Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin toimii miehen hyvä kaveri - on toiminut aina ja tulee toimimaan aina

Vierailija
11.10.2018 |

1) jos jollain mahkut saada pillua, kaikki auttavat esim valehtelevat sinkuksi
2) jos miehellä mahkut saada pillua, esim vaikka olisi kännikuskina, kaverit ymmärtävät että kuski lähti
3) jos varatun kaverin pillukeikka vaatii alibia se annetaan automaattisesti esim "mun kanssa oli koko illan"

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikut kummallisessa seurassa. Ei täälläpäin lähdetä kimpassa naisiin.

Vierailija
2/7 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen ei tähän pysty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle lapsinerolle olisi käyttöä alibi-lehden tutkivana toimittajana.Tietää ainaki omasta mielestään kaikki salailu kikat.

Vierailija
4/7 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tiiän.. :DDD ketä kiinnostaa? kaikki naiset kuulee tota jatkuvasti kaikilta miehiltä. xD ihan turhaa.. ite en ainakaa jaksais ku avoimuutta.. :D

Vierailija
5/7 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaa ees lähtis tollasii.. :D En jaksa mtn taisteluu ja peittelyy ite.. enkä mukavan esittämistä yms enkä ihmissuhdedraamaa. :D

enkä myöskää mitään et mun kaikki asiat levii sadoille tuhansille ihmisille ja mun pilluu ja persereikää vertaillaan joidenki miesten kanssa ja ehdotellaan kimppakivaa joka toiselle naiselle ja kehutaa hirveesti ja seuraavana pvänä sama toistuu toiselle naiselle. :'DDD mukaanlukien myös itseni jos vaikka oisin jonkun vaimo jne. :DD Enkä sitä et mies onkoko ajan silleen "ooohh PILLUA MÄ SAIN PILLUA" niinku se ois joku elämää tärkeempi ja ihmeellisempi asia ja niinku nainen ois vaan joku jolta otetaan :D

Vierailija
6/7 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä oikein tapahtuu?

Vierailija
7/7 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se homma menee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän