Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on ohuet hiukset, niin kannattaisiko ottaa jokin permanentti tms?

Vierailija
11.10.2018 |

Vai meneekö hiukset lopullisesti pilalle? Tosiaan ohuet hiukset ja raidoitettu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota. Mulla on tosi ohut tukka ja olen vuosikymmeniä sitten ratkaissut asian käyttämällä hiuslisäkettä. Olen teetättänyt lisäkkeeni Kuokkasen peruukkiliikkeessä. Helppoa ja edullista kun ei muuten ole kampaajamenoja.

Vierailija
2/6 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut joskus kiharat ja tuohan ne sellaista kuohkeutta ja runsautta. Tosin itse en koskaan pitänyt niitä kiharalla, vaan pesun jälkeen föönasin suoraksi. Ota samalla olaplex-hoito permiksen yhteyteen niin ei mene korpuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota. Mulla on tosi ohut tukka ja olen vuosikymmeniä sitten ratkaissut asian käyttämällä hiuslisäkettä. Olen teetättänyt lisäkkeeni Kuokkasen peruukkiliikkeessä. Helppoa ja edullista kun ei muuten ole kampaajamenoja.

Toihan on kiinnostavaa. Onko se niinku minkätyyppinen? Vai voisinhan tietty kurkata heidän sivuiltaankin, jos sieltä löyisi jotain.

Vierailija
4/6 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAnanpersetakatukkapermanentilla saa naisia Kouvolassa. Turussa ja Helsingissä, jos on itse nainen.

Vierailija
5/6 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAnanpersetakatukkapermanentilla saa naisia Kouvolassa. Turussa ja Helsingissä, jos on itse nainen.

Ahaa, täähän on hyödyllinen tieto....

Vierailija
6/6 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laitettiin joku volyymipehmennys tai joku vastaava. Hiuksista tuli paljon kuohkeammat eivätkä ole päätä myöden. Voi pitää kiharana tai sitten föönatä suoraksi. Lyhyihin hiuksiin maksoi 100e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi