Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi "pakko" päästä pois kotoa, mutta ei ole mitään minne mennä.

Vierailija
11.10.2018 |

Ammattitutkinto on suoritettuna, ja nyt asun vielä lapsuudenkodissa. Olen valmistumisen jälkeen käynyt osa-aikatöissä, jota on kuitenkin aika vähän. Sillä ei pärjäisi omillaan eläen. Odottelen että löytyisi vakituisia työmahdollisuuksia, kokonaan toisesta kaupungista. Pääsisi pois näistä vanhoista tunkkaisista ympyröistä. Niitä ei kuitenkaan nykyään enää synny samalla tavalla kuin ennen. En vaan kestä enää montaa vuotta tällaista, että kaikki kylässä tuntevat toisensa, juoruilevat päivittäin uudet mehevät jutut toisistaan ja kyttäävät toisten tekemisiä. Vanhemmista olen jo etääntynyt, joten muutto olisi nyt todella sopiva tähän kohtaan. Mutta en pysty ihan tyhjin käsin lähtemään minnekään!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tyri nyt.

😜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne muutkin lähtee.

Itse vaihdoin kaupunkia kun lähdin työhaastatteluun toisaalle, sain paikan ja aloitin seuraavana päivänä.

Asuin vähän etäisemmän sukulaisen sohvan takana viikon, sitten löysin 'poikaystävän' jonka luona asuin kunnes oma asunto järjestyi.

Tärkeetä on lähteminen. Et sinä saa loppuelämää kerralla valmiiksi. Tällä tarkoitan sitä, että ota määräaikainen työ. Muuta soluun. Ota mukaasi vain pakollinen ja hae vasta myöhemmin omat tavarasi.

Vierailija
4/4 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet vaan töitä kunnes saat ja sitten hankit asunnon siltä paikkakunnalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän