muodista"

🤣

Vierailija
16/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse leikkasin omani kyllä muistaakseni 90-luvun puolella, aika loppupuolella tosin. Muistan vielä keneltä kaverilta sain tämän loistoidean. :D

Vierailija
17/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kirjoitin tuon viestin, mulle tuli välittömästi mieleen, että kyllä tyylin luoja todella oli Carey, ja googlaamisen perusteella vuosi oli 1999: https://thehindsightletters.wordpress.com/2011/02/09/hindsight-fashion-…

Ehkä se oli sitten juuri tuo -99. :D

Vierailija
18/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niissä reikähousuissa tule talvella kylmä?

Vierailija
19/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan tuota nuorten tyyliä. Pukeutuvat rikkinäisiin vaatteisiin. Siis maksavat vielä enemmän rikkinäisistä vaatteistaan kuin minä ehjistä. Kertokaas nyt te, ketkä näitä rikkinäisiä vaatteita käytätte, että mikä siinä on, kun ei voi ehjiä housuja laittaa?

Missä välissä sä olet ollut teini-ikäinen kun 60-luvulla oli risaiset farkut muodissa jonkun aikaa, 70-luvulla oli risaiset farkut muodissa jonkun aikaa, 80-luvulla oli risaiset farkut muodissa jonkun aikaa, 90-luvulla oli risaiset farkut muodissa jonkun aikaa... 

Vierailija
20/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin teini 80-luvulla, ja silloinkin oli muotia revityt, rikkinäiset farkut.

90-luvulla olin kuitenkin niin vanha että tuo vyötärökaistaleen poistaminen on mulla mennyt ohi.

Muistan vaan matalavyötäröiset housut ja napapaidat ysäriltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän